Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem. valami összevagdalt szar:)
Rendes motorba való szűrő van benne?
Hát képzelj el egy matrac sűrűségű szivacsot csak véknyabb. nah olyan szivacs volt benne.
A por ,ha bejut a motorba hamar kicsinálja !
Akkor jobb.
én nem mennék 1 métert se légszűrő nélkül, mert kevesebb port szív be , mint terepen , de beszív ! Ha kiveszed a szivacsot akkor jól megy?
és ha kiveszem és úgy járok vele akk lessz valami baja? földúton nem járok.
Nekem vmi összevissza szabdalt szivacs volt benne , 3 féle szivacsot próbáltam ki mire jó lett vele...
Szerintem nem gyári. de köszi a tippet. megnézem.
Gyári a légszűrő szivacs benne? Ha nem, akkor lehet, hogy túl vastag a szivacs.
Hellósztok.
Olyan prblémám lenne, hogy a motor magas fordulaton ledadog. 4,5,6-ba csinálja ezeket. Akármerre állítok a levegőn nem javul a helyzet. 8-as ygertya van benne. Mi lehet a probléma? Karbi ki van tisztítva. Légszűrő szivacs is tiszta.
Aki tud segítsen légyszíves.
Na, meg van a gond. Nem jött elég feszültség ki a végpontokon. 0.7V-1V között jött ki a 12 helyett. Csodálkoztam, hogy nem villogtak.
Sziasztok!

Van két egyforma hengerem, de mégis van köztük különbség.
Az egyik hengernek a kipufogó átmérője 24mm, a másik hengeren ez az átmérő 28mm. Ez hogyan lehetséges? Ezért nem tudom bekötni a kipufogómat.
Valaki megmérné nekem azt a kipuf csövet ami közvetlenül a hengerből kijön. Köszönöm!
Köszönöm a gyors válaszokat, holnap nekilátok és jelzek (remélem az indexekkel is) :)
Szia!

Először bekötöd az indexeket de a villogó relét, az automatát nem kötöd rá, kihagyod csak simán összekötöd az automatának a drótjait direktre. Ha jobbra illetve balra kapcsolsz akkor égni kell az indexeknek. Ha így működnek az indexek csak akkor kösd rá a relét. A polaritásokra figyelj és mindig az aksitól nézd a pluszt.
Szerintem így vannak kötve: Első, hátsó index egy oldalt egymástól függetlenül párhuzamosan, a relé pedig az aksitól egy plusz szálon keresztül sorba, jön a kapcsolóra és onnan megy el az indexeknek a plusz száljára. A többi drót le van testelve (mínusz) az aksinál és az izzóknál. Ha nem érted akkor lerajzolom.
ledes indexnél nem mindegy,hogy a pozitívot és a negatívot hova kötöd az indexnél.
Vettem LED-es indexeket a mocihoz, és egy hozzávaló relét. Bekötöttem mindent, ahogy kell, nem működik. Az akksira ha rákötöm direktbe az indexeket, szép élesen égnek, tehát se az akksival, se az indexekkel nincs gond. Ahova kell kötni az indexeket, az összes kivezetésekből kijön az áram, ha az indexet oldalra húzom (tehát működnie kéne). Megmértem feszültségmérővel minden pontot, ahol kikell jönni az áramnak, és kijön mindenhol. A kapcsolók, az indexek, a relé, az akksi, minden műkdödik, de ha összekötök minden, mégsem megy az index :S
Valaki valami ötlet?
Új tuning cucok Illletve gyári alkatrészek áron alul alkatrésztől fügő max 5 napon belül nálad van.
Egy pár márka amitből tudok hozni
Polini,Malossi,Top,DR,Metrakit,Yasuni,Stage6,Koso,
Tudok még motoros ruhát,sisak,kesztyű,kabát,stb Igény szerint képet is tudok küldeni
tel: 30/426-01-32
ventobt@freemail.hu
Nemolajos csak valamiért szürcsög a csillapitása is tökéletes. Az előfordulhat h megdermedt benne az olaj?
szia! ha olajos a telószár akkor elszált a szimering benne.
sajnos ebben az esetben nem javítható,csak cserélhető.
szacsomotor@freemail.hu
köszönöm szépen a segítségeteket neked is és nimrod79-nek is....
egyébként én azért gondolom inkább a vízpumpa szimeringet, mert ha a hengerfejtömítés ment volna el, akkor az égéstérbe is bekerülne az olajos vizes trutyi és attól nem pöfögne valami egészségesen, nekem viszont semmi kifogásom sincs a teljesítménnyel...
de ha nem a vízpumpa lesz a hunyó mindenképpen megnézem a hengerfejet is...
köszönöm még egyszer a segítséget

üdv mindenkinek
gyjoco21@gmail.com
Nekem is csinált hasonlót, a hengerfejben cseréld ki a tömítéseket, mert szerintem azt verte ki. nem bonyolult szerelni
Hali. Szokatlan kérdésem van, valaki nemtudja mitől szürcsöghet rx hátsó teló egyik percről a másikra?
Köszi szépen a segítséget.