Normális szintetikus olaj legyen benne (én Q8 -at használok), és ne menjen retek az olajtartályba. Na meg amit ajax79 mondott, azt is érdemes figyelembe venni.
akkor hallgas az utánnam írónak ne kösd ki..de ha egyszer eldugul és hiába húzod a gázt,és úgylátod hogy müködik. de ha nemfolyik le az olaj akkkor viszont rosszul jársz és nemkell még1szer elmondanom de énis ígyjártam .
AM6 -hoz kétféle hajtókar létezik (tudtommal). De csak az alsó csap között van 2mm különbség, egyik 18mm a másik 16mm átmérőjű. A felső egyezik úgyhogy nem hinném, hogy más lesz a csapszeg mérete.
Ki a faszomnak van ahhoz kedve, hogy minden tankolásnál öntögesse a tankba az olajat? Egyrészt az olajpumpa csak úgy nem megy szét. Másrészt az olajpumpa úgy adagolja az olajat, ahogy húzod a gázt.
Úgyhogy nem jár jobban ha kiköti.. de persze ez csak az én véleményem. Ezen órákig lehetne vitatkozni...
Meg még sok motornál olvasom h "különolaj nem működik,, ezek a különolajzók mi miatt szoktak tönkremenni? nem lehet valahogy karbantartani h ez ne forduljon elő h pl megál?
Üdv
ezeknél az AM6 nál mindenütt ugyanakkora a csapszeg? mert rendletem egy DR 70 es hengert és attól félek h más a csapszeg mérete ez lehetséges? vagy minden hengernél,főtengelynél ugyanakkora a csapszeg?
szacsomotor@freemail.hu
Úgyhogy nem jár jobban ha kiköti.. de persze ez csak az én véleményem. Ezen órákig lehetne vitatkozni...
ezeknél az AM6 nál mindenütt ugyanakkora a csapszeg? mert rendletem egy DR 70 es hengert és attól félek h más a csapszeg mérete ez lehetséges? vagy minden hengernél,főtengelynél ugyanakkora a csapszeg?
Ha megadja magát majd kipróbálok mást :D
Viszont Eporapid valamennyire bevált.
RX forever!
majd elválik misűl ki belőle...
lehet, hogy még olcsóbban kijössz mintha megvennéd a hozzávalókat.