Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kinai AM6-ra.
Az eredeti blokk lesz a tartalék , most ez van a motoromban elég jól megy, nem csörög nem zörög nagyon jó hangja van, sajnálnám ha valami baja lenne a tuningtól.
A kinai blokkot nem sajnálom , ha nem birja akkor nem. De ebben viszont új minden.
Legalább lesz tapasztalatom , hogy birja-e vagy nem. És akkor az eredeti blokkba majd teszek egy sport főtengelyt.
Végül melyikre rakod a tuningot?
Ja! Az 5literes fogyasztás! Nyélen mentél vele végig? Mert akkor az nem sok! akkor normál használat mellett kijöhet 3,5-4 literre/100km.
Na mindegy majd kiderül.
Többen azt mondják, hogy birni fogja ha ésszel van használva.
Valaki azt , hogy nem.
Ha elmegy 5000km-et akkor jó, nálam az 5 év.
Szia Ajax79

Ma kipróbáltam a motorom fogyasztását.
Üres volt a tank és egy műanyag üvegből öntöttem bele pont 2- liter benzint. Direkt csak betonon mentem vele azért húztam neki, és nem mentem erdőben, terepen. Mikor elfogyott a 2- liter akkor mutatott az óra 41- kilométeres távot. Szerinted? Akkor az olyan 5- liter körül lehet 100- on.
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Például erre gondoltam!
Minőségileg/tartósságra veri simán az eredeti blokk a kínait! Hosszútávon egyik se bírja a duplájára nőtt teljesítményt! Azt neked kell tudnod , hogy melyiket akarod idő előtt kifingatni! abból a pénzből, amit a gagyi blokkra költöttél kijött volna a tuning főtengő és a csapágy/tömítés szett.
Itt is megkérdezem tőletek.
Olcsón hozzájutottam egy Minarelli AM6-os blokkhoz vadi új , kinai.
Szerintetek ha egy DR 70ccm-es hengerszettet teszek rá birja a kiképzést ?
Ezt egy tartalék blokknak szántam és ezért vettem meg, kiváncsi lennék , hogy a tuning hengerrel jól működne-e.
Azért gondoltam a tuningot mivel vadi új benne minden alkatrész , főtengely , csapágyak stb.

De a motoromban most eredeti olasz blokk van.
Vagy erre tegyem a hengerszettet ?
Várom a véleményeteket.
ÜDv! Olyan kérdésem lenne, vettem dugattyú szettet, felfurták a hengerem itthon vannak a cuccok és raknám össze.. de a dugattyú jobra-balra kotyog a főtengelyen.. Ezelött mikor szétszedtem a régi dugattyu nem volt hézagolva.. ebből ki indulva nem gondoltam hogy egyáltalán hézagolni kellene(mint pl a Simson) lehet abbol gondom hogy ott nincs ki hézagolva?
Én mindíg itt szoktam megnézni először , ha vmi kell:
http://www.robogoalkatresz.eu/...
És mifélét vegyek? top,polini,DR.mallosi (és hol lehet?és kb mennyibe kerülnek?
Az tudtommal a gázreakciót tudja gyorsítani! Meg ha megfelelő a lap vastagsága, akkor kicsit jobban megy alacsony fordulaton is asszem. Ha már tuningol az ember , akkor ezt se szokta kifelejteni
A membrán?
Tévedés! Nem a fordulat miatt nem bírja sokáig , hanem a megnövekedett nyomatékkal nem fog tudni mit kezdeni hosszútávon! De egy top racing hajtókar(12000huf) cserével alkalmas lesz rá! Olajtól pedig csodát ne várj! Tök mind1 a márkája csak a teljesítményszint számít!
Mármint az olajtartály melletti kissebbre gondolsz? Az a tágulási tartály, a hűtősapka tetejéröl kéne oda mennie egy csőnek!
nagyon sokat tud rajta dobni!
Az erőbeli különbség érezhetően javulni fog ?
Üdv
szerintetek sportmembrán ér valamit am6-ra?
üdv
Az a kérdésem lenne, hogy az rx en a külön olajozó mellet van egy kis tartály gyárilag. Az mi célt szolgál?
van egy elado polini 80 as hengerem sx-re nem érdekel vkit?
ÜDv
én is ezt fogom csinálni : )
ne aggodj birnifogja HA castrolal használod nem 12 ig pörgete dés figyelsz rá
Motoromat szeretném tuningolni, Minarelli am6-os blokk van benne.
Ha DR tuning 70 ccm-s hengerszettet teszek rá akkor a gyári főtengely birni fogja ?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
üdv ez jó am6ra? és van rajta olajcsati?
Üdv
érdeklődnék hogy nincs-e valakinek zárható tanksapkája rx --hez olcsón?