Köszönöm hogy végre valaki válaszolt.
A karbit már kipucoltam... és ennek nem karbi gondokra utaló hangja van... nem lehörög meg iesmi...
Húzom a gát és nyélgázon dadog mint amikor hideg a motor... közbe felpörög akkor pörög egy tíz másodpercig utána kihagy 5 mp et.. utána megint pörög.. utána meg megint darál... Én más sok mindenre gondoltam...
A vezetékeket átnéztem.. Semmi nem testel le...
A fekete doboz... az az a CDI / Trafo .. na szóval ebe már cseréltem gyujtás kábelt meg gyertya pipát nehogy az legyen a baja... De nem.. 3 féle gyertyával is próbáltam mindegyikkel ugyan ezt csinálta.
Azért gondoltam a feszültségszabályzóra mert a középső ien fém mozog.. ien 1 mm kilengédse van....
És probáltam azt is.. hogy pörgetem és lehuzkodtam a vezetékeket a feszszabályzóról amikor a középsőt hútam le szikrázott... aztán meg leált a motor mert kifogyott a benzin a karbibol mer ugye nem volt rajt tank... és igy hagytam mert beesteledett. majd holnap kiprobálom hogy fesszabályzó nélkül megyek egyet..
Igy nem lessz baja a motornak ?
Vagy anak semi köze a szikrához ?:O
értem
de attol belelehet rakni a motorba? vagy új hüvej kell bele?
egyépként a hüvely középső része nem sérült?
hány mm es dugattyú megy bele?
hengerfejet is adnád hozzá?
válaszod köszönöm
Azért ezt látni, illetve hallani kellene. Az biztos, hogy a gyújtás durrog? Mert szerintem nem mindegy, hogy nem forog ki a motor, bedadog, az lehet a gyújtás, és a karbi. Ha pedig határozottan durrog, annak nagy valószínűsége, hogy a gyújtás.
Ha nem nyúltál a motorhoz, csak úgy előjött, akkor nem hiszem, hogy a benzinnél kell keresni a problémát. Azért egy karbi takarítás ilyenkor nem árt. Hát ... a gyújtás? Megnézheted az éket, nincs -e elnyírva, és a vezetékeket, hogy nincsenek- e valahol kikopva. Erre legjobb ha lelámpázod, és nem szabad letestelnie. (előtte húzzál szét, húzzál le mindent) Aztán ha egyértelműen a gyújtás durrog, akkor próbából ki kell cserélni azt a fekete dobozt, amiből a gyújtókábel kijön. És ha még mindig csinálja a durrogást, akkor lehet az alaplapon valamelyik tekercs, de szerintem annak azért nagyon kicsi az esélye. Feszültségszabályzónak a szikrához semmi köze!
Hello lenne egy olyan kérdésem..
aprilia rx -em van am6-os minarelli blokkos.
és a motor olyan 2-3 ezres fordulat felett eldurrog.. :S
Mi lehet a probléma ?
( gyertyát , gyertyapipát , gyertyakábelt cseréltem.. a trafón minden vezeték a helyén van..) esetleg fesszabáljzó lehet ?
Vahynem tudom mi lehet a probléma :S
Persze 18-as csapot is simán gyárthatsz hozzá, csak megfelelő hajtókar kell, veszel egy nem k-s, hanem kzk-s ina görgőt és köszörültetsz, hőkezeltetsz hozzá egy csapot.
Legtöbbször az eredeti gyári helyére beépíthető kínai vagy más dzsunka országbeli utángyártott selejt alkatrészt, amit ilyen marketingfogásokkal próbálnak eladni, hogy erősített :)
Természetesen léteznek jó minőségű, tényleg erősebb alkatrészek is. Ahhoz, hogy nagyobb görgőskosarat tudjál betenni, nem csak hajtókar és görgő kérdése, hanem alsó csapé is.
Viszonyításnak annyit mondok, hogy a Babetta 207-esnek 18-as alcsó csapja van, felűl meg 12-es :)
Már beszéltünk arról, hogy létezik erősített hajtókar.
Pontosan mit jelent az erősített hajtókar? Csak az alsó tűgörgő lehet nagyobb? Az én gyári hajtókarom, most 16- os, alsó csappal van szerelve, és az erősített hajtókarnak mekkorának kell lennie alul?
Hallod nekem ugyanezt csinálja detto, ez ilyen RX betegség.. Olajat cseréltem a blokkban jobblett beolajoztam a bóvdent de valamikor még igyis ha behuzom a kuplungot elindul a motor :D
Hello lenne egy olyan kérdésem..
aprilia rx -em van am6-os minarelli blokkos.
és a motor olyan 3-4 ezres fordulat felett eldurrog.. :S
Mi lehet a probléma ?
( gyertyát , gyertyapipát , gyertyakábelt cseréltem.. a trafón minden vezeték a helyén van..)
Szóval nem tudom mi lehet a probléma :S
Sziasztok!
Valamiért nem emel ki a kuplungom, eddig is nagyon nehéz volt behúzni a kuplung kart, de most már hiába is huzom be megy tovább a motor. Nem tudjátok mi lehet a baj?
Holnap kiderül mi lessz !
Majd írok a fejleményekről..
Ha a gyertyát nagyon mehuzzuk és a hengerfejbe elbassza a menetet akk azt valahogy meglehetne csinálni?
A karbit már kipucoltam... és ennek nem karbi gondokra utaló hangja van... nem lehörög meg iesmi...
Húzom a gát és nyélgázon dadog mint amikor hideg a motor... közbe felpörög akkor pörög egy tíz másodpercig utána kihagy 5 mp et.. utána megint pörög.. utána meg megint darál... Én más sok mindenre gondoltam...
A vezetékeket átnéztem.. Semmi nem testel le...
A fekete doboz... az az a CDI / Trafo .. na szóval ebe már cseréltem gyujtás kábelt meg gyertya pipát nehogy az legyen a baja... De nem.. 3 féle gyertyával is próbáltam mindegyikkel ugyan ezt csinálta.
Azért gondoltam a feszültségszabályzóra mert a középső ien fém mozog.. ien 1 mm kilengédse van....
És probáltam azt is.. hogy pörgetem és lehuzkodtam a vezetékeket a feszszabályzóról amikor a középsőt hútam le szikrázott... aztán meg leált a motor mert kifogyott a benzin a karbibol mer ugye nem volt rajt tank... és igy hagytam mert beesteledett. majd holnap kiprobálom hogy fesszabályzó nélkül megyek egyet..
Igy nem lessz baja a motornak ?
Vagy anak semi köze a szikrához ?:O
de attol belelehet rakni a motorba? vagy új hüvej kell bele?
egyépként a hüvely középső része nem sérült?
hány mm es dugattyú megy bele?
hengerfejet is adnád hozzá?
válaszod köszönöm
Azért ezt látni, illetve hallani kellene. Az biztos, hogy a gyújtás durrog? Mert szerintem nem mindegy, hogy nem forog ki a motor, bedadog, az lehet a gyújtás, és a karbi. Ha pedig határozottan durrog, annak nagy valószínűsége, hogy a gyújtás.
Ha nem nyúltál a motorhoz, csak úgy előjött, akkor nem hiszem, hogy a benzinnél kell keresni a problémát. Azért egy karbi takarítás ilyenkor nem árt. Hát ... a gyújtás? Megnézheted az éket, nincs -e elnyírva, és a vezetékeket, hogy nincsenek- e valahol kikopva. Erre legjobb ha lelámpázod, és nem szabad letestelnie. (előtte húzzál szét, húzzál le mindent) Aztán ha egyértelműen a gyújtás durrog, akkor próbából ki kell cserélni azt a fekete dobozt, amiből a gyújtókábel kijön. És ha még mindig csinálja a durrogást, akkor lehet az alaplapon valamelyik tekercs, de szerintem annak azért nagyon kicsi az esélye. Feszültségszabályzónak a szikrához semmi köze!
aprilia rx -em van am6-os minarelli blokkos.
és a motor olyan 2-3 ezres fordulat felett eldurrog.. :S
Mi lehet a probléma ?
( gyertyát , gyertyapipát , gyertyakábelt cseréltem.. a trafón minden vezeték a helyén van..) esetleg fesszabáljzó lehet ?
Vahynem tudom mi lehet a probléma :S
az már rég nincsen meg:)
de van egy DR80as hengerem 3ezer ft-ért
a hüvely alsó része sérült
a 80as henger mennyi lenne?
Legtöbbször az eredeti gyári helyére beépíthető kínai vagy más dzsunka országbeli utángyártott selejt alkatrészt, amit ilyen marketingfogásokkal próbálnak eladni, hogy erősített :)
Természetesen léteznek jó minőségű, tényleg erősebb alkatrészek is. Ahhoz, hogy nagyobb görgőskosarat tudjál betenni, nem csak hajtókar és görgő kérdése, hanem alsó csapé is.
Viszonyításnak annyit mondok, hogy a Babetta 207-esnek 18-as alcsó csapja van, felűl meg 12-es :)
Már beszéltünk arról, hogy létezik erősített hajtókar.
Pontosan mit jelent az erősített hajtókar? Csak az alsó tűgörgő lehet nagyobb? Az én gyári hajtókarom, most 16- os, alsó csappal van szerelve, és az erősített hajtókarnak mekkorának kell lennie alul?
Köszi!
75 ccm-es. A hirdetést megtaláljátok az adatlapomon az eladó holmik között.
érdeklődni fórumon, e-mailben.
aprilia rx -em van am6-os minarelli blokkos.
és a motor olyan 3-4 ezres fordulat felett eldurrog.. :S
Mi lehet a probléma ?
( gyertyát , gyertyapipát , gyertyakábelt cseréltem.. a trafón minden vezeték a helyén van..)
Szóval nem tudom mi lehet a probléma :S
Kar nem akad el valamiben?
Vagy lehet, hogy bent a szar valami.
Valamiért nem emel ki a kuplungom, eddig is nagyon nehéz volt behúzni a kuplung kart, de most már hiába is huzom be megy tovább a motor. Nem tudjátok mi lehet a baj?