Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húú! Nem olyan rég vettél bele új dugót!
Szerinted még is mi lehet a hiba?
Elküldtem.

Igen az a gáz ezzel a genericekkel, hogy ez valami kinai vagy milyen blokk és nem igazán van nálunk hozza cucc.
Az szép! Nekem egy hónapja áll pénz hiányábansajnos, de én itthon szervizelem!
Amugy ezzel hogy " Generic alkatrész Minarelli alkatrész"
Azt akarjátok mondani hogy ha én teszemfel Apiria RS v. RX v. MX dugattyut veszek az nem lesz jó bele?!
állítólag sok hamisított ngk gyertya van a piacon!
Na akkor elmesélem: fúrás, új dugó bejáratva 3-400 km!
Utána már elkezdtem olyan 8000rpm-ig húzni neki és kezdett valami gágogó hang jönni a rezó felöl. Aztán kissebb túrát csináltunk Repsol barátommal és egyre hangosabban gágogott, de csak akkor csinálja , ha 5000rpm fölööt megy és visszaengedem a gázt! ha gázon van akkor nem csinálja! rezót lekaptam és hallom, hogy vmi lötyög, zörög benne! Szétvágattam és kiszedték belőle a katalizátorcsövet! Na gondoltam marha fasza lesz motorozok 1 nagyot. . . hát nem mert a gágogás maradt , tehát a blokkból jön az a kurva hang! 2 hete szerelőnél, még nem volt ideje szétszedni. . .
küld el e-mail ben a linket : maaatin69@freemail.hu
Köszönöm, szerintem veszek majd bele!
Kb 2 hónapja vettem sima 8 as NGK-t hát 3 nap alatt valahogy meggondolta magát és nem müködött :)
Őszintén nem tudom, de a generic nálunk nem annyira elterjedt mint a minarelli és így nehezebb is alkatrészt ker hoz.

Nem tudok egy linket betenni, pedig azt jó lenne ha látnád, ott van neki minden generichez.
Nekem most NGK b9 EG gyertya van asszem. És a gyári ngk br 9es asszem
Aha itt voltam fennt, néztem elég sokmindene van és olcsón!
Szerinted akkor töle érdemes lenne 1 helyről? De szerintem olyan tömitése nincsen, majd ha visszaír kiderül!
köszi a linket, szerintem picit drága lenne a rendelés innen !
Hát igen a generic egy picit másabb mint a minarelli, de zz4- nek szerencsére van hozá minden.


http://genericspares.co.uk/spa...
Aha értem, akkor lehet tényleg ott a gond!
Nemtudom mit csináljak, mert névnapomra apuék vennék meg az alkatrészeket de a neten sehol nem találok egy helyen dugattyú is meg tömités is mert az enyémbe ilyen "füles" hengerfej tömités kell és az valahogy ritkább
Egy rx- ben van. A kipufogóval már sokat variáltam de így talán most a legjobb, a legerősebb. Azért a kipufnál is lehet valami, olyan mintha kevés lenne neki a fojtás és csak üveghangon menne, csak ott lehet vele motorozni.
Na ennyire nem volt gyenge az enyém, maximum a vége fele,
Mienmotorba van bennt? Kipufogo nem lehet hogy alacsony tartományba fojtja?
Na igen nálam vissza kell váltani (váltani össze vissza már ettől fáradok el) mert ha le esik a fordulat egyből nem akar menni.
Hát az enyém fénykorába tuti nem volt vele ilyen baj, mert ugy emléxem hogy ha nem váltottam vissza akkor is szépen kigyorsult..
Nem lehet helytelenbeálítás a tieden?
Hátsó kerekem 18- as, az e fog 12- es, a h fog 51- es, 70- et megy, de lejtek 80- at az órája szerint. Az én motorom alul nem megy, csak felül, csak fordulatból él és fordulaton kell tartani.
Váltomm régen kidobálta a sebességeket, most mióta olajat cseréltem azóta jó! Nincs váltó problémám!
http://bolthely.hu/kepek/robog...
Ilyen karbim van, csak nem Mikuni hanem valami más van ráírva, holnap megnézem! Nemtudom mekkora pontosan
Tied mennyit megy?
Megnyugodtam, hogy nem csak az enyém eszik sokat. Bár én mindig nyélen járok. A váltóm is elég érdekes néha be szokott ragadni valamelyik sebességbe, és nem mindig találom az ürest.
Attól meg megbolondulok, hogy csak 7- től van benne erő!
Mig haverom Simsonbol kimotorozott 2000 ft ot, addig én 6000-t :)
de vigasztalom magam hogy sokkal jobb élményt nyujt mint egy Simson!
Sárvédő már van Keeway X-Ray ről!
Nekem most egy 12- es dellortó van 70- es főfuvival és eszeget rendesen. Neked is kajál?