Értem, köszönöm, enyém is olyan igen, egyesben kis gázon nem is tudtam vele indulni mert gyenge alacsony fordulaton!
Karbi huu gyári karbim van már nem emléxem mekkora fuvokával, de kilencven valahányas ha jol emléxem!
karbi neve meg nem jut eszembe hirtelen, de szerintem elég kicsi!
Tudod most én is egy ilyen generic blokkot nyúzok és nem igazán értek ezt azt. Bár itt a forumon már kibeszéltük de nem értem és nem bírom megszokni azt, hogy csak 7- ezer után kezd el húzni, csak onnan van neki ereje. Állítólag ez normális.Neked is ezt csinálja? Milyen karbid van és mekkora a főfúvókája? Az ürest Te is nehezen találod?
A kérdésedre: A gyertyát nem tudom, Ajax79- ezt szeritem jobban vágja. Ha kevés a kompresszió attól indulhat nehezen, de akkor tolásra könnyebben indul. Az alapjárat is lehet attól kevesebb de a karbi beállitás is lehet rossz.
Köszönöm, már írtam is neki e-mailt!
Nyáron vettem , idomok nagy része hiányzik, róla! esztétikailag elég csunya de engem nem zavar, motorikusan legyen tökéletes!
Mikor megvettem semmi gond nemvolt vele erős volt 10% os emelkedőn 5ösbe mentem fel (Ahol Simsonnal 1esbe) Aztán haverjaim mindig mondták hogy szerintük kevés benn a kompresszió. nem hittem nekik ment a motor én hajtottam, végsebességre 11/55 áttétellel 70 körül ment aztán egyszer csak nem indult, nem tudtam rendesen alapjáratot álítani mindenki mondta hogy kevés a kompresszió dugozzam meg! Nem bírtam meg állni hogy eltegyem, és egyszer csak beállt, hengert lehuztam és dugattyú szoknyája letört, egyik gyürü keresztül esett a hengeren simán másikkal is volt 1-mm-es hézag!
ugyhogybiztosan kopott valamitől folyamatosan, most a különolajzót kikötöttem, de majd csak novemberbe lesz tesztelés mert akkor lesz keret megcsináltatni, amit szeretnék venni hozzá dugattyu és hengertömitésszett! És már mehet is!
Két kérdésem még lenne :
Mien gyertyát ajánlotok bele?
Kompresszio hiány miatt lehetett hogy több rugásra indult csak, és alapjárat nem igazán volt rajt?
Én emailon szoktam Vele levelezni.
Egyénként ha itt a fórumkeresőbe rákeresel erre zz4- akkor kidobja az elérhetőségét is és a az alkatrész honlapjának a cimét is.
Figyu légyszi mesélj nekem a motorodról?
Milyen a blokkja, ilyen erős és mennyi a végsebessége.
üdv!
1 kérdés! kehetséges hogy minarelli am6 blokkos generic-embe
40,00-s dugattyú kell? mert sok helyen csak 40,30 tol látok, találok!
És amugy internetről honnan érdemes rendelni?
(Tolomérővel mértem)
A motorom nem sikerült mert az a gyerek átvert akitől a blokkfeleket vettem, jól tudta, hogy az nem minarelli.
Van a minarelli van a generic van a cip és ki tudja még, hogy hány tfajtája van ennek. Az a lényeg, hogy kívülről ugyan úgy néz ki, de belül egészen más.
Akkor én a lamellákra tippelnék. 80w-90 van most nekem benne, teljesen jól működik vele. gyárilag 75w-90kell bele. Meglehetne próbálni a kifejezetten motorkrékpárba való kuplungadalékos 75w-90-es olajat.
Szisztok!
Van egy Aprilia rx-em egy 70 -es hengerel.....
Az lenne a kérdésem hogy :
-magas fordulaton megcsúszik a kuplungom( csak magas fordulaton)
ezt erősített kuplung rugóval ki lehet küszöbölni vagy olaj probléma van (ami benne van az ATF olaj 80/90-es)
Mi lehet a probléma?
Köszi a segítségeteket.
Unom hogy nincs vele gond:D Amugy meg nagyon kell a pénz a kocsira, sok pízt bele kell öljek, de nem akarok megint hónapokig pénztelen lenni! Tavasszal meg veszek majd egyet!
Sajnos eladó a kis Spanyolom, nem akartam de sajnos muszáj lesz! Amit lehet tudni róla, 80as DR henger van rajta, megvan hozzá a gyári 50es is! Minden müködik rajta, ami ezeknél nagy szó, egyetlen hibája hogy az üres jelző állandóan világít! 1-2 kopó alkatrész cserés, fékbetétek mindenképp, 1 db szimering a váltónál! Ezen felül téynleg jó állapotban van volt pár vackom már és ezt istenítem azokhoz képest, megbízható ez még sosem hagyott ott sehol! 1sőre indul nem áll le stbstb... váltó patent! Nem buzdítok erre senkit, de 2 személyt is nagyon jól tűri! A vége 90-95 között van!
Körülbelül ennyi de telefonon ha eszembe jut még más is adok felvilágosítást!
06704575000
06306894801
repsol69@freemail.hu
Árról bővebben telefonon, de sajnos szezon végi áron kell megváljak tőle:(((
Karbi huu gyári karbim van már nem emléxem mekkora fuvokával, de kilencven valahányas ha jol emléxem!
karbi neve meg nem jut eszembe hirtelen, de szerintem elég kicsi!