A kinai AM6-ra.
Az eredeti blokk lesz a tartalék , most ez van a motoromban elég jól megy, nem csörög nem zörög nagyon jó hangja van, sajnálnám ha valami baja lenne a tuningtól.
A kinai blokkot nem sajnálom , ha nem birja akkor nem. De ebben viszont új minden.
Legalább lesz tapasztalatom , hogy birja-e vagy nem. És akkor az eredeti blokkba majd teszek egy sport főtengelyt.
Na mindegy majd kiderül.
Többen azt mondják, hogy birni fogja ha ésszel van használva.
Valaki azt , hogy nem.
Ha elmegy 5000km-et akkor jó, nálam az 5 év.
Ma kipróbáltam a motorom fogyasztását.
Üres volt a tank és egy műanyag üvegből öntöttem bele pont 2- liter benzint. Direkt csak betonon mentem vele azért húztam neki, és nem mentem erdőben, terepen. Mikor elfogyott a 2- liter akkor mutatott az óra 41- kilométeres távot. Szerinted? Akkor az olyan 5- liter körül lehet 100- on.
Minőségileg/tartósságra veri simán az eredeti blokk a kínait! Hosszútávon egyik se bírja a duplájára nőtt teljesítményt! Azt neked kell tudnod , hogy melyiket akarod idő előtt kifingatni! abból a pénzből, amit a gagyi blokkra költöttél kijött volna a tuning főtengő és a csapágy/tömítés szett.
Itt is megkérdezem tőletek.
Olcsón hozzájutottam egy Minarelli AM6-os blokkhoz vadi új , kinai.
Szerintetek ha egy DR 70ccm-es hengerszettet teszek rá birja a kiképzést ?
Ezt egy tartalék blokknak szántam és ezért vettem meg, kiváncsi lennék , hogy a tuning hengerrel jól működne-e.
Azért gondoltam a tuningot mivel vadi új benne minden alkatrész , főtengely , csapágyak stb.
De a motoromban most eredeti olasz blokk van.
Vagy erre tegyem a hengerszettet ?
Várom a véleményeteket.
ÜDv! Olyan kérdésem lenne, vettem dugattyú szettet, felfurták a hengerem itthon vannak a cuccok és raknám össze.. de a dugattyú jobra-balra kotyog a főtengelyen.. Ezelött mikor szétszedtem a régi dugattyu nem volt hézagolva.. ebből ki indulva nem gondoltam hogy egyáltalán hézagolni kellene(mint pl a Simson) lehet abbol gondom hogy ott nincs ki hézagolva?
Az tudtommal a gázreakciót tudja gyorsítani! Meg ha megfelelő a lap vastagsága, akkor kicsit jobban megy alacsony fordulaton is asszem. Ha már tuningol az ember , akkor ezt se szokta kifelejteni
Tévedés! Nem a fordulat miatt nem bírja sokáig , hanem a megnövekedett nyomatékkal nem fog tudni mit kezdeni hosszútávon! De egy top racing hajtókar(12000huf) cserével alkalmas lesz rá! Olajtól pedig csodát ne várj! Tök mind1 a márkája csak a teljesítményszint számít!
Az eredeti blokk lesz a tartalék , most ez van a motoromban elég jól megy, nem csörög nem zörög nagyon jó hangja van, sajnálnám ha valami baja lenne a tuningtól.
A kinai blokkot nem sajnálom , ha nem birja akkor nem. De ebben viszont új minden.
Legalább lesz tapasztalatom , hogy birja-e vagy nem. És akkor az eredeti blokkba majd teszek egy sport főtengelyt.