Ha rángat a mocid és a végsebessége is csökent akkor tuti hogy a variátor szíjad nagyon kivan rojtolodva és nem sokál elszakad és nagyobb galibát is okozhat szóval vedd le a varió deknit és cseréld le a szíjat!
sziasztok segítség kellene van egy aprilia sr50-em és nem akar menni vagy jól kipörögni meg rángat gyorsításnál és a végsebessége is megváltozot ,ne mtudtok erre valami megoldást, volt szerelönél és nem tudtak csinállni vele semmit:
Háát ha van pénzed akkor csináltasd meg 1 szerelővel?Hova valósi vagy?Ha otthon akarod megcsinálni akkor felveszel msn-re és elmondom h mit hogy kell!Am a légszűrő a dekni fölött van 1 műanyag doboz cucc 3 vagy 4 csillag csavar van benne azt kicsavarod és szétjon a doboz benne van 1 rács meg 1 szivacs a szivagyot mosd ki benzinben a légszűrőházat(műanyag cuccos belselyét meg fulyd be valami olajszerű anyaggal pl. WD40,vagy valamien sprés olajjal!
Kezd szarakodni a ditech-em
Hazavittem b.nőmet km 2km-re és mondom indulok haza, ráadom a gyujtást tölt az injector és még valami visító,zümmögő hang jön az injectorból a hengerfejnél meg menetközbe is zümmög, megállok vele gyujtást ráado, eltünik a hang, még1szer megállok és gyujtás rá és megint zümmög és azóta ilyen furi hangja va n
szerintetek mi a baja?Csak azt ne irjátok h injector valami pontosabbat lécci
Köszönöm a segítségedet.
minen segítséget köszönök.
még annyi:
hol találom meg a légszűrőt, meg amiket ki kell cserélni?
én azt nem tudom házilag elvéezni?
Gyertyát azt az apiliába kapsz,a szűrőt elég benzinbe megmosni és átfujkálni valamibel pl. kompresszorral,olajat meg sztem bármeilyik motors vagy autós boltba kapsz
Kitöltöttem az adatlapomat. Bármelyik tuning 100e felett van. A ditechhez igaz drágább a henger de nem kell venned karbit. Bár az új karbisokon 17,5 -ös karbi van ami elég egy vashengernek simán. Mondjuk ditech tuningot csak normális szerelővel lehet véghezvinni. Tény ha újrakezdeném már karbis lenne alattam, igaz hogy tuningoltan a dupláját enné, de nem lenne érzékeny. Bánná a tököm, hogy sokat eszik.
Amelyiken van berugókar csak karbis lehet. A vizpumpa felől nézd. A piaggionak nagy fekete lapos tálca van, míg a morininek a vizpumpa kiáll és jellegzetesen 3 csavart látsz. (Mondjuk én csak ezt az 1-t találtam se többet.)
Háát igy hallatlanba nem naon took segíteni!
Ha veszel 1 használt gépet akkor ezeket cseréld: gyerty,görgő,rugó,légszűrű takarítás,! ditech-nél a tipushiba az önindítő harang csörgés(mikor önindítózol akkor csörög vala) a 2006os Sr-em is szokta szal ez ilyen!olajszivaggyú nem hal be sztem azok nem szoktak! Esetleg a kompresszor vagy az injectorfel eldugul de ha normálisan karba van tartva mint pl. 2000km légszűrőt megnézed meg nem koszos kannából tankolsz akkor problem nem lehet!Nem hiába adtak az én ditech-emre is 5év garit!Bár ugy is fizetned kell ha valami baj van de akkor is mertek rá annyit válalni szal csak tudhat valami.Arra tökéletes hogy elszaladgálj vele a városba 2L fogyasztással,jah meg az olajra figyelj mert a ditech érzékeny rá! a legjobb a castrol tts igaz nagyon drága de 1 motorfelújítás is az!Meg 2000km kel bele 1L olaj
sok balesetmentes kilómétert a mocchoz
Na most kihúztad a gyufát hülyegyerek.
Aki nem tölti ki az adatlapját, az itt nekem ne ugasson
Rakj gyári karbihoz, és gyári katalizátoros kipuhoz egy 70-es hengert. Eredmény? NULLA
50-es hengerhez is lehet venni cuccokat. Nem mindenki olyan majom hogy elver 200 Ezret, azt megy 100-at a motorja ... Veszel 1 kiput, meg a varióba belenyúlsz és egy normális karbis gépen legalább 10-15km/h-t javít. Aki ditech-et tuningol annak törném le a kezét
Amúgy ha veszel hengert akkor kell még mellé 150"000 Ft értékben más is hogy jól muzsikáljon. Gyári 50-esből is sokat kilehet hozni. Nem feltétlenül attól lesz zsír a motor hogy raksz rá egy 70-es vashengert ...
Amúgy az a 10-15-20 km/h-s sebességnövekedés csak Karbisnál jelentkezik. Ditech-hez ne nyúljatok. Nincs értelme. És soha nem lesz olyan hangja mint egy karbisnak. Akármilyen kiput rakhatsz rá ...
Sziasztok.
Szeretném kérni a segítségeteket.
Vettem 3 hete egy Aprilia Sr 50 di- techet.
Megvagyok vele elégedve teljesen, azonban lenne egy két kérdém.
Szerintem nincs tuningolva, meg semmi ilyesmi
Van benne 23000 km.
azt hallottam hogy 25 körül behal az olajszivattyú, azt cserélni kel mert ez típushiba?
ez igaz?
a másik.
valami zörgő hangot is ad a motorhang mellől.
van egy cimbim akinek volt ilyen cuccosa Ő azt mondta, hogy ez az injektor hangja.
visszavittem a gépet oda ahol vettem, ott meg azt mondták hogy a kuplung nincs felfüggesztve rebndesen ezekben, s az zrög.
Mi lehet az igazság?
mire kell figyelni nnél a motornál?
minden nap megyek vele artósan 70 et 30 km en keresztöl 100 kiló vagyok.
olyan 82km/h a vége?
mire kell figyelnem, amire érzékeny a gép?
köszi előre is
használtam vettem a szettet. de most azon gondolkozok h eladom a motort és veszek inkább egy 150eset. csak elég sok pénzt beleöltem most tavasszal. henger, kipu, kuplung, plussz csomó szerviiz. hátsó gumi, fékcső, fékbetét, görgők, telószimeringek, új szíj stb. szinte új a fél motor.
Ez tutti h Piaggio blokkos!Onann láccik hogy a deknibe belemegy a cső!Az a hűtés a dekninek és csak piaggio blokkba van ilyen! szal amelyikbe megy 1 csőa deknibe az tuti h piaggio!Szar minőségű a kép de sztem karbis,ott a vberugó de nem látszik h ott karbi van e
Milyen mottorod is van?
nekem ami nagyon bejon kipu az a Stage6 pro replica króm!Nagggyon gyönyörű és ára annyi mint 1 ZX és szebb,jobb hangja van,nyomatékosabb!
Zx-ből 2 fajta van! VAn a hosszú ZX ami a szar nincs nagy hangja és nem nyomatékos 1általán de van a rövid az 1 kúppal rövidebb mint a hosszú és nagy hang nyomaték is van, ez a folytatlan ZX én még csak 1 ilyen ZX-t láttam szal nagyon ritka darab a yamahába lett véve 2éve de sehol nem láttam még ilyen pifút szal vagy S6 vagy technigas RS70(most 40re le van árazva az egün)
Te tudod. Nekem most nem megy 105-töt. 70-esen. Hangja biztos jobb lesz. Hallgass a mesterre kipuff és membrán a lelke a motornak nem a ccm. Puffra mondjuk előbb utóbb szükséged lesz.
Na most akkor kinek higgyek?
Mert seggre ulok ha veszek 30ert egy csovet azert hogy kicsit jobb legyen a hangja?
Mindenki mast mond!
Valaki szerint allat lesz tole a motor,bar ezt magam sem hiszem!
De azert a nagytobbseg azt mondja hogy ilyen 10-15ot radob a mocira!
Bar az enyem most 85ot megy csak,tehat ha erre radob 10et akkor lesz 95,ami nem rossz de megy igy egy jo gyari motor is!
De a fojtas kivetele utan hazafele jottem 93-ak es meg lehetett volna porgetni!
Tehat ha erre radob 10et akkor mar nagyon megleszek elegedve!
Mert valahol 105korul megy egy atlagos speed(segedmotor).
Ja tenyleg,a hangja milyen lesz egy zx-tol?
En azt akarom hogy ha odahuzom neki akkor halljak a varos masik vegebe is hogy jovok!
Vagy ehez nem eleg egy jo kipu?
Ha rángat a mocid és a végsebessége is csökent akkor tuti hogy a variátor szíjad nagyon kivan rojtolodva és nem sokál elszakad és nagyobb galibát is okozhat szóval vedd le a varió deknit és cseréld le a szíjat!