Sziasztok!
Eladó sorba került motorom, nagyobbra váltás miatt.
A motor:
Am6 os minarelli 6 sebességes blokk, 70 ccm tophenger, 21 es dellorto
karburátor, gianelli sportkipufogó rendszer, 80% os körmösgumi elöl
hátul, tárcsefék elöl hátul, új fékbetét elöl hátul, 2000 res
évjárat, szezon elején vettem rá új láncszettet, új gáz és
kuplungbowden, Castrol Power1 racing olajjal használt, Castrol
láncsprével volt fújva mindenmotorozás elött, elektronika tökletes,
első rúgásra indul, középszender. Kissebb esztétikai hibák:
farokidom hátulja kicsit megvan repedve,bal tankidom törött(de igényesen javítva lett), bal hátsó indexet lerúgtam(javítva), meg egy kis égésnyom van
rajta, kilóméter csiga nemjó ezért az órája nem működik ez még
tavasszal romlott el. Működik a fordulatszámmérő a visszajelzők,
indexek, tompított távolsági és fénykűrt, féklámpa.
Terepen kissebb túrákra, kövesúton sulibajárni és boltbajárni
használtam.
Irányár: 200.000 FT
Képekért, esetleg videóért keressenek nyugodtan.
E-mail.: xakiasz@gmail.com
Tel.: 06204415200
(telefonon délután 3 után hívjanak, mert iskolában vagyok)
Ha a másodszori légtelenités nem segitett akkor sajna a fékmunkahengert karmanytyuzni kell.Valoszinü elkoptak a gumigyürük.
Nekem is most kellet cserélnem.
Még mindig levegős a féked.
Ha rádugsz egy átlátszó csövet a légtelenítőszelepre, a végét meg belelógatod elhasznált fékfolyadékba, akkor az a lényeg, hogy egy buborékot sem szabad látni a csövön, miközben légteleníted. Amúgy lehetséges, hogy összegyülemlik egy helyre az apró levegőbuborékok ha rázkódik a motor, amiket nem sikerült kiszorítani belőle. Próbáld meg még egyszer légteleníteni, ha megint szar lesz akkor valami baj van.
Heló!
Az a gondom van ,hogy hátsó fékezénél elég haloványan fog a fék.De ha rápumpálok kettőt már jó is.
Mi ilyenkor a baj?Nem rég vettem úgy hoztam el ,hogy már akkor sem volt hátsó fék.Ahogy elhoztam lelégtelenítettem és fasza is volt.Most 10 napra rá kezdi ezt.
oksi kösszi és még ojan kérdésem lenne h am6 os blokom van és a kipufogobol valami viz szerü csöpög és még a földön is pezseg az mi lehet mi mehetet szét benne ?
Én így csináltam meg:
400ft volt babetta hátsó fékbofden+ház, bofdent használtam csak mert a gyári bofdenház jobb.
méretrevágás után ráforrasztottam egy réz anyagot a végére(az a vége ami a blokknál van)
lassan 3 éve semmi baja..
de a lényeg annyi hogy olyan vastag bofden kell és a vége olyan legyen ami jó a kuplungkarhoz!
Üdv
kezdi föladni a kuplungbowdenem nem lehet vele valamit csinálni? mert van még 1 szakadt kuplungwodenem 2 őt nem lehet összeforrasztani? vagy nem bírná?
Eladó sorba került motorom, nagyobbra váltás miatt.
A motor:
Am6 os minarelli 6 sebességes blokk, 70 ccm tophenger, 21 es dellorto
karburátor, gianelli sportkipufogó rendszer, 80% os körmösgumi elöl
hátul, tárcsefék elöl hátul, új fékbetét elöl hátul, 2000 res
évjárat, szezon elején vettem rá új láncszettet, új gáz és
kuplungbowden, Castrol Power1 racing olajjal használt, Castrol
láncsprével volt fújva mindenmotorozás elött, elektronika tökletes,
első rúgásra indul, középszender. Kissebb esztétikai hibák:
farokidom hátulja kicsit megvan repedve,bal tankidom törött(de igényesen javítva lett), bal hátsó indexet lerúgtam(javítva), meg egy kis égésnyom van
rajta, kilóméter csiga nemjó ezért az órája nem működik ez még
tavasszal romlott el. Működik a fordulatszámmérő a visszajelzők,
indexek, tompított távolsági és fénykűrt, féklámpa.
Terepen kissebb túrákra, kövesúton sulibajárni és boltbajárni
használtam.
Irányár: 200.000 FT
Képekért, esetleg videóért keressenek nyugodtan.
E-mail.: xakiasz@gmail.com
Tel.: 06204415200
(telefonon délután 3 után hívjanak, mert iskolában vagyok)