az nem feltétlenül a lengés csillapító hibája. nekem a a csukló ahol a 3 tűgörgős rész van, na az volt berohadva.. de szerintem keményítsd meg a rugót és nézd meg úgy milyen!
Akkor is meg ha leszállok róla olyan lassan megy fel és nem is
megy teljesen fel még kézzel vagy 2 centit fel tudom húzni és akkor van teljesen
fenn a teló! Vagy lehet rajta állítani?
Hali!
Egy kis segítséget kérnék!
Van egy rx 50 em és ha ráülök/kb:90kg/ akkor meddig kell leülnie a motornak és egyből vissza kell neki rugózni? Tehát a telónak teljesen kinyújtott állapotben kell lenni vagy egy kicsivel visszabb!
Máshogy nemtudom leírni! Vagy cserés lenne a központi teló?
Nem mind1, hogy milyen a karbid! Két féle van:
-Levegőmennyiséget tudod adagolni a benzinhez
-benzinmennyiséget tudod adagolni a levegőhöz
Nekem az utóbbi van,és még 2x-es benzinmennyiséget tudnék adni!
De akkor be se indulna
Boosteren meg levegőállításos karbi van ,50-es henger és 110es főfuvi!
szevasztok. szétszedtem a karbit, a főfuvóka 90-es az alapjárati pedig 34-es. nincs 1ik járat sem eldugulva, tiszta mindenhol. ezek a fúvókaméretek megfelelőek?
Rövidebb csővel próbáld meg!
Én úgy csináltam meg, hogy 32-es lefolyócsó kifurkálva 12-es fafóróval körbe -körbe. Körbetekerve légszűrő szivaccsal és ráragasztva! A cső végébe szivacs bevágva ,ragasztva.
gumitőmlő rá a másik végére, és karbira rábilincselve!
a szűrő ilyen papiros, fémrácsos harmónika jelleü, nem zsivacs alapú, de mondom raktam rá 2kör ipari légszűrő"gyapjút". a cső kb30 centi hosszú, és az átmérője megegyezik a karbi levegőcsonkjával. nincs meg a gyári szűrő. ezzel a szűrővel vettem, annyi különbséggel, hogy zsivacs volt rajta, és 1 kupak, szorosan a szivacson, így kb 1 tizednyi felületen tudott levegőt venni a motor. jah és akkor is szarvolt. akárhogy állítottam csak magas fordulatom húzott a gép. most legalább megy szépen csak alapjáraton megfolytja magát.
megy teljesen fel még kézzel vagy 2 centit fel tudom húzni és akkor van teljesen
fenn a teló! Vagy lehet rajta állítani?
Egy kis segítséget kérnék!
Van egy rx 50 em és ha ráülök/kb:90kg/ akkor meddig kell leülnie a motornak és egyből vissza kell neki rugózni? Tehát a telónak teljesen kinyújtott állapotben kell lenni vagy egy kicsivel visszabb!
Máshogy nemtudom leírni! Vagy cserés lenne a központi teló?
-Levegőmennyiséget tudod adagolni a benzinhez
-benzinmennyiséget tudod adagolni a levegőhöz
Nekem az utóbbi van,és még 2x-es benzinmennyiséget tudnék adni!
De akkor be se indulna
Boosteren meg levegőállításos karbi van ,50-es henger és 110es főfuvi!
Rx 50-hez kellene nekem km óra spirál, van?!
Ára mennyi lenne? Ja és a posta?
Köszi!
Tel:06702465353
bekapcsolom nem forog 6 ezer fölé és teljesitményböl is visszavesz.
Én úgy csináltam meg, hogy 32-es lefolyócsó kifurkálva 12-es fafóróval körbe -körbe. Körbetekerve légszűrő szivaccsal és ráragasztva! A cső végébe szivacs bevágva ,ragasztva.
gumitőmlő rá a másik végére, és karbira rábilincselve!