Nagyobb hengernél illik cserélni hajtókart(tuning),csapágyakat és ha már szét van szedve , akkor szimeringeket! Lehet , hogy a kuplung se fogja bírni a nagyobb kakaót és megcsúszik ! akkor azt se árt kicserélni, esetleg abból is vmi tuninghoz illőt!
most cseréltem benne membrán és akkor csavartam ki azokat akupos csavarokat mert gyanusan sokat evet és a membrán nem zárt el rendesen szoval már elhasználódott.14 es karbival evett 4,3 at most uj memrán és 17,5 karbi 3,7 el beéri 100 on (meg ugye erősebb is lett)
lehet meglepödsz de én már ugyvettem h nem volt rajta óra (km meghajtó miatt ) vettem rá 1 et azota metnem 1000 ret 28 van most benne de már az előző gazdája ugy vette h neki már nem volt órája szoval amenyit ő ment meg az az elötti gazdája is amenyit ment szoval elképzelni se tudom menyi lehet benne de azt tudom h táboriban már volt 1x dugocserén vagy honoltatáson és nagyobb pöpp már benne a komreszió azért akarok egyébként nagyon egészséges hangja van .csak már gyenge
Üdv
arra lennék kívácsi meddig birná a a blokkom még nem volt széthúzva szoval minden gyári benne több mint 30000km dellOrto17,5 karbi és DR 70 es henger meddig bírná?(castrol,repsol al volt használva)
Szerintetek melyik blokkra rakjam ?
Van egy zsir új kinai AM6-os blokkom ugye ebben új minden.
Vagy a mostani blokkra ami a motoromban van, ez eredeti Minarelli, de ez már futott pár ezer kilométert.
Holnap már itt is lesz a hengerszett.
Na , megrendeltem a hengerszettet.
TOP Performances TROPHY 70
19-es dellorto karbi van hozzá. Kiváncsi leszek a teljesitményre az 50-es hengerhez képest.
teljesítmény adatokat nem írtak hozzájuk vhol? a dr a motorwebáruház.hu-n olcsóbb pár ezerrel! Jah és majdnem elfelejtettem, hogy ha nincs toppon a kuplungod , akkor azt is elcsúsztathatja a megnövekedett teljesítmény.
ajax79:
Neked gyári 50-es főtengely van ?
Holnap rendelem a hengerszettet de nem tudom , hogy melyik lenne jobb.
Dr 70.
TOP Performances TROPHY 70.
Vagy még esetleg :
TOP Performances Racing Plus tuning 75.
Ár/érték arányban melyik a legjobb ?
ajax79 :
Neked a dellorto 19-es karbiba mekkora főfuvóka van ?
Csak azért kérdezem , hogy kb mekkorát vegyek amivel érdemes próbálkozni.
Neked akkor ez a henger van ? link
Hali!
van egy olyan gondom, ha egyik nap elszakadt a láncom.. kiütöttem egy szemet.. és rövid lett, elég feszes volt.. mentem vele ugy kb 10 km-t mig meglett rá a jó láncom!
de mig feszes lánc volt rajt erőtlen volt, ugye gondolom fogta a lánc a motort.. nade megcsináltam a láncot és mégis erőtlen.. már tiszta ideg vagy..
1 hete lett dugo gyürü cserélve henger furva.. kompresszió jó!
valaki valami tipp?
arra lennék kívácsi meddig birná a a blokkom még nem volt széthúzva szoval minden gyári benne több mint 30000km dellOrto17,5 karbi és DR 70 es henger meddig bírná?(castrol,repsol al volt használva)
Van egy zsir új kinai AM6-os blokkom ugye ebben új minden.
Vagy a mostani blokkra ami a motoromban van, ez eredeti Minarelli, de ez már futott pár ezer kilométert.
Holnap már itt is lesz a hengerszett.
TOP Performances TROPHY 70
19-es dellorto karbi van hozzá. Kiváncsi leszek a teljesitményre az 50-es hengerhez képest.
43.5000
50.000
67.000
Melyik mennyibe kerül?
Neked gyári 50-es főtengely van ?
Holnap rendelem a hengerszettet de nem tudom , hogy melyik lenne jobb.
Dr 70.
TOP Performances TROPHY 70.
Vagy még esetleg :
TOP Performances Racing Plus tuning 75.
Ár/érték arányban melyik a legjobb ?
Neked a dellorto 19-es karbiba mekkora főfuvóka van ?
Csak azért kérdezem , hogy kb mekkorát vegyek amivel érdemes próbálkozni.
Neked akkor ez a henger van ?
link
van egy olyan gondom, ha egyik nap elszakadt a láncom.. kiütöttem egy szemet.. és rövid lett, elég feszes volt.. mentem vele ugy kb 10 km-t mig meglett rá a jó láncom!
de mig feszes lánc volt rajt erőtlen volt, ugye gondolom fogta a lánc a motort.. nade megcsináltam a láncot és mégis erőtlen.. már tiszta ideg vagy..
1 hete lett dugo gyürü cserélve henger furva.. kompresszió jó!
valaki valami tipp?