Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi ugylátszik nem küldte el, hogy ugye olvastam h zsír uj blokkban van folytás! Most ez hülyeség, vagy tényleg van, ha igen hol?
Milyen a szürő, papiros?
Az ülés alá milyen hosszú és átmérőjü a cső?
Ilyesmi problémába a hosszú cső miatt, én is beleestem! Csak nekem, szimplán szarul ment tőle! Mert ha hosszú,és vékony (32mm) keresztmetszetü csővel probálkozol, akkor csak és kizárólag akkor fog megfelelő mennyiségű levegőt átengedni, ha semmilyen szűrőt se raksz a cső végére!
A papiros dróthálós szőrő meg semmire se jó! ! ! Ha meg befujod légszűrőspray-el, akkor rosszabb mint a gyári!
Én inkább csináltam magamnak légszűrőt:
Mi a kérdés?
Hali!
Olyan kérdésem lenne, olvastam hogy zsír uj am6 --blokkban
teddvissza gyári légszűrőt, az a legbiztosabb (:
szevasztok. lenne 1 kis karburátor problémám. am6-os blokk 17,5ös dellorto karbi, direktszűrő, felvezetve az ülés alá, és ipari levegőszűrő "gyapjú" duplán rátekerve. a motor csak úgy megy, ha a levegőállító csavart teljesen betekerem. így faszán húz alol középen felül. csak az a baj, hogy szinte szivató nélkül indul, és ha alapjáraton ketyeg, kb 1 perc alatt úgy megszívja magát, h leáll. és alapos "szellőztetés" után indul csak be. tökmind1 hova állítom a síbertűt, csak így hajlandó menni, ha koppra betekerem a levegőcsavart.
Szimpla karbi be állítás nekem nicasil os volt a hengerem kézzel "rugdostam,, az ilyen. azért forog sokat karinál van az h néha jó a benzin keverék elegy néha nem pl nekem 70 es fuvókával fordulaton nem csinált semmi 95 es kis fordulaton fullad nagy fordulaton meg nagyon jól ment aranyközéput szerint beleraktam 80 ast és tökéletes.
nagy valószínűséggel karbi. pucold ki1. nek is probáld ki megin meg talán légszűrőházat is lehet valami eldugitotta a levegő útját.
Köszi a segitséget.Szerintem se valami nagy baja lehet .mert 3/4 gázig tökéletesen megy
szerintem csak szimpla karbibeállítás kérdése a dolog, lehet sok vagy éppen kevés levegőt kap... Ilyenkor télen állítani kell a karbin a levegőt, mert máshogy kapja...
Szia igen ráhuzom és elkezd fulladozni teljesgázon üresbe is bedadog.Lehet esetleg hogy gyürüzni kellene mert a kompresszio sztem kicsit kevésnegalább is kézzel lenyomva sztem kevés.
karbi beállítást próbáltad?
Úgy érted hogy hírtelen teljes gázt akarsz húzni és akkor fullad?
Sziasztokkérdésem lenne mitöl lehet az hogy teljesgázon a motorom huz majd elkezd lebögni visszaengedem ésmegy rendesen olyan 3/4 gázig majd ugyan ez?gyertya esetleg kevés anyag vagy membrán?
igazándiból a nagyobb karbi miatt kellett ehhez kényszerülni, mert beleért volna az aljába a bowden, de így sikerült megoldani a problémát (:
Legalább nem kellett szétkapni! És még nem is csúnya!
látom ez vmi tipushiba lehet ezzel a blokkal de ötletes a te megoldásod is
Nekem máshogy van megoldva, de ötletes :D

nemtudom mennyire látszik,de azért szerintem kivehető :D
Na megcsináltam a kiemelőt h. ne ugorjon ki a helyéről
köszi szépen a válaszokat, sokat segítettetek, még annyi kérdésem lenne, hogy minek a mérete a 17,5? én úgy tudom hogy a beömlőnyílásnak. megmértem és 20mm. szóval vagy éntudok valamit rosszul, vagy a karbi nem 17,5. válaszotokat előre is köszönöm.
ígybizony!
Nagyobb hengerhez minimum 19 es karbi :D (enyémen 21es van)
hát nekem a csonk az a karbira való volt és még nem volt leszedve a csonk én szedtem le előszőr és 14.9 es dellOrto volt rajta.
régebbieket 12-es dellortoval szerelték, az újabbakat pedig 17.5-el. a nagyobb karbival 6000rpm alatt jobban jobban megy! ha nagyobb hengered van akkor min 19 kell rá!
ja és ha csonkot is kell cserélni azom is van mert nekem kellet.arról most nem tudok képet föltölteni.
dellOrto 14.9 nekem van 1 hibátlan azért vettem le mert nekem meg nagy kellet mert tuningoltam a gépet. ha kell a karbim komplett mindennel együtt
szevasztok. megtudnátok nekem mondani hogy AM6-os blokkra milyen karbi kell gyárilag? nekem dellorto 17,5 van. optimális ez rá?