Az, hogy nincs benne elég kompresszió arra nem csinál ilyet. Ha nem megfelelő a kompresszió akkor a hangján hallod, hogy nem olyan élesen "csetteg" + az erején is észrevehető.
jaja még a főtengely is szóba jön hogy milyen állaptba van , meg az is lehet hogy nincs benne elég kompresszió nagy a gyűrű és henger közötti táv de nem tom mert neked új ez a henger a legvalószinübb a főtengely akkor
nekem is gianelli van de ez ami van csak sport hengerekhez lenne jó... fogd meg a rezót és túráztasd érezni fogod ha nagyon rezeg a kipu akkor kevés a hengerhez
BÚÉK mindenkinek!
Újabb fajta SX 50 tulajok! Valamelyikőtök megtenné, hogy a jobb tükör felfogatásáról betesz egy közeli képet nekem? Van egy Derbi xRace itthon, anno szétment az első főfékhenger, és egy SX-ével lett pótolva. Teljesen jó, csak a tükröt a gyári munkahenger tartotta, az SX-nél valahogy máshogy van megoldva. Köszönöm előre is a segítséget
Köszönöm.Még nem volt vele gondom a közutakon.Nem is kóstolgattak a rendőrök.Viszont a veterán börzére kivittem és körbecsodálták.Itt az Alföldön nem nagyon látni red rose-t.
Akkor jól megy , és keveset is kajál! Szépen megcsináltad! A 125-ös red rose nagyobb felépítésü, mint az 50-es? Gondolom nehezebb is!? Jardok nem nézegetik?
Szia!Mivel volt egy Aprilia mx-em tudtam hogy jó kis erős blokk az AM6-os.Az én 120kg-os seggem alatt ment 120-at.Szerintem ez szép teljesítmény.Sokat dolgoztam vele mire sikerült beállítani a red rose-t de szerintem megérte.4 liter a fogyasztása és 85km/h a végsebessége.Semmi tuningot nem tettem bele!16-os mikuni karbival és saját tervezésű rezonátorral.Egy 18-20-as karbi jobb lenne de így is bivaly erős.
Ma lehúztam a hengert megnézni tényleg tűgörgős-e a kicsike, és hát az alsó és a felső is kivan-- új főtengely :S:S
na de így jár aki gyári főtengőre tolja rá a nagy hengert (:
ezt hogy érted pontosan?
Újabb fajta SX 50 tulajok! Valamelyikőtök megtenné, hogy a jobb tükör felfogatásáról betesz egy közeli képet nekem? Van egy Derbi xRace itthon, anno szétment az első főfékhenger, és egy SX-ével lett pótolva. Teljesen jó, csak a tükröt a gyári munkahenger tartotta, az SX-nél valahogy máshogy van megoldva. Köszönöm előre is a segítséget
nagyon megy most a gép 17,5 DellOrto karbi és gyári főtengely.
na de így jár aki gyári főtengőre tolja rá a nagy hengert (: