Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az, hogy nincs benne elég kompresszió arra nem csinál ilyet. Ha nem megfelelő a kompresszió akkor a hangján hallod, hogy nem olyan élesen "csetteg" + az erején is észrevehető.
"nagy a gyűrű és henger közötti táv"
ezt hogy érted pontosan?
üdv!MALOSSI 80cc hengerszett,am6-ra,makulátlan állapotban,0mm gyűrűhézaggal,kompletten eladó!06304906559
jaja még a főtengely is szóba jön hogy milyen állaptba van , meg az is lehet hogy nincs benne elég kompresszió nagy a gyűrű és henger közötti táv de nem tom mert neked új ez a henger a legvalószinübb a főtengely akkor
Főtengely lett cserélve? Vagy a gyári van benne? Valószínű a főtengely miatt ráz..
az nemlehet mert nekem 70es TOP hengerem van és ugyanolyan kipurendszerem van nekemis és nekem nem csinál olyant.
nekem is gianelli van de ez ami van csak sport hengerekhez lenne jó... fogd meg a rezót és túráztasd érezni fogod ha nagyon rezeg a kipu akkor kevés a hengerhez
BÚÉK mindenkinek!
Újabb fajta SX 50 tulajok! Valamelyikőtök megtenné, hogy a jobb tükör felfogatásáról betesz egy közeli képet nekem? Van egy Derbi xRace itthon, anno szétment az első főfékhenger, és egy SX-ével lett pótolva. Teljesen jó, csak a tükröt a gyári munkahenger tartotta, az SX-nél valahogy máshogy van megoldva. Köszönöm előre is a segítséget
hát nem tudom mert igazábol benne van h Gianeli a rezóba is meg a dob bva is és nincs rajta semmi féle védőrács mint néhány RX en.
kipufot cseréltél?gyári van a motoron?
73,5 ös DR hengert tett rá a gyári főtengővel :)
hány köbös hengert tettél fel?
Mondtam hogy kicsi a sonkád :S
Hangja is van, vagy csak rázkódik?
Az miért lehet h rátettem uj hengert és ráz a motor ha pörgetem.
Köszönöm.Még nem volt vele gondom a közutakon.Nem is kóstolgattak a rendőrök.Viszont a veterán börzére kivittem és körbecsodálták.Itt az Alföldön nem nagyon látni red rose-t.
vagyis 5 ezren.
hát 5. járok vele most szép ovatosan +olajat nem adok neki
GRATULÁLOK! Azért a bejáratást ne nyélen csináld! No meg a +oil sem árt!
Akkor jól megy , és keveset is kajál! Szépen megcsináltad! A 125-ös red rose nagyobb felépítésü, mint az 50-es? Gondolom nehezebb is!? Jardok nem nézegetik?
Na fönnvan 73,5ccm es DR henger(nem 80 as mert igazábol 73,5ccm)
nagyon megy most a gép 17,5 DellOrto karbi és gyári főtengely.
Szia!Mivel volt egy Aprilia mx-em tudtam hogy jó kis erős blokk az AM6-os.Az én 120kg-os seggem alatt ment 120-at.Szerintem ez szép teljesítmény.Sokat dolgoztam vele mire sikerült beállítani a red rose-t de szerintem megérte.4 liter a fogyasztása és 85km/h a végsebessége.Semmi tuningot nem tettem bele!16-os mikuni karbival és saját tervezésű rezonátorral.Egy 18-20-as karbi jobb lenne de így is bivaly erős.
Szia! Fogyasztás, menetteljesítmények hogy alakultak a kissebb blokkal?
Ma lehúztam a hengert megnézni tényleg tűgörgős-e a kicsike, és hát az alsó és a felső is kivan-- új főtengely :S:S
na de így jár aki gyári főtengőre tolja rá a nagy hengert (:
Köszi de már azóta vettem egyet a veterán börzén 2ezerért.üdv Ottó