Helo.
Van egy eladó nagyonjóállapotú Aprilia RX-em
75ccm-es. A hirdetés megtaláljátok az adatlapomon az Eladó cuccok között., érdeklődni itt fórumon, e-mailben vagy telefonon
Szia!
Olvasgattam a fórumot és láttam, hogy Te is kerested a motorszámot valahol a blokkban. Mire jutottál? Nekem is am3- as blokkom van, és sehol nem találom a motorszámot. A kötelező biztosításhoz elég az alvázszám, de a rendőrnek már nem.
Köszi!
Van erre egy spéci szerszám, amit betekersz a gyertya helyére.
Lehet esztergáltatni is, de ha elég ügyes vagy akkor magad is csinálhatsz otthon egy gyertyából. http://robogotuning.hu/spd/493...
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, hogy ha a motorommal esőben megyek, akkor egy idő után leáll a motor. Olyan mintha beázna, és amikor leáll sokáig nem indul be , de amikor beindul rendesen jár tehát nem motorikusan van baja. Ma is kb 30mként megállt a motor, aztán utána már nem állt le és ugyan olyan vizes úton 90el mentem és nem állt le! Ha valaki találkozott már ilyennel vagy esetleg van ötlete mit nézzek meg először akkor pls írja le!
Előre is köszönöm!
Üdv.
Valakivel történt már ilyen?
Ma megállítottak a rendőrök, és nem tetszett nekik a motorom.
Kérték a motor papírjait, de csak egy az adásvételi van hozzá.
Azt mondták, hogy ez nem lehet kismotor, mert nem annak néz ki.
Azt mondta ha feljelent akkor el kell vinnem a motort valami kpm- s bevizsgáltatásra, vagy mire? Aztán nagy nehezen elengedett!
Létezik ilyen, hogy bemérhetik a motoromat?
Hali!
Ha a fötengelyt akarod szétverni az értelmetlen és necces is, de csak 1 lendkereket leszedni lehúzó nélkül az roncsolásmentesen ment nekem mindig, akk kiegészítem elözö hozzászólásomat, akinek semmi előképzettsége nincs semmien féle fajta szereléshez az csináltasson lehúzót mert tényleg az a biztos! Így helyén van?! :D
Szia!
Én már vertem szét egy simsonon főtengelyt úgy, hogy meg feszíttettem kétoldalt, közben ráütöttem alumíniummal.
Én esztergályossal csináltattam a lehúzóm, de itt van újonnan is. http://robogotuning.hu/spd/267...
Hát ha nincs lehúzód, nem nagycink mert tök mind1 mivel csak legalább 2oldalt aláfeszítesz és 1 hegyesebb kúpos akármivel megkoccintod a fötengelyvégét és le is ugrik, és nem csinálsz semmi kárt, am én sima csapágylehúzóval szoktam, csak vigyázz mert elöfordul h a ledkerék az leugrik és mellkasonvág :) én már jártam úgy xD
Helo.
Van egy eladó nagyonjóállapotú Aprilia RX-em
75ccm-es. A hirdetés megtaláljátok az adatlapomon az Eladó cuccok között., érdeklődni itt fórumon, e-mailben vagy telefonon
Egy fékbetéttel fékeztél, és a tárcsa nem sérült meg?
A lendkereket hogyan lehet leszedni?
Azt hiszem, most a gyújtásnak a lendkerekére gondolsz.
Lendkeréklehúzóval! Mással nem érdemes, mert több kárt okozol vele, mint hasznot.
Hello.
Rájöttünk miért ragad a fék. Nah már most ugye két fékbetét van egy fékbe. Ebbe csak 1 volt:D. Nem volt mi összehúzzon rendesen, és az olaj nem tudott visszajönni.
Helo.
Van egy eladó nagyonjóállapotú Aprilia RX-em
75ccm-es. A hirdetés megtaláljátok az adatlapomon az Eladó cuccok között., érdeklődni itt fórumon, e-mailben vagy telefonon
Szia!
Ha bent marad a féked, annak két oka is lehet.
Vagy az alsó munkahenger, vagy a felső, főfékhenger a rossz.
Az alsó munkahengerrel azt is szoktam csinálni, hogy kiveszem belőle a betéteket, és befújkálom valamivel kívülről a munkahengereket (dugattyúkat) közben meg mozgatom csavarhúzóval, mert meg szoktak ragadni a sártól, és a víztől. Viszont ha segít, akkor szét kell szedni, kivenni a dugattyúkat, és elmosni mindent. Én gázolajba szoktam az nem mar meg semmit, de nagyon vigyázz a karmantyúkra! (gumitömítésekre)
Ha a felső főfékhengered a rossz, akkor van a baj.
Annál az lehet, hogy nyomni, nyomja az olajat, csak nem engedi vissza. Bár lehet, csak olaj sáros az a szelep, ami visszafelé engedné az olajat. Azt is szét lehet szedni, elmosni mindet, megnézheted, hogy nincsenek-e megkopva a gumi karmantyúk, és a fém cső amibe mozog. Karmantyúkat talán lehet cserélni, ha tudsz bele venni valahol.
Első lépésben szerintem azt csináld, hogy légtelenítsd le a féket, jól át legyenek mosva a munkahengerek (már biztos régóta nem volt olaj cserélve, és így eliszapolódhat) aztán fújkáld be az aló fékmunkahengert, (gázolaj és ecset, megteszi) és mozgasd, járasd meg. Ha még miníg befog a fék, csak akkor szedd szét!
Hello.
Újabb problémám akadt. Az első fékem nem szuperál. Ha nincs behúzva akk semmi baja.De amint behúzom befog és nem engedi el a kereket. Ha tolom egy idő után kienged,de nagyon befog. MI lehet a baja?
Van egy eladó nagyonjóállapotú Aprilia RX-em
75ccm-es. A hirdetés megtaláljátok az adatlapomon az Eladó cuccok között., érdeklődni itt fórumon, e-mailben vagy telefonon
Olvasgattam a fórumot és láttam, hogy Te is kerested a motorszámot valahol a blokkban. Mire jutottál? Nekem is am3- as blokkom van, és sehol nem találom a motorszámot. A kötelező biztosításhoz elég az alvázszám, de a rendőrnek már nem.
Köszi!
Van erre egy spéci szerszám, amit betekersz a gyertya helyére.
Lehet esztergáltatni is, de ha elég ügyes vagy akkor magad is csinálhatsz otthon egy gyertyából.
http://robogotuning.hu/spd/493...
Kérdés? Veled nem szoktam a rendőrök buzizni?
Lenne egy kérdésem, hogy ha a motorommal esőben megyek, akkor egy idő után leáll a motor. Olyan mintha beázna, és amikor leáll sokáig nem indul be , de amikor beindul rendesen jár tehát nem motorikusan van baja. Ma is kb 30mként megállt a motor, aztán utána már nem állt le és ugyan olyan vizes úton 90el mentem és nem állt le! Ha valaki találkozott már ilyennel vagy esetleg van ötlete mit nézzek meg először akkor pls írja le!
Előre is köszönöm!
Üdv.
Ma megállítottak a rendőrök, és nem tetszett nekik a motorom.
Kérték a motor papírjait, de csak egy az adásvételi van hozzá.
Azt mondták, hogy ez nem lehet kismotor, mert nem annak néz ki.
Azt mondta ha feljelent akkor el kell vinnem a motort valami kpm- s bevizsgáltatásra, vagy mire? Aztán nagy nehezen elengedett!
Létezik ilyen, hogy bemérhetik a motoromat?
Ha a fötengelyt akarod szétverni az értelmetlen és necces is, de csak 1 lendkereket leszedni lehúzó nélkül az roncsolásmentesen ment nekem mindig, akk kiegészítem elözö hozzászólásomat, akinek semmi előképzettsége nincs semmien féle fajta szereléshez az csináltasson lehúzót mert tényleg az a biztos! Így helyén van?! :D
Én már vertem szét egy simsonon főtengelyt úgy, hogy meg feszíttettem kétoldalt, közben ráütöttem alumíniummal.
Én esztergályossal csináltattam a lehúzóm, de itt van újonnan is.
http://robogotuning.hu/spd/267...
Rezó herélésről mit tudtok? Mijen következményei lesznek?
Negatívumok és pozitív dologk?
Van egy eladó nagyonjóállapotú Aprilia RX-em
75ccm-es. A hirdetés megtaláljátok az adatlapomon az Eladó cuccok között., érdeklődni itt fórumon, e-mailben vagy telefonon
Lendkerék lehúzót hol lehet kapni ?
Árban kb. menyi ?
A lendkereket hogyan lehet leszedni?
Azt hiszem, most a gyújtásnak a lendkerekére gondolsz.
Lendkeréklehúzóval! Mással nem érdemes, mert több kárt okozol vele, mint hasznot.
Rájöttünk miért ragad a fék. Nah már most ugye két fékbetét van egy fékbe. Ebbe csak 1 volt:D. Nem volt mi összehúzzon rendesen, és az olaj nem tudott visszajönni.
Eladóvá vált Apriliám!Valakit érdekel az adatlapomon megtalálja a hírdetést.
Van egy eladó nagyonjóállapotú Aprilia RX-em
75ccm-es. A hirdetés megtaláljátok az adatlapomon az Eladó cuccok között., érdeklődni itt fórumon, e-mailben vagy telefonon
Ha bent marad a féked, annak két oka is lehet.
Vagy az alsó munkahenger, vagy a felső, főfékhenger a rossz.
Az alsó munkahengerrel azt is szoktam csinálni, hogy kiveszem belőle a betéteket, és befújkálom valamivel kívülről a munkahengereket (dugattyúkat) közben meg mozgatom csavarhúzóval, mert meg szoktak ragadni a sártól, és a víztől. Viszont ha segít, akkor szét kell szedni, kivenni a dugattyúkat, és elmosni mindent. Én gázolajba szoktam az nem mar meg semmit, de nagyon vigyázz a karmantyúkra! (gumitömítésekre)
Ha a felső főfékhengered a rossz, akkor van a baj.
Annál az lehet, hogy nyomni, nyomja az olajat, csak nem engedi vissza. Bár lehet, csak olaj sáros az a szelep, ami visszafelé engedné az olajat. Azt is szét lehet szedni, elmosni mindet, megnézheted, hogy nincsenek-e megkopva a gumi karmantyúk, és a fém cső amibe mozog. Karmantyúkat talán lehet cserélni, ha tudsz bele venni valahol.
Első lépésben szerintem azt csináld, hogy légtelenítsd le a féket, jól át legyenek mosva a munkahengerek (már biztos régóta nem volt olaj cserélve, és így eliszapolódhat) aztán fújkáld be az aló fékmunkahengert, (gázolaj és ecset, megteszi) és mozgasd, járasd meg. Ha még miníg befog a fék, csak akkor szedd szét!
Újabb problémám akadt. Az első fékem nem szuperál. Ha nincs behúzva akk semmi baja.De amint behúzom befog és nem engedi el a kereket. Ha tolom egy idő után kienged,de nagyon befog. MI lehet a baja?