Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

keresek am6-hoz valamilyen tuning cdi-t
aki tud irjon bohner94@citromail.hu
Leveszed a deknit, aztán kiveszed az olajpumpa fogaskerekét. Karbi olajfuratát ledugózod és keverékbenzinnel használod és öröm.
Siasztok!
Azt szeretném megkérdezni h érdemes kikötni a külön olajzást RX-nél és ha igen akk hogy kell?
Én úgyhallotam h mostanság kötelezö mind2oldalra a visszapillantó nem? Bár én 5éve motorozok és 1ik mocimon se volt még tükör, csak a bajvan vele mindig letörik meg elreped xD
Irányjelzője akinek van mx-hez, az írjon bátran.
Aranyáron nem kell továbbra sem :)
Mx-en gyárilag csak balos visszapillantó van, meg a KRESZ szerint is csak bal oldalon kötelező
Valaki letudná nekem fényképezni a hátsó teleszkóp-lengővilla és a járulékos dolgokat?

Köszönöm!
Gyertya volt a ludas. De utána is lett álítva.
Aprilia AM6-os alkatrészek!
henger+dugó 8ezer ft
főtengely 8ezer ft
6os váltó 8ezer ft
komplett kuplung 8ezer ft
gyújtás alaplap+lendkerék 4ezer ft
önindító 7ezer ft
stb...

vagy AM6-os blokk 20-30ezer ft

orozoli2002@yahoo.com

0630-435-1769
Nekem is hasonló volt a probléma. 6-7 ezer közt fulladozott, nem tudtam elindulni sem nagyon. Levegő/benzin arányon állíts a karbin és minden jó lesz!
Bocsi rossz témába ment
Sziasztok
Holnap megyünk, egy Motorhispani Furia-ért tudtok róla valamit-t mondani, akinek esetleg volt már ilyene , am6-os blokkos, sportkipufogót keresek rá, gianelli,v6,hebo vagy akármi,meg nagyob karbi is érdekel.
Papesz
Szerintetek a külön olajzást azt ki kell kötni és magam keverjem, vagy jó ha úgy van?
havernak kell 150.
Mennyit szánnál rá?
üdv.
valakinek ncis eladó rx, sx, mx -e Miskolc környékén?
Hello. MItől lehet az hogy magas fordulaton fullad?
95-ös gyári fúvóka van benne.
ismeri valaki ezt a gyökeret?

tijeszto13@vipmail.hu

ne küldjetek neki semmit!
nem veszi át a csomit és uv-be kéri!
110/70 -17 es első utcai (jó állapotú) gumit keresek MX-hez!
MX-hez keresek jobb oldali gyári visszapillantót (nem aranyáron).
LED-es hátsólámpát. Ha valakinek van valamelyik, akkor vevő lennék rá.
Ezt már párszor leírtam, de röviden:

Azért az áldozatért megy magas fordulaton jobban, mint egy simson, mert beáldozták érte az alacsony fordulatszám tartományt. Simson lehet kisebbet húz, de azt 2x akkora sávban. 50ccm az 50ccm. Csodák nincsenek.

70-80-as alacsony kipufogónyílású hengert, alacsony fordulatra hangolt rezót végy.
Hogy lehet elérni azt, hogy 7ezres fordulat alatt is húzzon? 7ezer felett nincs gond, megy szépen, de alatta kicsit lomha :) Teljesen gyári a gép... egy Leo Vince V6 mit tenne vele? gyorsulásra és végsebességre mennyit tenne?
Hát meg de hosztávra nem hiszem hogy külömbség lenne ha nem a keménysség ben van külömség de nagy .
Köszi, de igazából én nem tuningolni akarom , csak azt elérni hogy ne pörögjön annyira, és esetleg egy 70-utazója legyen. Én csak arra használom hogy dolgozni járjak vele, és ez kb 50 km naponta.
Igaz neekem még csak olyan 600 km van benne, és nem is arról van szó hogy nem megy, mert még nem is mertem olyan nagyon kihúzatni, 70-nél mindíg elvettem a gázt, mert féltem még. Nem is érdekel egyébként hogy mennyivel megy csak a pörgésből akartam visszavenni. De ha az utazója 70 akkor az nekem teljesen tuti, bár az a "hatodikban nem az igaz" egy kicsit zavar. Lehet hogy nem piszkálom meg.