Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a gyors választ!
Te ki se próbáltad 17.5 karbival mert mondták hogy nem lessz jobb,vagy végigjártad a hadak útját,és kipróbáltad azzal is?
Igen nekem is 109 es szám van beleütve. Ebben a szezonban hengerhez nem szeretnék nyulni van vele gond ihy is,indexet akarok rá faragni meg le kell fújnom a bibor lila(tüncis babarózsaszin förtelmet mig valami buzi ajánlatot nek tesz:)
.
Szis. Nekem nem akar 7000-nél többet pörögni, és erő sincs benne. 3 litert sem eszik, szóval kaját nem igazán kap, ezért módosítgatok a gépen. Most vagyok Én is ebben a cipőben. Ha megnézed a képeimet, akkor látod, hogy nekem is olyan szívócsonkom van meg karbim, mint neked. Most vettem egy 70-es hengert, és hozzá egy 21-es dellorto PHBG BD karbit. Nem automata szivatós, tehát kínlódnom kell vele, hogy a szivító bowdent a kormányra csösszem, vagy egy rövid darabbal oldjam meg...majd elválik. A szívócsonk a karbihoz olyan, hogy nincs rajta csatlakozás, mint a régin, de helyette a hengerfejen van! Nem tudom a pontos funkcióját, de szerintem vagy veszel egy ilyen hengerfejet, vagy csak levakítod.
Mint kiderítettem, ha a hengerbe, bele van írva az, hogy 109/1 vagy 209/1, akkor a motor osztrákból jött, szóval szarrá van folytva. A felömlők keresztmetszete kicsi, és soha nem is fog menni! Ezért kellet cserélnem... De kérdezz rá egy aprilia szalonban, és meghazudják a csúf igazságot.... :)
üdv! nekem van 17.5 ös dellorto karbim és hozzá való szívócsonkom is eladó! ha érdekel írj: pfening3@freemail.hu
Az egyik tetején vannak csövek, a másik tetején nincs, az egyik automata szívatós a másik nem, nem értem
Aham mondták már többen is ,de én egy laikus vagyok , a neten találtam rengeteget, de két egyformát sem ,pedig dellarto 17.5 kerestem csak.
A gyári szívócsonkon van két vákumcső,de ami jó a 17.5 karbihoz azon nincs.
90% hogy nem én,legalábbis nem egyedül csinálom a cserét,
de az alkatrészekkel bajban vagyok melyik lehet jó,melyik nem mert abban nincs segítségem.
Ha valakinek tudja hogy melyik jó vagy mit kell néznem, esetleg van neki jó állapotban jeleze felém-
Köszönöm!
Szia, Dellorto 17-essel próbáld meg!
Jó persze öreg, de annyira gyenge,erőtlen hogy a legkisebb emelkedőnél is vissza kell váltsak
Hát érdekes hogy 7-8 ezren kell pörgetni hogy menjen, attól félek 8ezren szétpörög,és atomjaira hulllik
Mennyi?
hello! mindenkinem! eladó e remekmű! stage6 r/t 24-es
kopás van rajt de működése hibátlan! 14 pénz az ára!
ja és csere beszámítás nem érdekel!
Rendben, kössz a tippet
14-es karbi már az 50-esnek is kevés, próbáldd ki 19-21-essel.
Sziasztok! Segítségért fordulnék hozzátok.
Nemrég felújítottuk az RX-et, és kapott egy 70-es hengert. A gond az vele, hogy üresbe kiprörög szépen, de menet közben olyan mintha nem kapna elég üzemanyagot, vagy levegőt és nem akar felgyorsulni. Szerintem ennek az oka, hogy kicsi a karburátorom(dellorto 14), próbáltam főfúvókát cserélni(76, 85,95) mind kipróbáltam és egyikkel sem volt változás.Légszűrő kipucolva, gyertya cserélve szóval a karburátoron kívül semmire nem tudok tippelni sem. Aki tud az segítsen, köszi!
Írd már meg légyszives még1x mert valamiért sok email-t nem kapok meg .1 pár első, 1 pár hátsó.
A márka nyilván mind1. :)
http://motor-akkumulator.aruke...

Szerintem ez kell bele, de a méreteket ellenőrízd le, hohy befér-e.
Még mindig kérdés..............valaki meg tudná nézni a sajátjába milyen méretű vagy tipusszámú az aksi 98 as sx50 ben

,,98 as RX50 akumlátor tipus számot vagy, hogy milyet kell belle vennem?
A dunaplazánál a motorosboltban nem tudták"
írtam mailt is a képeket megkaptam, de csak hátsoról voltak képek, az első is megvan vagy csak 2 pár hátsó indexed van?
2 pár gyári index érdekel valakit?
Kösszi a segítséget!
98 as RX50 akumlátor tipus számot vagy, hogy milyet kell belle vennem?
A dunaplazánál a motorosboltban nem tudták
Szia!
Nekem tetszik, és én is hasonló alakra fogom vágni.. De ez nekem eléggé sablonosan néz ki, ami a képen van.
állat gép lesz az tuti :) remélem hamar láthatjuk mozgó formában is :D
nem pedig 110kg vagyok!