Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amikor levetted a kuplungdeknit és húzgálod a kuplungkart akkor szépen kitolja a kuplungot? inkább a beverődés okoz ilyet az a golyó hogy a fenébe tudna szétmenni meg azt egyből észrevenni a kuplungolásnál. szeirntem!
megvan a golyó amit emlitettél, nincs széttörve, csak ez lehet az oka hogy nem emelt ki, de holnap kiderül mertakkor lesz összerakva
igazából nekem csak ennyi a bajom hogy kezd hangosodni a válás. megnézem menyire van beverődve és kimarom szerintem jobbnak kell lennie.
azt mondod hogy ha kimarom akkor sem lesz jobb? de ezt én nem igy gondolom. a kiemelővel semmi baj kitolja ahogy kell.
az én esetemben már annyira beverődött a lamella h. nem tudott oldalirányba mozogni... de leelenőrzöm a golyót is mindjárt amiröl beszélsz, láttam egy rajzon én is.
Az hogy a lamella bevert a házba az csak anyit tesz hogy ránt magán egyet a motor váltás közben.Ha kireszeled vagy lemaratod sem fog kiemelni,magszimum ha megtalálod a hibát és azt kiyavitod utánna még jobban rángatni fog a kuplung.
Arra nem gondoltál hogy a kiemelö rudazattal van gonod ott a tányér közepén a zárocsavar alatt..Én ugyanigy jártam nem tudtam kuplungolni nem emelt ki,az enyémbe eltört egy 5mm hézagoló golyó.
Még mindig eladó szeretett motorom nagyobbra váltás miatt :/
Itt a link ha érdekelne valakit:

http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-29751082
/
melegen miért csuszik a kuplung?
rx hez kipufogo rendszer kellene vagy csak elsö dob!
rv blok van bene bal oldali kelene!
aprilia rx 50 központi teló eladó
szacsomotor@freemail.hu
jó akkor teljesen ugyan úgy gondolkodunk.. reszelni én nem fogom mert szerintem nem lehet jól megcsinálni... majd géppel megmarom, bepozícionálni lesz nehéz de utána szabályosan megtudom szedni remélem.. és énis ugy gondolom h szabályozás után hamarabb beverődik de ez van szeritnem sokat kifog még birni inkább mint ujat venni sok sikert majd ird le hogy sikerült!
van aki marósra bízza, de szerintem elég ha kireszeled mindegyiket egyformára, sok idő, de gazdaságosabb mintha elviszed maratni... de hozzáteeszem ilyen beverődés után ha kireszelem vagy lemaratom akkor fele ennyi idő alatt be fog rágni mert nagyobb a játéka a lamelláknak és könnyeben beleverődik lendületből, szóval következő alakalom CSERE! jah ezt nekem 12e km alatt produkálta....
de ez már nagyon rossz! nekem ennyire tuti nem ilyen még. egy havernak csináltuk régen neki sem volt ennyire beverődve..
értem. nekem ilyet nem produkál még h elindul. csak kezd hangosodni a váltás. főleg egyesbe.. na szabályozást hogy gondoltad?
na mindgyá lefényképezem, de azt érezheted, hogy mikor berakod 1-be, akkor megindul a motor, nem emel ki a kuplung akármit csinálsz, nem tudod spanolni se a bovdent, akkor se fog kiemelni...
A felszabályozást hogy gondoltad? én is most fogom az enyém.. milyen jelek voltak a berágódásnak?
köszi
Nekem is szimeringet kellet cserélni méretre már fojt az olaj
bowdent kikasztos és már kicsi mozgatással kihuzód egyszerű
semmi stift nem tartja a helyén? jól van mert azt hittem szét kell húzni a blokkot, mondjuk mindegy mertt a kuplungot előbb szedtem szét, jól be van rágva a kosár, felszabályoz, mehet vissza, meg ezt a kiemelőt kell még megbaszkurálni mert a szimeringje engedi az olajat...
csak fogod mozgatod és kihuzod :)
lehet szimering kicsit nehezebben engedi
ha valakit érdekel 110/80-18 as Pirelli rallycross hátsógumi használt(szögesguminak) irjon ide ára 4500ft vagy esettleg gyári dellOrto 14,9 es komplett karbi mindennel együt (azért lett leszedve mert én tuningoltam gépet és kicsi volt ára 5000ft
hogy kell kiszedni ezt a kiemelőt? szétkell húzni a blokkot? manuál nem mutatja mi tartja a helyén
menyit adnál érte nekemvan egy fellett ujitva dugzva cspágyatv a szimeringezve! nagyonji 1 2 rugásra indul!
adatlapomon mindent megtaláltok, nem bonyolult, de leírom akkor

orozoli2002@yahoo.com