Szia! Ha 2-3-4.-be nyélen,terepen történt a dolog, akkor elmegy! Bár nekem az 50-es rx megállt 5liter/100km/terep nyélen! De 4 alá soha nem ment! Ez a 80-as meg 3.5-6 literig kajál! Teljesítményre meg a duplája! Tehát, ha így nézzük, akkor elég sok az a 6 literes fogyasztás!
A motoromba öntöttem 4- liter benzint és lemotoroztam vele 50- kilométert, végig nyélen forgattam, a végén a motorból szűk 1- litert engedtem le. Szerinted ez jó fogyasztás?
Kiszeded az első telót a motorból aztán a teló tetején van egy nagy imbuszcsavar, na azt kitekered és ott van egy (a telónak a vékony szára, pálca) amit kicsit kihúzol és ki fog esni onnan két kicsi ék. Aztán széthúzod a telót. Na ezt most jól el magyaráztam...
Srácok van 1-2 eladó cuccom.
Elsőként egy jobb oldalon vezetett endurora való metrakit cső.Egy kis takarítás ráférne de nagyon szép érces hangja van.Most gyapotoltam.A végdob kékre eloxált,a piros festék könnyen lejön róla.Teljesítményen hatalmasat dobott(50-es gilardoni henger+20-as karbi kombóval is csúnyán lépett) de egy 70-es 80-as henger mellé a tuti. 17papírt kérnék érte.Személyes átvétel kecskemét,budapest,győr.
Van még egy gyári új JT hátsó lánckerekem meg egy enduro fejidomom.
Ha, tényleges teljesítmény növekedést szeretnél, akkor 70-80as hengert kell felrakni! Persze ,ha hosszabb időre tervezed a motor élettartamát, akkor hajtókar csere is dukál! Na meg a csapágyaknak se árt a csere! Repsolnak mondjuk gyári cuccokra van feltéve a 80-as henger és bírja! Árak: -hengerszett új 40e-töl
-hajtókar top 12e
Csapágyak gondolom olyan 10e-töl
-nagyobb karbi kb
10e
Sziasztok én csak ötletet szeretnék kérni hogyan tuningoljam az aprilia rx 50-emet mert szeretném ha erősebb,gyorsabb lenne és nem is kerülne olyan sokba a tuningolás.
:D
Üdv!
Van egy Aprilia rx 50-em 2002-es és szeretném egy kicsit növelni az erejét hogy jobban menjem meg jobban gyorsuljon. Egy két alaktrész is kéne hozzá ha valaki tudna ezekben a dolgokban segiteni az jo lenne :)
Lehet venni speckós, direkt kipuba valót is , több ezer forintért! De felesleges, mert nincs kitéve akkora hőhatásnak, hogy elégjen. Maximum lehet, hogy többször kell cserélni mint a másikat!
Azért a múltkori találkán jó lett volna egy nagyot dumálni, annyi mindenre kivi lettem volna. Még nem sikerült kigazdálkodni a motort az autómra költöttem egy csomót, alkatrészeket kellett rajta cserélnem.
A motoromra visszatérve, most elég jól és megbízhatóan megyeget (főleg ahoz képest amilyen szar volt) a karbit és a kipufogót szerencsére sikerült valamennyire belőnöm. A váltó problémám még meg van, de érdekes módon nem mindig csinálja, ha csinálja akkor meg az ideg vett szét. Majd egy fasza blokkot szeretnék összerakni abból amit repivel cseréltem. Ja és beszéltünk múltkor a füstölésről, néha marhára füstöl a motorom. Ezt úgy képzeld el ha kicsit ketyeg alapjáraton vagy csak úgy prüntyögök vele, szóval ha nem forgatom (ami szinte soha nem fordul elő, mert mindig nyélen járok vele) na akkor füstöl mint a barom, az egész utca füstbe van, ha pedig fordulaton használom akkor már nem füstöl annyira. Nem tudom ez mért csinálja, lehet, hogy sok benyát kap, vagy szimeringes és bemegy az olaj? De ettől a füstöléstől eltekintve a motor elég jól megy, jól is húz, a gázt is frankón veszi, nem fullad.
Üdvözlöm repit!
Szia! Én megvagyok nemsok változás történt! Viszont Repsol kollégáról már 1 hete nem hallottam semmit se. . . Sikerült már kigazdálkodnod a blokkfelet?
Ha jól rémlik, akkor 10500-at pörög végnél! 14/51 lánckerekekkel. Hát gyorsulásra és végre is bírnám,ha még jobban menne!
Most 7000-től indul meg a gépezet rendesen! Fogyasztás 3,5-6 liter.
most 6ikban mennyit forog végsebességnél?
ha kiforog maxra, akkor áttétel változtatás, mondjuk attól függ mit szeretnél elérni vele?
égsebesség, gyorsulás
sport rezsővel közepes fordulattól maxig nagyon jól reagál, megy
Nekem igy megy végre óra szerint 102-őt, gps-el mérve 95-el. Gyári rezó de szerintem ki van belezve mert elég hangos, pattogós hangja van. Így szted lenne értelme a metrakitnak? És még 1, nagyobb karbit érdemes lenne rádobnom?
ezek a sport rezsők álltalában magasabb fordulaton jók.
nekem egy derbi blokkos supermotom van TOP hengerrel 14os delrottyó és egy alul vezetett Metrakit így 105km/h a vége, de alacsony fordulaton gyenge, így jobban kell pörgetni.
viszont ugyanez gyári folytott kipuval 60km/h volt!
viszont a te 19es karbid kiküszöböli ezt az alacsony fordulaton lévő gyengeséget
Milyen motorolaj való am 6 ba ?
75 w 90 -es megfelel ,(vagy más fajta kell )?
köszi
:)
A motoromba öntöttem 4- liter benzint és lemotoroztam vele 50- kilométert, végig nyélen forgattam, a végén a motorból szűk 1- litert engedtem le. Szerinted ez jó fogyasztás?
Kiszeded az első telót a motorból aztán a teló tetején van egy nagy imbuszcsavar, na azt kitekered és ott van egy (a telónak a vékony szára, pálca) amit kicsit kihúzol és ki fog esni onnan két kicsi ék. Aztán széthúzod a telót. Na ezt most jól el magyaráztam...
valaki megtudná mondani hogy hogy lehet szétszedni a teleszkópokat? Lécci fontos lenne...
Elsőként egy jobb oldalon vezetett endurora való metrakit cső.Egy kis takarítás ráférne de nagyon szép érces hangja van.Most gyapotoltam.A végdob kékre eloxált,a piros festék könnyen lejön róla.Teljesítményen hatalmasat dobott(50-es gilardoni henger+20-as karbi kombóval is csúnyán lépett) de egy 70-es 80-as henger mellé a tuti. 17papírt kérnék érte.Személyes átvétel kecskemét,budapest,győr.
Van még egy gyári új JT hátsó lánckerekem meg egy enduro fejidomom.
-hajtókar top 12e
Csapágyak gondolom olyan 10e-töl
-nagyobb karbi kb
10e
:D
Van egy Aprilia rx 50-em 2002-es és szeretném egy kicsit növelni az erejét hogy jobban menjem meg jobban gyorsuljon. Egy két alaktrész is kéne hozzá ha valaki tudna ezekben a dolgokban segiteni az jo lenne :)
azt hittem valami különlegesbb kell!
Azért a múltkori találkán jó lett volna egy nagyot dumálni, annyi mindenre kivi lettem volna. Még nem sikerült kigazdálkodni a motort az autómra költöttem egy csomót, alkatrészeket kellett rajta cserélnem.
A motoromra visszatérve, most elég jól és megbízhatóan megyeget (főleg ahoz képest amilyen szar volt) a karbit és a kipufogót szerencsére sikerült valamennyire belőnöm. A váltó problémám még meg van, de érdekes módon nem mindig csinálja, ha csinálja akkor meg az ideg vett szét. Majd egy fasza blokkot szeretnék összerakni abból amit repivel cseréltem. Ja és beszéltünk múltkor a füstölésről, néha marhára füstöl a motorom. Ezt úgy képzeld el ha kicsit ketyeg alapjáraton vagy csak úgy prüntyögök vele, szóval ha nem forgatom (ami szinte soha nem fordul elő, mert mindig nyélen járok vele) na akkor füstöl mint a barom, az egész utca füstbe van, ha pedig fordulaton használom akkor már nem füstöl annyira. Nem tudom ez mért csinálja, lehet, hogy sok benyát kap, vagy szimeringes és bemegy az olaj? De ettől a füstöléstől eltekintve a motor elég jól megy, jól is húz, a gázt is frankón veszi, nem fullad.
Üdvözlöm repit!
Most 7000-től indul meg a gépezet rendesen! Fogyasztás 3,5-6 liter.
ha kiforog maxra, akkor áttétel változtatás, mondjuk attól függ mit szeretnél elérni vele?
égsebesség, gyorsulás
sport rezsővel közepes fordulattól maxig nagyon jól reagál, megy
elég a 19es karbi sztem
nekem egy derbi blokkos supermotom van TOP hengerrel 14os delrottyó és egy alul vezetett Metrakit így 105km/h a vége, de alacsony fordulaton gyenge, így jobban kell pörgetni.
viszont ugyanez gyári folytott kipuval 60km/h volt!
viszont a te 19es karbid kiküszöböli ezt az alacsony fordulaton lévő gyengeséget