Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki megoldódott a motor problémája! A szívató csinálta nála a gondot! Nem zárt le rendesen, csak a fúvókát zárta le a levegő útját nem. Egy új szívtó úgy néz ki megoldotta gondot.
Na azt még nem mértem! De a blokkban felújítás óta kb. 90 km van. Kézzel nem lehet befogni a gyertya helyét, sűrítésnél egyből le nyomja az ujjamat. De megpróbálok szerezni egy kompresszió mérőt és rámérek.
A csap kitakarítása + a szűrőcsere sem oldotta meg a problémát. A benzin cső is ki lett cserélve szilikonosra, hogy ne tudjon annyira megtörni. Továbbra is csak szívatóval hajlandó menni, nélküle felpörög és leáll, mintha elfogyna a benzin. Sőt már sem az alapjárati sem a levegő állító csavarokra nem reagál. Vagy a főfúvókája lenne kicsi? Most 85-ös van benne.
Egy egyszerű, de mégis fontos kérdésem lenne amit soha senki sem kérdez meg. A hiba magától jött elő vagy valamit új dolog vagy piszkálás után? Tehát használtad és egyik napról a másikra nem megy vagy valami turkálás volt benne?
Természetesen, azzal kezdtem, aztán ma kapott egy karbi felújító készletet,de az sem segített. A légszűrővel sem változik semmi, ugyan ezt csinálja a sport légszűrővel meg a gyári légszűrővel is.
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem!
A motorom RX 50 nem hajlandó menni csak szívatóval. Ha leveszem róla a szívatót felpörög mintha elfogyna a benzin belőle és leáll. Főtengely szimeringek, és a membrán újra cserélve de nem segített.
A karbi ami rajta van egy dellorto phbh 21-es. Szívatóval a gyertya képe is szép őzbarna. Ha valaki tud az segítsen, mert már az agyamra megy a vas.
Sziasztok!
Aprilia rx 50 rv blokkos fekete színű 4 sebességes blokkhoz mennyibe kerül a dugó gyűrű szett, és a tömítéskészlet? Ha valaki meg tudná mondani azt megköszönném!
Szervusztok! Tanácsot szeretnék kérni!
Nemrég rakták össze a blokkom (AM6) főtengely-henger-dugó cserés volt. Kb 100 km-t mentem vele, ma egyszer csak gondolt egyet és többé nem vette be az 5-ik, 6-ik fokozatot. Ez feltétlenül azt jelenti, hogy valamit rosszul raktak össze a szervizben? Össze lehet egyáltalán úgy rakni, hogy egy ideig jó, aztán nem?
Előre is köszi!
például ez ,de kérdés, hogy nikasilos-e a hengered
A motorom RX 50 nem hajlandó menni csak szívatóval. Ha leveszem róla a szívatót felpörög mintha elfogyna a benzin belőle és leáll. Főtengely szimeringek, és a membrán újra cserélve de nem segített.
A karbi ami rajta van egy dellorto phbh 21-es. Szívatóval a gyertya képe is szép őzbarna. Ha valaki tud az segítsen, mert már az agyamra megy a vas.
Aprilia rx 50 rv blokkos fekete színű 4 sebességes blokkhoz mennyibe kerül a dugó gyűrű szett, és a tömítéskészlet? Ha valaki meg tudná mondani azt megköszönném!
mail címem,ha lenne valakinek eladó!
lenartfeco@freemail.hu
ár: 15000 Ft
atta916@freemail
06 30 938 5629
Nemrég rakták össze a blokkom (AM6) főtengely-henger-dugó cserés volt. Kb 100 km-t mentem vele, ma egyszer csak gondolt egyet és többé nem vette be az 5-ik, 6-ik fokozatot. Ez feltétlenül azt jelenti, hogy valamit rosszul raktak össze a szervizben? Össze lehet egyáltalán úgy rakni, hogy egy ideig jó, aztán nem?
Előre is köszi!