Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Várjcsak olvasom amit írtál az új problémárol h ha teljesen nyitvavan akk nemkap vagyis az is lehet h túlsokat kap ha tartalékon van akk megy szépen, nemlehet h úszószint? mertha túlsok benzint enged be akk is szokott fulladni, monnyuk ez nemhiszem h megoldás lenne h csak tolásra indul
Valamiért csak nemtud az elsö indításhoz megfelelö valamit csinálni ami ehez kell ugye benzin levegö gyújtószikra és megfelelö tömítetség illetve nyomás, úgyhogy ezek körül keresném a hibát általában hibakaresésnél mindig találok valami utalójelet valamire de most így látatlanba necces...úgyh fogalmamnincs
A karbi 3 hete lett kitakarítva teljesen, a gyertya kiégetve lett, gyönyörű szikrát ad, szép őzbarnára ég ki ha megyek vele, szóval nem lesz tiszta olaj. Egyéb megoldás? :)
Pont eladás elött van a motor szóval azért kérdeztem,nem akarom a gépet gagyi alkatrészekkel összerakni de nem is akarom csillagászati árakért megvenni az alkatrészeket.Van egy 2009-es Am 6-os blokkom de azt nemakarom megbontani inkább ha lehet eladom vagy külön vagy a motorral együtt
Hali!

Segítséget szeretnék kérni elszált a motoromba a főtengely és azt szeretnék venni,esetleg tanácsokat kérnék hogy milyen márkájú főtengelyt vegyek,és hogy hol lehet elérhető áron vásárolni,mert ahol néztem ott 30000Ft-körül mozognak
Jah sztem is karbi takarítás, esetleg a gyertyát is érdemes cserélni v megtakarítani!Esetleg még az is lehet h hidegen semmi kompresszió nincs... A váltó problémára az tuti szétszedös, nekem is volt ien és szétszedtem nemtaláltam semmit összeraktam müködött minden vhogy elmozdulhatott a váltódob.. :S
El szoktam igen, de ha nyitva hagyom, ha elzárom ugyanez... Mostmeg olyan probléma jött elő, hogy ha nyitva van a benzincsap, akkor nem kap benzint és fulladozik. Ha ráteszem tartalékra, akkor semmi baja, megy szépen. Valami eldugult benne, vagy mi lehet a gond?
nem...
semmitnemcsináltam csak úgy magától:S
Sziasztok!

1 kérdés! Mennyire jó az RV4-es blokk? 1991-es Aprilia RX 50-et néztem ki és az van benne.

Üdv
Minarelli AM6 cuccok:
Gyári főtengely dobozában: 20.000Ft
Bontott főtengely 10.000Ft
Blokközép 5.000Ft/fél
Jobb oldali dekli berúgós 4.000Ft
Olajpumpa Dellorto 4.000Ft
Erősített komplett kuplung 14.000Ft
Ballance tengely 1.500Ft
Membrán komplett 3.000Ft
Kuplungkosár 4.000Ft
Kuplungfedél 2.000Ft
Stb stb...
e-mail: 2csako@citromail.hu
tel: 06-30-535-36-45
Benzincsapot el szoktad zárni? Nekem akkor nem akar indulni ha elfelejtem elzárni. . .(gyári karbi)
Nekem gyári karbi van rajta :/
Nekem gyári karbi van rajta :/
Nekem is kb ezt csinalja amióta nem a gyári hanem nagyobb karbi van rajta a gyári karbival mindig mindenhol 1 rugásra indult
Miért van az, hogy reggelente csak tolással tudom beindítani? Akárhogy rúgom nem akar indulni. Adok rá szívatót és semmi. Aztán beröffen, kint hagyom, áll 2-3 órát és megint nem indul rúgásra :S
Kuplungbóvdenen nem próbáltál állítani?
Hello!
Olyan történt az rx-emmel hogy ma reggel elindultam suliba még minden rendben volt a váltóval. Megálltam 1 kicsit majd amikor ujra elindultam beraktam 1esbe feljebb megmár nemtudok pakolni a sebeséget. Ha erősen húztam a lábammal a váltókart nagynehezen betudtam rakni 3asba, Tovább a váltás 4-5-6 könnyen ment. Visszafele amikor váltottam 3ig jó volt 3tól lejjebb megmár nemtudtam váltani, alig bírtam berakni 1esbe. A 2es az teljesen elszált.
Valami ötlet?
Előre is köszi a segítséget!
Azt nem tudom még nem láttam belülröl
És ha leszedi a kipufogót és belenéz a könyökbe akkor lehet látni h benne van-e?
Lehet a kipuffban fojtás .
Kérdezd meg a lánkereket hogy mekkora van rajta,mert ha nem az a gond akkor lehet a kipuff. .
Akkor mind1, majd lessz valami... Köszi szépen azért!
Tudni kéne h mekkora lánckerekek vannak rajta. Nekem 13/45 és így a 82km/h a vége 9300 as fordulaton. Nekem am5 blokkom van
igen az... lehet h a kipuffban van folytás még?
Akkor fordulat alapján nem leszünk okosabbak. Am6 a blokkja?
Nincs, csak egy kilóméter óra és jobb oldalon meg visszajelzők