Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tud valaki valamit hogy lehetne megcsinálni?
Köszi szépen !
Holnap kiderül mi lessz !
Majd írok a fejleményekről..
Aksit nemkel.
Sziasztok!
Ha a gyertyát nagyon mehuzzuk és a hengerfejbe elbassza a menetet akk azt valahogy meglehetne csinálni?
Oké.. Aksit kivegyem ? vagy nem lessz baja ?
Nyugodtan lehúzhatod a feszabályzórol a kábeleket, úgy is menni fog, csak szigeteld le a sarukat.
Köszönöm hogy végre valaki válaszolt.
A karbit már kipucoltam... és ennek nem karbi gondokra utaló hangja van... nem lehörög meg iesmi...
Húzom a gát és nyélgázon dadog mint amikor hideg a motor... közbe felpörög akkor pörög egy tíz másodpercig utána kihagy 5 mp et.. utána megint pörög.. utána meg megint darál... Én más sok mindenre gondoltam...
A vezetékeket átnéztem.. Semmi nem testel le...
A fekete doboz... az az a CDI / Trafo .. na szóval ebe már cseréltem gyujtás kábelt meg gyertya pipát nehogy az legyen a baja... De nem.. 3 féle gyertyával is próbáltam mindegyikkel ugyan ezt csinálta.
Azért gondoltam a feszültségszabályzóra mert a középső ien fém mozog.. ien 1 mm kilengédse van....
És probáltam azt is.. hogy pörgetem és lehuzkodtam a vezetékeket a feszszabályzóról amikor a középsőt hútam le szikrázott... aztán meg leált a motor mert kifogyott a benzin a karbibol mer ugye nem volt rajt tank... és igy hagytam mert beesteledett. majd holnap kiprobálom hogy fesszabályzó nélkül megyek egyet..
Igy nem lessz baja a motornak ?
Vagy anak semi köze a szikrához ?:O
értem
de attol belelehet rakni a motorba? vagy új hüvej kell bele?
egyépként a hüvely középső része nem sérült?
hány mm es dugattyú megy bele?
hengerfejet is adnád hozzá?
válaszod köszönöm
Szia!

Azért ezt látni, illetve hallani kellene. Az biztos, hogy a gyújtás durrog? Mert szerintem nem mindegy, hogy nem forog ki a motor, bedadog, az lehet a gyújtás, és a karbi. Ha pedig határozottan durrog, annak nagy valószínűsége, hogy a gyújtás.
Ha nem nyúltál a motorhoz, csak úgy előjött, akkor nem hiszem, hogy a benzinnél kell keresni a problémát. Azért egy karbi takarítás ilyenkor nem árt. Hát ... a gyújtás? Megnézheted az éket, nincs -e elnyírva, és a vezetékeket, hogy nincsenek- e valahol kikopva. Erre legjobb ha lelámpázod, és nem szabad letestelnie. (előtte húzzál szét, húzzál le mindent) Aztán ha egyértelműen a gyújtás durrog, akkor próbából ki kell cserélni azt a fekete dobozt, amiből a gyújtókábel kijön. És ha még mindig csinálja a durrogást, akkor lehet az alaplapon valamelyik tekercs, de szerintem annak azért nagyon kicsi az esélye. Feszültségszabályzónak a szikrához semmi köze!
Hello lenne egy olyan kérdésem..
aprilia rx -em van am6-os minarelli blokkos.
és a motor olyan 2-3 ezres fordulat felett eldurrog.. :S
Mi lehet a probléma ?
( gyertyát , gyertyapipát , gyertyakábelt cseréltem.. a trafón minden vezeték a helyén van..) esetleg fesszabáljzó lehet ?
Vahynem tudom mi lehet a probléma :S
hali!

az már rég nincsen meg:)

de van egy DR80as hengerem 3ezer ft-ért
a hüvely alsó része sérült
heló
a 80as henger mennyi lenne?
Persze 18-as csapot is simán gyárthatsz hozzá, csak megfelelő hajtókar kell, veszel egy nem k-s, hanem kzk-s ina görgőt és köszörültetsz, hőkezeltetsz hozzá egy csapot.
"Pontosan mit jelent az erősített hajtókar?"

Legtöbbször az eredeti gyári helyére beépíthető kínai vagy más dzsunka országbeli utángyártott selejt alkatrészt, amit ilyen marketingfogásokkal próbálnak eladni, hogy erősített :)

Természetesen léteznek jó minőségű, tényleg erősebb alkatrészek is. Ahhoz, hogy nagyobb görgőskosarat tudjál betenni, nem csak hajtókar és görgő kérdése, hanem alsó csapé is.
Viszonyításnak annyit mondok, hogy a Babetta 207-esnek 18-as alcsó csapja van, felűl meg 12-es :)
Szia!

Már beszéltünk arról, hogy létezik erősített hajtókar.
Pontosan mit jelent az erősített hajtókar? Csak az alsó tűgörgő lehet nagyobb? Az én gyári hajtókarom, most 16- os, alsó csappal van szerelve, és az erősített hajtókarnak mekkorának kell lennie alul?

Köszi!
Hello. Eladóvá vált Aprilia RX-em.
75 ccm-es. A hirdetést megtaláljátok az adatlapomon az eladó holmik között.
érdeklődni fórumon, e-mailben.
Hát én most viszem szerelőhöz , szentem elkoptak a lamellák vagy vami.
Hallod nekem ugyanezt csinálja detto, ez ilyen RX betegség.. Olajat cseréltem a blokkban jobblett beolajoztam a bóvdent de valamikor még igyis ha behuzom a kuplungot elindul a motor :D
Hello lenne egy olyan kérdésem..
aprilia rx -em van am6-os minarelli blokkos.
és a motor olyan 3-4 ezres fordulat felett eldurrog.. :S
Mi lehet a probléma ?
( gyertyát , gyertyapipát , gyertyakábelt cseréltem.. a trafón minden vezeték a helyén van..)
Szóval nem tudom mi lehet a probléma :S
leveted mrá az oldaldeknit? ugy nézd emg mit csinál..
Valami belül szar csak azt nem tom h mi
Bogdeny?
Kar nem akad el valamiben?

Vagy lehet, hogy bent a szar valami.
Bal oldali ülés alatti idomot.
Sziasztok!
Valamiért nem emel ki a kuplungom, eddig is nagyon nehéz volt behúzni a kuplung kart, de most már hiába is huzom be megy tovább a motor. Nem tudjátok mi lehet a baj?
Oszt mit keresel,Babika?