Háth, elvileg a jeladó helye megvan a hengerfejen,a nyáron bontottam egy cagiva elephant 125-t, annak az órája megvan, csak szar a tokja, azzal kezdenem kell valamit, és az frankó lesz.Remélem.
Igen elszomorítóan sokat kérnek a festékekért manapság.
Esetleg azt tudom tanácsolni ha nincs kompresszorod, hogy (fesd le ecsettel) léteznek olyan festékboltok ahol szoktak keverni autófestéket szín kód alapján. Na ott kevernek festéket és be is flakonozzák sray-ben- ha jól emlékszem 3000- ezer ft körül egy doboz, baromi jó minőségű. Azt pontosan tudom, hogy 2800- ft ért kevernek egy deci festéket, én ezt szoktam használni. Szintén betöltik az alapozót, a szórógittet is flakonba. Viszont ha metál fényt akarsz, azt nem tudják betölteni, ahhoz kompresszor kell.
Én is szoktam flakonos spray-vel festeni, a simsont is azzal csinálom, most márkákat direkt nem akarok említeni, ha már azzal szeretnéd, akkor használd a colorworks- 1800- ft egy flakon egy motor van az elején, szerintem ez a legnormálisabb, és legtartósabb festék amit sprayben lehet előre bekeverve kapni.
Ja minden féleképp kell alapozni, különbem egy idő után lepereg a műanyagról a festék. Esetleg érdeklődj itt a be flakonozásról, elég korrekt árak vannak. Az apriliára itt fogom rendelni.
Hát szivesen vinném fényezőhöz, csakhát rengeteg pénz..annyit nemér az egész motor...am ja tudom h sokbakerülnek ezek a festéshez szügséges cuccosok is, de nincs kompresszorom se azé is gondoltam ezekre a sprékre, gondoltam h nemtúl tartós csakhát pofásítani akarom valahogy pici pénzböl...de ahogy látom leírtátok 1ik megoldás se jó, csakha új mocit veszek azmeg..xD deha véletlenül nekifogok megfogadom amiket leírtál Nimrod, Amúgy kössz szépen a Tp-ket számomra hasznos infokat tartalmaznak
Hello.
Tegnap szétment a hátsó csapágyam és vele együtt az egyik oldali távtartó is. Tudnátok segíteni hogy hol lehet távtartót kapni, vagy esetleg hogyan lehet orvosolni?
Nem vagyok fényező csak meg próbálok segíteni.
Léteznek olyan műanyag alapozók amik direkt műanyagra vannak.
Szoktam itthon fújkálni most is van egy malaguti, egy simson, és egy rx. Azért azt át kell gondolnod, hogy mit is szeretnél, mert elég drágák ezek a festékek, alapozók, és sokat lehet vele szívni. Lehet, hogy jobban megéri elvinni az egészet egy fényezőhöz.
Én így szoktam csinálni.
A műanyagot felcsiszolom egy picit 400- as vízpapírral, utána lemosom bő vízzel, szivaccsal, az egészet és hagyom száradni.
Ezután kigittelem a nagyobb sérüléseket, utána megint 400- as vízpapír, de úgy, hogy alá teszek egy fát és síkba csiszolom az egészet. Megint mosás, szárítás, aztán lefújom az elemet két komponensű szórógittel. Mikor megszáradt akkor felcsiszolom az egészet 2000- es vízpapírral, aztán megint mosás, szárítás.
Jön a legnehezebb része a festés.
Mikor lefújok egy elemet, egyből bele szálnak az apró szöszmők, szemetek, és nem tudsz ellene mit tenni.
Általában én kompresszorral szoktam, úgy hogy kevertetek ki színt, ez szintén két komponensű festék. A boltokban kapható flakonos spray- ről elég rossz a tapasztalatom, nem tartósak, és nem mindig benzinállók.
én már 2x festettem le a motoromat... 1x pattogot le róla a festék. bemész festék boltba veszel egy sima zománc festéket, benzin állót. azt cső cirka 5 ezer alatt megvan.
Csá!
Nekem több mint egy éve lett újra fényezve a motorom, nézd meg a képeimet, semmi extra nem volt benne! vízbázisu festékkel van, és ha azt akarod hogy tartós is legyen akkor lelakkoztatod, nekem nem pattogot le, és nem repedezett meg, egy v alatt, most van lakkozáson, mert nyáron inkább hajtottam mint hogy várjak az idomokra:D
a sprét felejtsd el
Amúgy nincs valakinek tapasztalata festés téren, mert úgy gondoltam h lefújom az idomokat, lehet kapni olyan sprét ami direkt ien üvegszálas müanyagokhoz való és az eladó azt mondja h ha megszárad akkor gumiszerü lesz a festék,hát nemtudom gondoltam elösször inkább megkérdezem hátha valaki csinált már iet
Ja sztem sincs értelme kikötni, mert így legalább a fordulathoz kötötten kapja a megfelelö kenést se túl sokat se túl keveset, monnyuk nekem azé van kikötve mert nem mai a motor ésha pl úgygondolja a pumpa h elfáradtam akkor csak azt veszem észre h megragadt a dugó :)
Mért kérdezed?
Köszönöm!
Üdv!
Igen elszomorítóan sokat kérnek a festékekért manapság.
Esetleg azt tudom tanácsolni ha nincs kompresszorod, hogy (fesd le ecsettel) léteznek olyan festékboltok ahol szoktak keverni autófestéket szín kód alapján. Na ott kevernek festéket és be is flakonozzák sray-ben- ha jól emlékszem 3000- ezer ft körül egy doboz, baromi jó minőségű. Azt pontosan tudom, hogy 2800- ft ért kevernek egy deci festéket, én ezt szoktam használni. Szintén betöltik az alapozót, a szórógittet is flakonba. Viszont ha metál fényt akarsz, azt nem tudják betölteni, ahhoz kompresszor kell.
Én is szoktam flakonos spray-vel festeni, a simsont is azzal csinálom, most márkákat direkt nem akarok említeni, ha már azzal szeretnéd, akkor használd a colorworks- 1800- ft egy flakon egy motor van az elején, szerintem ez a legnormálisabb, és legtartósabb festék amit sprayben lehet előre bekeverve kapni.
Ja minden féleképp kell alapozni, különbem egy idő után lepereg a műanyagról a festék. Esetleg érdeklődj itt a be flakonozásról, elég korrekt árak vannak. Az apriliára itt fogom rendelni.
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Kuplung nélkül, felfelé váltás nagy gondot okoz neki?
Ha érdekel akkor adj egy msn-címet vagy ha nincs akkor e-mailt!
Üdv!
Tegnap szétment a hátsó csapágyam és vele együtt az egyik oldali távtartó is. Tudnátok segíteni hogy hol lehet távtartót kapni, vagy esetleg hogyan lehet orvosolni?
Nem vagyok fényező csak meg próbálok segíteni.
Léteznek olyan műanyag alapozók amik direkt műanyagra vannak.
Szoktam itthon fújkálni most is van egy malaguti, egy simson, és egy rx. Azért azt át kell gondolnod, hogy mit is szeretnél, mert elég drágák ezek a festékek, alapozók, és sokat lehet vele szívni. Lehet, hogy jobban megéri elvinni az egészet egy fényezőhöz.
Én így szoktam csinálni.
A műanyagot felcsiszolom egy picit 400- as vízpapírral, utána lemosom bő vízzel, szivaccsal, az egészet és hagyom száradni.
Ezután kigittelem a nagyobb sérüléseket, utána megint 400- as vízpapír, de úgy, hogy alá teszek egy fát és síkba csiszolom az egészet. Megint mosás, szárítás, aztán lefújom az elemet két komponensű szórógittel. Mikor megszáradt akkor felcsiszolom az egészet 2000- es vízpapírral, aztán megint mosás, szárítás.
Jön a legnehezebb része a festés.
Mikor lefújok egy elemet, egyből bele szálnak az apró szöszmők, szemetek, és nem tudsz ellene mit tenni.
Általában én kompresszorral szoktam, úgy hogy kevertetek ki színt, ez szintén két komponensű festék. A boltokban kapható flakonos spray- ről elég rossz a tapasztalatom, nem tartósak, és nem mindig benzinállók.
Nekem több mint egy éve lett újra fényezve a motorom, nézd meg a képeimet, semmi extra nem volt benne! vízbázisu festékkel van, és ha azt akarod hogy tartós is legyen akkor lelakkoztatod, nekem nem pattogot le, és nem repedezett meg, egy v alatt, most van lakkozáson, mert nyáron inkább hajtottam mint hogy várjak az idomokra:D
a sprét felejtsd el
de amúgy az baromság amit ide írt az illető
annyi az egész hogy kiakasztod a pumpából a bowdent,
És szerinted érdemes kikötni?