Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

Hol is kezdjem.... A füstölés az szimering lesz ugyan ez a bajom nekem is Ajaxxal arra jutottunk hogy szimering! A váltód meg, huh szét kéne kapni és meglesni amit írtam szerintem még mindig az a baj! Te magad szoktad szerelni vagy van szerelőd? Én nagyon szívesen odaadom a komplett blokkot hengerrel együtt isten őrizz hogy még fizess is, a célom hogy neked is jó motorod legyen! Szerintem vidd el a cuccaim és ha jók csak akkor add oda a tieid! A számom 0630 689 4801 hívj holnap és megdumázzuk hol és mikor találkozzunk!

Repi:)
Sziasztok! Ha egy dugónak 40.260 az átmérője az akkor nagyobb mint 50 ccm?
Szia, sziasztok!

Tudtam ma végre egy kicsit motorozni, a kúton tankoltam 4- liter benzint és kavarogtam erre arra. Néha azt csinálja a motorom, hogy megszorul a váltóm 2- ben esetleg 3- ban és sehogy sem tudom kivenni abból a sebességből amelyikbe megszorult. Meg kell állnom az út szélén és a váltót rugdosni kell, illetve előre hátra tologálni, hogy váltson valahová. Szerencsére ma csak 2- szer csinálta, viszont a 2- est állandóan kidobálja. ÁÁÁ... de idegesítő tud lenni. Azt vettem észre haza felé, hogy nagyon füstöl a motorom, de marhára, meg nagyon (nem keverék) hanem olyan égett olajszag jön ki a kipufogón. Ugyan olyan mint az ezer éves autóknál ami szét van már kopva és eszi az olajat. Lehet, hogy bejut a váltóból az olaj a szimeringnél? A motor indul és jól is megy, kicsit kisebb gáznál fulladozik. Ja alul kicsi fordulaton nem akar menni, csak 7- ezer felett. Igen hatalmas nagy szükségem lenne az alkatrészekre, ha Neked is megfelel akkor megdumáljuk a cserét.
Bár az én 80- as hengerem nem igazán patyolat, de használható és erős. A karbit is adom és ha kell ráfizetek csak jó legyen a motorom, mert már nagyon elegem van belőle. lehet, hogy szét kell majd szednem a motort aztán összerakni újból mindent átnézve és kicserélve, a váltót és akkor már egy másik hengert.
heló.meg van még.
Megvan még a karbid?
kb 8-10 deciliter olaj kell bele! ha leereszted az olajat és visszatöltöd/cseréled , akkor addig kell önten i, amíg a szint ellenörzö csavaron (blokk jobb közepén) meg nem jelenik!
Nem
Van 1 szellőző a blokkon 1 ilyen kis csap olyan mint 1 túlfolyó .
onnan szokot néha folyni az olaj.de sztem azért mert 1x eldölt és mivel van rajta cső abba belemt és kinyomta
ha a csavart kitekered az oldalán?
Igen
lehet sok is mert a tulfolyon még néha 1-2 csepp kifolyik.
elméletileg ez előferdül az am blokknál! olajszintet nézted már , mert nekem amikor csak félig volt mint kéne akkor szarabb volt a váltó és többször fogott üreset
Üdv
miért lehet h 5. és hatodig közöt mindig ürest fogok? (blokk még sosem volt bántva még a kuplung dekni se volt levéve.
Szia,

Hát azt sajnos én sem tudom jó e a genericbe!:( Van blokkfelem is, igazából nagyon szívesen adok bármit ami segít neked abban hogy jó legyen végre a motorod! Ha gondolod odaadom a majdnem komplett blokkot hátha fel tudsz belőle használni dolgokat!
Fogalmam sincs mi lehet a rossz.
Már biztos, hogy a váltó szar?
Szia!

A henger kell, megdumáljuk. És mikor fogsz tudni járni vácfelé?
Igen értem amit mondasz csak azt nem tudom, h a minarellinek a váltórésze jó -e lehet a genericébe. Esetleg blokkfeled is van?
Köszi!
;))))
Jajjj az öreg.....:D De jogos:)
Akkor majd megmutatom hogy kell bejáratni :) profitól nem szégyen tanulnod . . . :)))))
Az arrow kipuról azóta semmi hír! Videó sem született róla. . .
Amugy asszem bejáratással nem buktam blokkot:D Nem jutottam el odáig:DDDDDD Jah Mina blokkot még nem furattam:) Csak dugó volt amit törtem 2őt:D
Jah utána az rv blokk bánta a "szakszerű" bejáratást! :))) de te erröl többet tudnál mondani. . . :)))
3 tank benya alapjáraton oszt csumi:)
Valószinűűű! Holnap meló után megyek érte és indulhat a bejáratósdi!
Nah nemá:D Ez gyors vót akkor!:D Akkor mocikázás hétvégén?