Én úgyhallotam h mostanság kötelezö mind2oldalra a visszapillantó nem? Bár én 5éve motorozok és 1ik mocimon se volt még tükör, csak a bajvan vele mindig letörik meg elreped xD
Aprilia AM6-os alkatrészek!
henger+dugó 8ezer ft
főtengely 8ezer ft
6os váltó 8ezer ft
komplett kuplung 8ezer ft
gyújtás alaplap+lendkerék 4ezer ft
önindító 7ezer ft
stb...
Sziasztok
Holnap megyünk, egy Motorhispani Furia-ért tudtok róla valamit-t mondani, akinek esetleg volt már ilyene , am6-os blokkos, sportkipufogót keresek rá, gianelli,v6,hebo vagy akármi,meg nagyob karbi is érdekel.
Papesz
Azért az áldozatért megy magas fordulaton jobban, mint egy simson, mert beáldozták érte az alacsony fordulatszám tartományt. Simson lehet kisebbet húz, de azt 2x akkora sávban. 50ccm az 50ccm. Csodák nincsenek.
70-80-as alacsony kipufogónyílású hengert, alacsony fordulatra hangolt rezót végy.
Hogy lehet elérni azt, hogy 7ezres fordulat alatt is húzzon? 7ezer felett nincs gond, megy szépen, de alatta kicsit lomha :) Teljesen gyári a gép... egy Leo Vince V6 mit tenne vele? gyorsulásra és végsebességre mennyit tenne?
Köszi, de igazából én nem tuningolni akarom , csak azt elérni hogy ne pörögjön annyira, és esetleg egy 70-utazója legyen. Én csak arra használom hogy dolgozni járjak vele, és ez kb 50 km naponta.
Igaz neekem még csak olyan 600 km van benne, és nem is arról van szó hogy nem megy, mert még nem is mertem olyan nagyon kihúzatni, 70-nél mindíg elvettem a gázt, mert féltem még. Nem is érdekel egyébként hogy mennyivel megy csak a pörgésből akartam visszavenni. De ha az utazója 70 akkor az nekem teljesen tuti, bár az a "hatodikban nem az igaz" egy kicsit zavar. Lehet hogy nem piszkálom meg.
aki tud irjon bohner94@citromail.hu