Eladó kifogástalan, 5000 km-t használt gyári Aprilia sx 50 kipufogó. Minden csavar , alkatrész , tömítés megvan. Nincs rá szükségem mert sportkipufogóra váltottam.
Rx-re keresnék sportkiput!
Leo vince v6-ra gondoltam leginkább!
Csak jó állapotú érdekelne,leharcol nem jöhet szóba!
ha lenne valakinek kiáltson már rám!
Köszönöm.
Rieju RR50 bontódik. Sokminden megvan még hozzá; ha valami kellene, de a képen nem látod, attól még lehet hogy megvan. Kérdezz!
Első kerék megvan, fullos állapotú, de azt csak akkor adom ha nagyon muszáj, mert azt én is tudom használni. Fékrendszerek, futóművek (elöl showa jó állapotú fordított telók), valamint van egy minarelli am6-os blokkom is, amit szintén nem adok oda akármiért...
Sokminden passzol RX-re
ha van olyan ismerősöd akinek van kisebb karbija 12 es vagy 14 es cseréld át és úgy nézd meg mert a 19 es karbi az nagyon nagy az 50es hengerhez. énis akartam az enyémre rárakni de nem ment vele csak ha a motor ált és úgy húztam neki a gázt terhelés alatt meg bedadrizott .
Szia!
Gyári henger, a karburátor jelenleg PHBG black 19 , de ugyanez volt a helyzet a gyári karbival is. Kipufogó LEo vince van rajta.
A mostani karburátor adatai:
Főfúvóka:M5,75
Alapjárati fúvóka:45
Szivató fúvóka:60
Súbertű:W9
Kehelycső:262AN
Továbbra sem tudjuk mi a hiba, a CDI-t átcseréltük, de azzal is ugyanazt csinálja. Olyan mintha alsó és felső fordulaton rossz lenne a gyújtás.Ha bemelegszik akkor fokozottan, egyébként könnyen indul a motor, hidegen melegen egyaránt. Mit érdemes még megnézni. Feszültségszabályozó okozhat ilyen gondot, vagy a gyújtás alaplap? Az biztos, hogy ha a CDI-re rádugom a stop kábelt akkor megbolondul a fordulatszámmérő, csak akkor mér ha le van véve a kábel.
Hengerfej köszörülésben van tapasztalata valakinek? (rx 50, am6) Lehet-e, érdemes-e ebből a hengerfejből levenni és mennyit? Őszre halasztom a nagyobb hengert és gondoltam addig is felpiszkálnám kicsit a gyárit. :-)
Amiről te beszélsz az a nyomaték hiánya. Meg lehetne csinálni, hogy egyenletesen huzzon, viszont akkor nem lenne ilyen teljesítmény. Magas fordulatszámra vannak tervezve(azért van a 6-os váltó) ott viszont elő kell jönni az erőnek. Egy 50-es motorból csak így lehet több teljesítményt kihozni. Ha több nyomatékot szeretnél akkor nincs más választás, vagy nagyobb motor, vagy hengerszett csere. Pl egy közepes teljesítményű 70-80 ccm-es 2 gyűrűs vas henger szerintem megoldaná a problémát, és a tartósságal sem lenne gond, használt motornál azonban én csak úgy javasolnám ha +főtengely, és csapágyak. Télen tervezem felújítani a motort( hengerszett, főtengely,csapágyak)nem lesz kevés kb 100-120 ezer a művelet, de utána jó pár évig nincs vele gondom.
Nem is mondtam, hogy nem veszik meg az új motorokat.
Idézek: "eladó, mert nagyobbra szeretnék váltani"
Itt valószínűleg akkor a dizájnról lesz szó. A vitánkat le is zárhatjuk, tökmindegy én a Derbiért nem adnék pénzt.
Leo vince v6-ra gondoltam leginkább!
Csak jó állapotú érdekelne,leharcol nem jöhet szóba!
ha lenne valakinek kiáltson már rám!
Köszönöm.
Első kerék megvan, fullos állapotú, de azt csak akkor adom ha nagyon muszáj, mert azt én is tudom használni. Fékrendszerek, futóművek (elöl showa jó állapotú fordított telók), valamint van egy minarelli am6-os blokkom is, amit szintén nem adok oda akármiért...
Sokminden passzol RX-re
Gyári henger, a karburátor jelenleg PHBG black 19 , de ugyanez volt a helyzet a gyári karbival is. Kipufogó LEo vince van rajta.
A mostani karburátor adatai:
Főfúvóka:M5,75
Alapjárati fúvóka:45
Szivató fúvóka:60
Súbertű:W9
Kehelycső:262AN
Idézek: "eladó, mert nagyobbra szeretnék váltani"
Itt valószínűleg akkor a dizájnról lesz szó. A vitánkat le is zárhatjuk, tökmindegy én a Derbiért nem adnék pénzt.
szacsomotor@freemail.hu
szacsomotor@freemail.hu