Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5 darab fokozat van és utána már nincs semmi, nem érzem hogy akdna válltana, nincs semmi ellenállás! :)
Hali,

És mit csinál amikor 5-6ba váltanál? Érzed hogy van sebességi fokozat csak nem marad benne vagy semmit nem érzel? És ha semmit nem érzel tuti hogy 6os? Nem csak rámondták?
Igen nagyon szépen köszönjük:) Mire öcsém kiért volna..........
Szia Nimrod,

Kerékkulcs......:D EZ sokáig szállóige marad:) De minden ajax hibája:P Persze azonnal felpatintottam, a karbi is a helyén már nagyon jó lett, ajaxnak is tetszett ami nagy szó mert amúgy fikagép:DDDD A hajtókar sokáig biztos hogy nem bírja de még 1.5-2 hónapot bírjon ki.... azt nem mondom hogy nem fogom hajtani nem véletlen raktam fel a 80ast, ha nem bírja ki így jártam akkor előbb fogom felújítani a blokkot mint terveztem:)

Komolyan repedt az a retek blokkk? Nem hiszem el:((((((( Annak azért örülök hogy legalább a többi cucc jó neked belőle...

Köszi a hengert:)
na azt szeretném kérdezni hogy a 2003 as rx em be csak 5 sebesség van, idáig nem akartam meg nem is kellett szétbontani a blokkot mert semmi baja nemvolt, csak nagyon izgatja a fantáziám hogy miért lehet ez mert alapból 6 sebességes lenne! Ötletek, tippek? :D
Üdv nektek! :D
Az elég gáz , hogy azt hiszi, hogy 6000-nél nyit a power! :))) Mondjuk az athena gyárt powerszelepes hengert AM6-ra! Csak Mo.-n nem kapni!
Még egy powerszelepes Rx. link
Egy próbát megér a nagyobb főfúvóka, de ha most jó azzal ami benne van akkor szerintem hagy így, ha jól szuperál és van alapjárat.
Szia! Hát igen a kerékkulcs. . . De hála neked és a barátodnak, sikerültmegoldani a helyzetet!
Még 1x köszönjük szépen! Azért remélem nem késtél sokat a melóból! Én is csodálkoztam, hogy beleszólt azt alapjáratba ilyen durván a főfúvókacsere! Sőt mostmár szivatóval indul csak el hidegen, ugyhogy sikerült jól beállítani, eddig ha picit is ráhúztam a szivatót akkor meg se mukkant! Mondjuk ezen polini szivacsos sportszűrő van, de ahogy mondtad, hogy neked ki van fúrva a ház, akkor az is több levegőt kap! Még gondolkozunk egy 95-100-as főfuvi vételen , mert kiváncsi vok , hogy van e még benne tartalék, lehet még jobban is tudna menni!
Szia ajax79 és szia repsol69nh.

Azért a talikra máskor hozzatok kerékkulcsot.
Köszönöm, hogy ilyen rendesek és korrektek voltatok, hogy eljöttetek és megnéztetek engem.

Már tegnap fel is tetted a a hengert, azta Te sem lacafacázol.
Nem értem a végsebességed mért nőt meg? Vagy nagyon hosszú az áttételed és nem is forgott le végre? A karbim majd biztos dob még rajta, azért gondolom a nagyobb henger nagyobb karbit is igényel. A hajtókarod szerinted bírni fogja? Szerinted az erősített hajtókarban a tűgörgő is más lehet, erősebb lehet? Vagy marad az eredeti kicsike tűgörgő? Ma megnéztem az alkatrészeidet, ez egy majdnem komplett blokk, már össze is válogattam, össze is raktam egy frankó váltót. Főtengelyem van, gyújtásom ott van a genericen.
Az az egy baja van a blokkodnak, hogy a gyújtás felöli blokkfélnél el van repedve, a csapágynál, a kihajtásnál. A genericé meg nem egyezik kicsit másabb, de nem baj majd veszek egy blokkfelet.

ajax79.
Kicserélted a főfúvókát 90- re és sokkal jobb lett az alapjárat.
Lehet, hogy nekem is kicsit nagyobb fúvókával kellene megpróbálnom. Pedig én azt hittem, hogy azért nincs alapjárat azért fullad, mert sokat kap a motor mert túl nagy a főfuvi.
vagy kéne bele nagyobb főfuvi ideiglenesen!
:D Én meg felraktam a 80ast, de sajnos a karbit még rá kell faragni 1-1ben ugyan az a karbi mégis 3mm-el magasabb és pont nem ér le a suber nem zár és olyan mintha 3/4ig huznád a gázt alapjáraton:D A 12es karbi meg iszonyat kevés neki. ha rajtahagyom a szivatót úgy dolgozik, bár érezni hogy kéne neki még benya:) Nade még így is 15Km/h-val megnőt a végsebesség és mindezt sokkkkkkkkal kevesebb idő alatt éri el! Viszont most egyenletesen húz nem úgy mint az összes többi hogy 6-7 ezertől hanem alacsony fordulaton is húz rendesen! Kiváncsi leszek a nagyobb karbira!
Hazaértünk! Épségben! Kicseréltük a boosteren a 78-as főfuvit 90-re és sokkal jobb lett! Az alapjárati csavart se kell már tökre betekerni és stabil alapjárat van, pöccre indul! gyorsulás príma és nincs már az a luk 20-40km/h-ig!
szia!
Az nagyon jó, hogy frankó a géped, csak vigyázz rá nehogy megszoruljon. Na lépek majd dumalunk, alszok.
Szia!
Sztem elég lenne , ha a tankidomokat fujnád feketére .
http://www.sportmotor.hu/motor... ez volt az enyém , még az elöző gazdájánál.
nekem most patent a gép ma hoztam el a szerelőtöl! Kapott fúrást és 1 meteor dugót most már nem kolompol . Már a bejáratás1 részén túl vagyok beletettem 65 kilómétert ! Csak unalmas hogy 6ezer fölé nem lehet még forgatni !
Na valami ilyen idomfestegetésre gondoltam. Csak nem merek hozzányúlni mert félh, h el b sz m
Ja az első fékem is kezd meghalni.
Ha behúzom 1-x akkor jó, de ha már 2-3-x akkor már nem akar fogni, a fékkar bejön teljesen. Szerintem már átengedi a karmanytú az olajat és azért puhul be a fékem. Olajat tegnap cseréltem és ugyan az. Nem szabad az első fékem pumpálni vagy egymás után többször behúzni, mert bepuhul és beszalad a fék kar.
Egy-két idomot feketére kéne fújni, és akkor kicsit mozgalmasabb lenne a külleme a motornak
Igen elég érdekesek ezek a motorok.
A váltómat még megcsinálom, aztán felejtsen el.
Nem akarok szerelni, tuningolni, csak keveset egyen és a faluba elvigyen. Hát azért az esztétikájára még kell majd időt és energiát fordítanom. Szép de olyan egyszerű.
nekem szivatót se szabad ráhúzni picit se mert be se indul , hidegen se!
Az én motorom úgy csinál mintha a szívató mindig rajta lenne.
Hidegen kell neki, el is bírja égetni az anyagot, de melegen már fullad, menni bír, csak fullad egy kicsit. Az a gáz, ha kisebb főfúvókát teszek bele, vagy a tűn veszek vissza, akkor nem megy a motor, befullad, kevesel, és rohadt gyenge.
A tűn úgy mint a simsonnál, a tűn vannak rovátkák és oda van betolva egy zéger.