Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Phva 14 karbi van rajta. Szerintem valami nem jó a karbival, mert a középső furatnál jön a nafta és a légszűrő gumicső falán végzi. Membránt most cseréltem nem rég mert azt hittem nem jó. De az új membránnal is benzines a légszűrő gumicső. Plusz a minap pucotam a karbit és nem tudom normális-e, ha a szívató fuvókájába belefújok, megy a levegő, olyan mint ha nem zárna le teljesen, pedig le van zárva. 67es főfuvi volt benne, egy ideig 80as volt belerakva, azzal nem volt az iagzi, 3/4gáz után ha tovább húztam belassult a motor gyorsulás helyett. Most 72es van benne, szépen húz alul is felül is. Az alapjárat pedig elég necces, mert ha melegen belövöm szépen "pötyögősre", hidegen kb 6-7ezren forog vagy 2-3 percig. Ha a szivatót ráhúzom akkor is, csak mélyül picit a hangja.

Még egy kérdés: 6os NGk túl alacsony ebben az időben?
Most 9es van benne, azt hiszem 10es a gyári.
Köszi. Megnézzük. Reméljük csak éket kell cserélni
Ahhoz hozzátenném azért, hogy nem a keverékcsavarral kellene az alapjáratot utánállítani. Ha egyébként jó, de keverékcsavar állítás után lassan ejti vissza, akkor annak az alapjárati rendszere szegény benyában nagyon, azaz kevesel.
Nézzétek meg az ékeket is.
Másik fórumon is volt ilyen vita nemrég, de alapvetően nem az éknek kellene tartania, hiába hiszik ezt. A belső fal (amire feltámaszkodik, tengely lépcsője) és az alátét-anya amivel ráhúzod, ezek súrlódása tartja. Ha ez nem teljesül, akkor előbb utóbb átveszi a szerepet az ék, ami pedig nem bírja a terhelést és szépen elnyírja.

kiegyenlítótengely

Így elsőre én ezt ellenőrizném, akkor is ha a jelek jó helyen vannak. Öszeszereléskor az anyák biztosításáról gondoskodjatok, csavarrögzítő és társaival.
Jah és magától kezdte el a moci csinálni, nem lett szerelgetve.
És kösz a válaszokat az alacsony alapjáratos kérdésre
haver rezonáló rx-e: Gecsei úr: 80as top hengerrel vette a srác egy motorszerelőtől , bár ránézésre ami volt a sufniban azt rakta bele. Elég "összeszedettnek" néz ki a blokk. Megnéztük a jelölések a helyén vannak. Kezdetben nem volt semmi baja, szépen járt. Aztán elkezdett picit rezonálni, majd a km-ek szaporodtával, egyre erősödött a rezgés. Most már olyan szinten ráz a moci, hogy lezsibbad mindened 5km után. Legfelső és legalsó tartományban nem rezonál, csak középen, üresben is.
Ja meg jó lenne tudni, hogy egyik napról a másikra, vagy valami belenyúlás után jött ez elő.
Azt valahogy gondoltam, hogy te tudod.
De ha a srácnál nem ő csinálta,hanem valaki, akkor nem tuti, hogy ott van.
Azért kérdeztem, hogy ha tudja, akkor az oké, de ha nem, akkor azt nézném elöször.

Utánna kirázkódott csavarok stb...
Fogakeréken egy pötty lesz és mindkét tengely ékelve van.
80-as henger került rá, vagy mitől "14"Le?
Mert más tömegű hajtókar+csapszeg+dugó pároshoz azért más kiegyensúlyozás is illene.

De persze az is lehet, hogy elcseszték a főtengely centírját. Vagy az is jellemző szokott lenni, hogy egyszerűen nem szólnak, ha szar és nem lehet vele mit csinálni, hanem megcsinálják amilyenre lehet és kész. Aztán ráz, mint az istennyila.
Hol van a balansz tengely jelölése?
Hali! 98-as az rx-em es rezonal de nem gyengen a blokk! A balance tengely jelolese a helyen van! SZERINTETEK?
Állítsd feljebb az alapjáratot és akkor nem fog annyira visszaesni ha rákapcsolod a pilácsot! Vagy alacsonyabb teljesítményű ízzót tegyél bele. Nekem spot-os fejidom van és abba raktam ledest és az nem vesz le az alapjáratból semmit!
Helló fiuk aprilia sr125-150 hez van vadi uj szivócsonkom /a karbi és a henger között lévő gumis összekötő/ ha kell irj itt.
természetes jelenség.
Ha megfigyeled, autónál is így van.
Ugyanis a lendkerék termeli az áramot, hogy égjen az izzód.
Na most ha az terhelve van, akkor olyan, mintha valami fogná a motort.
Autónál annyi a kül, hogy az elektronika utánnaállít.
Ezt neked kell itt megtenni
Sziasztok.

Az miért van hogy amikor ráadom a világítást a motorra, leesik az alapjáratom. Épp hogy le nem álla moci. Ha leveszem, ugyan úgy alacsony marad, de ha húzok rá vagy 2-3 gázt, megint 1800 körüli lesz, míg rá nem adom a világítást megint. Ha a levegőt többet adok neki, akkor nem esik le annyira, de akkor meg egy gázhúzás után fél percig fenn marad fordulaton, aztán esik vissza le. Szerintetek mi lehet?
Nem, alul nem jobb egy tuning csőtől.
Általában azok magasabb forulat számra vannak tervezve, mint a gyári csövek.

Egyszer mentem egy gyári csöves Rx ellen.
A srácnak alul nagyobbat tolt, de az enyém majdnem 2000rel tovább forgott.
Nekem 80-as henger van rajta és egy 21-es dellorto. Ha vennék rá sport kiput alul jobb lenne?
Az azért kicsit más volt mint az Rx...:)
Nem hosszú, az hanem ez a marha...
Leírtam a sztorit a kommenteknél. Hát elég érzékeny egy ilyen a beállításokra. És kihívtam felvenni a világvégére. Erre amikor kiértünk, akkor közli, hogy nem jó a beállítás. Azért "hosszú" az áttétel és nem forgatja le a fokozatokat úgy ahogy kéne :)
Megnéztem a videót, és nagyon megy a simó!
Marhára forgós a motorja, és jó hosszúnak tűnik a végáttétele.
De lehet, hogy csak a videó nem adja ezt rendesen vissza.
És az élettartam? Nagyon félek az én rx- től is, hogy nem fog sokáig tartani?
Babikának összeraktunk egy 70es Simsont annó, a videóim között mucsamotor néven megtalálod. Azóta nálam van a hengerszett, kicsit faragtam még azóta rajta. Igaz ez is csak 5 gangos, de van ez így.
Köszönöm az infót, és a sok segítséget!
Köszönöm!
A hengerfej része az égéstér. Ennek eléggé számít a kialakítása.
Pl egy 70-es hengerfejen eleve nagyobb átmérőjú a préssáv, még ha százalékosan ugyanolyan arányú is, de nagyobb, illetve nagyobb lesz az égéstér térfogata is, ha ugyanazt a sűrítési arányt szeretnék elérni.
De igazából fel kéne csapnod egy bell féle 2t könyvet és végignyálazni. Vagy akár csak az abból készült mamis cikksorozatot. Sok mindent lehet belőle tanulni.