Többféle csillapítási elv létezik.
Legegyszerűbb az abszorpciós csillapítás, ez a perforált csövet, kitömött téma. Úgy működik, hogy a hangenergiát a kőzetgyapot elnyeli és hővé alakítja.
Ez a sok csöves, az interferencián vagy reflexión alapul. Interferenciás úgy működik, hogy elosztják a gázokat, amelyek különböző hosszúságú csöveken újra egymásba találnak, viszont fázis eltérésben érkeznek... na de lényegtelen.
Ez nem csak simsonnál, babettánál van így, hanem autóknál is, meg egy csomó más motornál. Persze költségesebb és bonyibb.
Egy motornak kell fojtás, ha pl tökéletes állapotú Simsonból, szériából kiveszed a "fojtást", akkor kb 2km/h stabil végsebességveszteséggel számolhatsz, 2 motor alapján pontos órával mértem még annak idején :)
Általában, tisztelet a kivételnek, de az ilyen "nyitott" kipuk, meg nyitott akármik sok esetben teljesítményveszteséget okoznak :)
RX-nek gyárilag elég hosszú végcsöve van, nyugodtan csinálhatsz rá sima perforált csöves csillapítást.
Kiherélt kipuval már elnézést, de kurvára szar hangja van az rx-nek, annál egy kipufogó nélküli babetta is határozottabban kitünőbb orgánummal szól :)
Nem értem?
Az rx- nek gyárilag olyan végdobja van, hogy vannak benne ide, oda, csövecskék, és abban terelgetik a gázt, és attól lesz halkabb, közben pedig kicsi fojtást ad a motornak?
Én eddig csak olyan végdobbal találkoztam, ami csak egy átmenő cső volt, körben lukakkal, és megtömve kőzetgyapottal.
(persze simsonon, és a babettán kívül)
Szia és köszönöm a választ!
Húú! Ezt a kipufogót már valaki annyit hegesztette!
Ma szétvágtam, és szerintem, ebben gyárilag voltak olyan hangtompító csövek, mint a simsonéban.
Akkor az valamennyi folytást is adott a motornak, mennyire gáz, ha nincs folytás?
Neked milyen kipufogód van a motoron, mennyire hangos?
Az én motoromból szerintem kiszedte az előző tulaj a hangtompítót, és így marha hangos. Mit csináljak vele, hogy halkabb legyen? Eredeti kipuff van rajta.
Köszi!
Hy! Nekem most lett 1 olyan gondom h felvett valamit a forgattyúsházbol és végighúzta a hengert meg a dugót, megnézettem és aztmondták h kuka... a kérdésem az lenne h hogy tudnék másik esetleg használt 70,75,80-as hengert hozzá szerezni, mmint h mien paraméterek alapján?Mert a boltba felajánlották h tudnak hozzá ugyan olyat amien volt csak 60ezer és nincs benne a dugó szal inkább használtat vennék, vagy ha valakinek van és eladná akkor... : ) segítséget elöre is köszi
Hát nekem is húzták a szájukat mert azé állítottak meg h nincs rendszám, de mutattam nekik adásvételit h 50esként vettem meg mondtam h ellenörizzék vázszám alapján, faggatak még 1 kicsit aztán elengedtek, féltem én is kpm es vizsgálat lesz mert persze 80as henger van rajta, de ha be is bukok én mentem magam h nemértek hozzá és nemakartam semmiképp törvényt sérteni...hátvagy bejönne vagy nem :D
Sziasztok! A fordulatszámmérőm max 7000-ig megy fel max, és ha hagyom visszaesni a fordulatot akkor van hogy a mutató feljebb megy 2-300 furdulatot. de olyat is csinál , hogy csak 4000 ig mutat. Két napja kezdte... Mi lehet a gebasz?
Hali! Mmint rám gondoltál? Mert én is kerestem a motorszámot, és arra jutottam h kivettem a blokkot és nincs sehol, és utánna találtam olyan írásokat h a régi kezdö generációs rx-eken nincs gyárilag motorszám és ráhagytam, azóta igen engem is igazoltattak a rendörök és ennyit mondtam nekik h nyugodtan nézzenek utánna h nincs motorszám és vázszám a motorszám, mondtam h címemet tudják majd felkeresnek, ez kb 2hónapja volt azóta semmi...
Megpróbálom, de az is lehet, hogy veszek rá valamit.
Egy sima átmenő dobot, gyapottal.
Csak ne legyen vele az, hogy kevés lesz neki a fojtás?
Legegyszerűbb az abszorpciós csillapítás, ez a perforált csövet, kitömött téma. Úgy működik, hogy a hangenergiát a kőzetgyapot elnyeli és hővé alakítja.
Ez a sok csöves, az interferencián vagy reflexión alapul. Interferenciás úgy működik, hogy elosztják a gázokat, amelyek különböző hosszúságú csöveken újra egymásba találnak, viszont fázis eltérésben érkeznek... na de lényegtelen.
Ez nem csak simsonnál, babettánál van így, hanem autóknál is, meg egy csomó más motornál. Persze költségesebb és bonyibb.
Egy motornak kell fojtás, ha pl tökéletes állapotú Simsonból, szériából kiveszed a "fojtást", akkor kb 2km/h stabil végsebességveszteséggel számolhatsz, 2 motor alapján pontos órával mértem még annak idején :)
Általában, tisztelet a kivételnek, de az ilyen "nyitott" kipuk, meg nyitott akármik sok esetben teljesítményveszteséget okoznak :)
RX-nek gyárilag elég hosszú végcsöve van, nyugodtan csinálhatsz rá sima perforált csöves csillapítást.
Kiherélt kipuval már elnézést, de kurvára szar hangja van az rx-nek, annál egy kipufogó nélküli babetta is határozottabban kitünőbb orgánummal szól :)
És nem fog hiányozni a fojtás?
Az rx- nek gyárilag olyan végdobja van, hogy vannak benne ide, oda, csövecskék, és abban terelgetik a gázt, és attól lesz halkabb, közben pedig kicsi fojtást ad a motornak?
Én eddig csak olyan végdobbal találkoztam, ami csak egy átmenő cső volt, körben lukakkal, és megtömve kőzetgyapottal.
(persze simsonon, és a babettán kívül)
Húú! Ezt a kipufogót már valaki annyit hegesztette!
Ma szétvágtam, és szerintem, ebben gyárilag voltak olyan hangtompító csövek, mint a simsonéban.
Akkor az valamennyi folytást is adott a motornak, mennyire gáz, ha nincs folytás?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Neked milyen kipufogód van a motoron, mennyire hangos?
Az én motoromból szerintem kiszedte az előző tulaj a hangtompítót, és így marha hangos. Mit csináljak vele, hogy halkabb legyen? Eredeti kipuff van rajta.
Köszi!
17,5mm 86-os fúvókával 10000Ft
eladók lettek a gyári alkatrészeim akinek kell valami írjon vagy hívjon:06305468549
Neked mit mondanak a rendőrök az rx- re?
Nekem nem hiszik el, hogy 50- es, és fel akartak jelenteni.