Na jól összekavartatok. Akkor valaki - aki vágja is a témát és nem csak okoskodik - a képek alapján meg tudja nekem mondani, hogy ez milyen blokk és mihez való (am6, derbi...) 80 ccm hengert (am6, derbi...) keressek rá? A képen látható henger milyen?
Szia!
Köszi a választ, de már vettem egy 19-es sport karburátort, igaz még annak a beállításán szorgoskodom :( . Alapjáraton jól kapja a fordulatot jobban mint a gyárival, csak amikor elindulok és meghuzatom akkor lefullad, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Lehet, hogy a benzin szinten kellene állítani vagy nemtom
Az utolsó am6 blokkos az az RX50R (2004-es)
2006-os RX-ek pedig Derbi blokkosok, nem nehéz észrevenni mivel a vázuk, idomzatja majdnem megegyezik a Derbi Senda-val.
Üdv!
Keresek az Rx-emre használt enduró gumit. 80/90-21 és 110/80-18-as méretben.
Esetleg van ötletetek h merre nézegessek mert neten nem nagyon találtam eddig semmit, vagy ha van vkinek eladó akkor azt is megnézném.
Előre is köszi
17.5 dellorto volt nekem RX 50-en, lecseréltem 19-re és alapról sokkal jobban ment, jobban vette a gázt és észrevettem, hogy 3-ba szoktam felmenni egy utcában, ott már sikerült 4.-ben is.
Nekem jelenleg van új dellorto 19 karburátorom eladó.
Hali
Az ár a csonkkal együtt értendő? AM6 ra való csonk? Olaj keverős a karbi? A szívató a lkarbin van, vagy bovdenes? Csak kp, vagy esetleg cserébe bármi szóba jöhet?
Hát az a lyuk ahol nézegetsz befele az a szintjelző,ott az olajnak kellene folyni
Ha meg fehér trutyi van benne,akkor az már víz+olaj emulzió és lehet szétkapni.
Nem találtam felíratott a blokkon de ma jobban átnézem.Kicsavarom oldalt az inbuszkulcsos csavart és semmi.Azaz be lehet látni, de semmi szintjelző csak egy luk.Oldalra fordítottam a motort a csavar felé és ilyen fehéres olajszerű valami kezdet csorogni ki belőle.A leeresztő csavart hol találom, esetleg képekkel.Az lehetséges, hogy a váltóba össze lenének a lamellák vagy nem tudom mik ragadva és azért nehéz néha váltani?Csak azért kérdezem mert nekem van egy kb. 23 yamahám lent vidéken de az nem produkál ilyeneket.
Ez jó kérdés, szerintem igen.A karnak elvileg nem nagyon van holtjátéka.Ha az segit behúzom és egyesbe teszem ugrik egyett.Meg néha olyan mintha nem nem is egyesbe raknám pedig mégis elindul.És honét tudom mennyi kell bele?Lehet jobban járna az ember venne egy használtan egy aprilia rx 70-es vagy 80-as blokkot és kicserélné.Csak nem tudom lehet-e, mert ez példul automata szivatós.
Sziasztok, a következő lenne a kérdésem.Nem rég vettem egy motort amiben AM6 blokk van, sajnos nem aprilia hanem CPI SX.Nagyon nehezen megy a váltás akad, nem tudom miért.Volt, hogy megálltam mert lábbal nem tudtam felfelé váltani.Esetleg valakinek tapasztalata vagy ötlete mi lehet a baj.Kicsavartam a váltónál a kémlelő nyílást, de semmi kijelzőt nem találtam.Mennyi váltómű olajat és milyet tegyek bele, ja és amilyen láma vagyok hol lehet leengedni.A másik motornál alul volt egy csavar fölfele és azt kellett kicsavarni, ennél hol mit?
Köszi a választ, de már vettem egy 19-es sport karburátort, igaz még annak a beállításán szorgoskodom :( . Alapjáraton jól kapja a fordulatot jobban mint a gyárival, csak amikor elindulok és meghuzatom akkor lefullad, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Lehet, hogy a benzin szinten kellene állítani vagy nemtom
2006-os RX-ek pedig Derbi blokkosok, nem nehéz észrevenni mivel a vázuk, idomzatja majdnem megegyezik a Derbi Senda-val.
honnan tudom, hogy új fajta blokkos-e a motorom? Pontosan mi tartozik a szetbe? Ide válaszolj légyszi: akocek@freemail.hu
Keresek az Rx-emre használt enduró gumit. 80/90-21 és 110/80-18-as méretben.
Esetleg van ötletetek h merre nézegessek mert neten nem nagyon találtam eddig semmit, vagy ha van vkinek eladó akkor azt is megnézném.
Előre is köszi
17.5 dellorto volt nekem RX 50-en, lecseréltem 19-re és alapról sokkal jobban ment, jobban vette a gázt és észrevettem, hogy 3-ba szoktam felmenni egy utcában, ott már sikerült 4.-ben is.
Nekem jelenleg van új dellorto 19 karburátorom eladó.
Az ár a csonkkal együtt értendő? AM6 ra való csonk? Olaj keverős a karbi? A szívató a lkarbin van, vagy bovdenes? Csak kp, vagy esetleg cserébe bármi szóba jöhet?
Malossi Hengerfej
Malossi Henger
Malossi Dugattyú-Csapszeg, diztosító gyűrűk
Malossi carbon membrán
Főtengely
ÚJ Dellorto PHBG 19 BS karburátor
A szett nem ment sokat 10-15Km . A vevő nem tudta megfizetni a tuning alkatrészeket ezért nem igényelte, elkelt a motor gyári alkatrészekkel
Személyesen megtekinthető Veszprémben.
35w-al még jól világít! csak nehogy elolvassza a lámpa elejét! mert az müanyag!
Fényszóróba mi a max teljesítményű izzó amit elbír a rendszer. Az 55W kinyírja a tekercselést?
Ha meg fehér trutyi van benne,akkor az már víz+olaj emulzió és lehet szétkapni.
Illetve oldalán szintjelző csavar?
Persze csak jó állapotú érdekelne!
az am6 manuál 75w-90-et ír
Tervezem is a cserét egy 12-es gyárira. Amíg nem lesz egy kis tuningra pénzem.