Am, nemcsak kipufogóvan rajta...még régebben írtam hogy mit akarok venni...
Szal nem 50-es, hanem 70-es, de én nem értek hozzá annyira...de hogy 115-öt mentem vele az kurva hétszentség!
hellyes!hellyes! aprilia 4ever karbis ezek a karbis gömb sr-ek a vilég legjobb robeszai ha eladom a ditech-emet és robeszt vezsek akkor tuti h iet veszek én is
sziasztok. Lenne egy kérdésem nem tudja valaki hogy az aprilia sr 50 ditech -nél a karburátorost vagy az inyektorost lehet jobban tuningolni?
ÉS melyik a jobb az inyektoros vagy a karburátoros?
előre is köszi
Sziasztok!
A hétvégén megvettem az SR-t. Sztem nagyon jó kis gép!
Egyből beleszerettem!
És sztem a 125-ös Mz-met simán otthaggya...
Ja eza karbis változat, meg van rajta Leo Vince Zx kipufogó...
nem 1 gyerekjáté kiterítessz 1 nagy fehér ruhát és arra 1enként kipakolod a kis kütyüket h ne vesszen el semmi!mondjuk nem toom h mien belülről mert még nem láttam injectort szétszedve én tuti h nem kezdenék neki pedig már csináltam 1-2 dolgot (pl. :henger csere)de sok benne az elektronika
SR50 ditechben szeretnék műszaki segítséget/tanácsot kérni.
A mai napon mentem a géppel és kb. 40-50-es tempónál elkezdett rángatni. Olyan mintha nem kapna benzint vagy gyújtást.
Egyszerűen kihagy a motor. ha tovább húzom neki szintén kihagyós de nem mindig és valamikor teljesen magához tér.
Először tavaly vettem ezt észre de akkor még nem volt ilyen durva. Kicseréltem a gyertyát egy új NGK-ra hátha , de ma azt kivéve a motorból nagyon kormos volt!
Esetleg a fojtószelep potencióméter/benzinszivattyú szórakozik vagy eltömődött a kipufogó? Talán befecskendező vagy lehet a gyertya is?
Különösen emelkedőn kínos, amikor amúgy is nagyon fordulatszámon dolgozik/dogozna a motor.
Ennyi a különbség, a 70-es hengerrel nem állít meg a szél nem végre kapsz nagy sebességet, hanem erőben más a téma. A haverom kipróbálta az enyémet azt mondta, hogy nem sok különbség van az ő gyári areaja és az enyém közt. Igen ám de én is kipróbáltam az övét. Hát tejles gáz és semmi... semelyik sebesség tartományban... A jót könnyű megszokni. Az enyémen is lehetne hangolni, hogy jobban gyorsuljon de így szerintem most jó. Megy és ez a fő. Mikor a gyári szíj volt jobban gyorsult de az a lényeg, hogy 70-80 közt simán tudjak menni erőlködés nélkül.
87km van Királyhegyes sztem oda leugrunk 1ik haverral!ugy is régen mentünk már hosszú távra mondjuk idáig szarvas volt a leghosszabb az 50km ide hozzánk
Rendben. A vas top hengert jobban megértettem volna. Szombaton ha zsír idő lesz, rogobogóval megyek dolgozni királyhegyesre. Neked az még közelebb van. Eldugott kis falu, de szerintem tudod, hogy hol van. 8-tól du négyig általában ott vagyok. Eljöhetsz meg sassanthatod.
én békési vok de egy 7végén leugrok a robesszal!a fekete top a minarelli blokkos robeszokra való 10paci én 1 oat próbáltam ki és elég szépen megy picit húztál fel a kormányon meg 1 kis gáz és kerék!msn-ed van? az adatlapomon ott az enyém ha nem akarod nyilvánosan megadni a tiedet. ott jobban tudunk dumálni
honann irsz?mert 1szer ha te is ráérsz összefuthatnánk már naon kivcsi lennék 1 tuning ditechre mert én is tuningolni akarom és kivcsi lennék h mienenk.van olyan erős mint 1 fekete top?
Nekem másfél hónap volt a belövés.... Főtengely csapács, membrán, fúratás, durrogás, gyertyaköpködés ... után beállt. Most 1200km-nél járok és semmi baj.
én most took 1 hengert meg elektronikát 60at akar érte a srác de beszéltem azzal aki feltette neki és ő azt mondta h egy 7ig szarakodtak vele de nem tudták normálisan belőni pedig minden malossi volt benne vari,végáttét,henger,mhr kipu és mégse ment vagy csak a serelők voltak a balf.szok neked mit ment a ditech végre?
Szal nem 50-es, hanem 70-es, de én nem értek hozzá annyira...de hogy 115-öt mentem vele az kurva hétszentség!