Milyen a szürő, papiros?
Az ülés alá milyen hosszú és átmérőjü a cső?
Ilyesmi problémába a hosszú cső miatt, én is beleestem! Csak nekem, szimplán szarul ment tőle! Mert ha hosszú,és vékony (32mm) keresztmetszetü csővel probálkozol, akkor csak és kizárólag akkor fog megfelelő mennyiségű levegőt átengedni, ha semmilyen szűrőt se raksz a cső végére!
A papiros dróthálós szőrő meg semmire se jó! ! ! Ha meg befujod légszűrőspray-el, akkor rosszabb mint a gyári!
Én inkább csináltam magamnak légszűrőt:
szevasztok. lenne 1 kis karburátor problémám. am6-os blokk 17,5ös dellorto karbi, direktszűrő, felvezetve az ülés alá, és ipari levegőszűrő "gyapjú" duplán rátekerve. a motor csak úgy megy, ha a levegőállító csavart teljesen betekerem. így faszán húz alol középen felül. csak az a baj, hogy szinte szivató nélkül indul, és ha alapjáraton ketyeg, kb 1 perc alatt úgy megszívja magát, h leáll. és alapos "szellőztetés" után indul csak be. tökmind1 hova állítom a síbertűt, csak így hajlandó menni, ha koppra betekerem a levegőcsavart.
Szimpla karbi be állítás nekem nicasil os volt a hengerem kézzel "rugdostam,, az ilyen. azért forog sokat karinál van az h néha jó a benzin keverék elegy néha nem pl nekem 70 es fuvókával fordulaton nem csinált semmi 95 es kis fordulaton fullad nagy fordulaton meg nagyon jól ment aranyközéput szerint beleraktam 80 ast és tökéletes.
nagy valószínűséggel karbi. pucold ki1. nek is probáld ki megin meg talán légszűrőházat is lehet valami eldugitotta a levegő útját.
szerintem csak szimpla karbibeállítás kérdése a dolog, lehet sok vagy éppen kevés levegőt kap... Ilyenkor télen állítani kell a karbin a levegőt, mert máshogy kapja...
Szia igen ráhuzom és elkezd fulladozni teljesgázon üresbe is bedadog.Lehet esetleg hogy gyürüzni kellene mert a kompresszio sztem kicsit kevésnegalább is kézzel lenyomva sztem kevés.
Sziasztokkérdésem lenne mitöl lehet az hogy teljesgázon a motorom huz majd elkezd lebögni visszaengedem ésmegy rendesen olyan 3/4 gázig majd ugyan ez?gyertya esetleg kevés anyag vagy membrán?
köszi szépen a válaszokat, sokat segítettetek, még annyi kérdésem lenne, hogy minek a mérete a 17,5? én úgy tudom hogy a beömlőnyílásnak. megmértem és 20mm. szóval vagy éntudok valamit rosszul, vagy a karbi nem 17,5. válaszotokat előre is köszönöm.
régebbieket 12-es dellortoval szerelték, az újabbakat pedig 17.5-el. a nagyobb karbival 6000rpm alatt jobban jobban megy! ha nagyobb hengered van akkor min 19 kell rá!
Az ülés alá milyen hosszú és átmérőjü a cső?
Ilyesmi problémába a hosszú cső miatt, én is beleestem! Csak nekem, szimplán szarul ment tőle! Mert ha hosszú,és vékony (32mm) keresztmetszetü csővel probálkozol, akkor csak és kizárólag akkor fog megfelelő mennyiségű levegőt átengedni, ha semmilyen szűrőt se raksz a cső végére!
A papiros dróthálós szőrő meg semmire se jó! ! ! Ha meg befujod légszűrőspray-el, akkor rosszabb mint a gyári!
Én inkább csináltam magamnak légszűrőt:
Olyan kérdésem lenne, olvastam hogy zsír uj am6 --blokkban
nagy valószínűséggel karbi. pucold ki1. nek is probáld ki megin meg talán légszűrőházat is lehet valami eldugitotta a levegő útját.
Úgy érted hogy hírtelen teljes gázt akarsz húzni és akkor fullad?
nemtudom mennyire látszik,de azért szerintem kivehető :D
Nagyobb hengerhez minimum 19 es karbi :D (enyémen 21es van)