Én is legszívesebben eladnám, de nem bírják működőképessé tenni és egy 2003-as Apriliáért kevés a 100 ezer forint. Ezért gondoltam az átalakításra. A hengerfejt és a főtengelyt akarom cserélni, na meg persze az injektort. Láttam már ilyen átalakított motort. Nekem azt mondták, kb. 50-60 ezerből megvan.
Hmmm jó tudni. Valaki morini vázba próbált beletenni piaggio-t. Nehézkes volt. Mégha bele is megy inkább eladnám. Én nem szeretem az ilyen öszvér motorokat. Vagy elcserélném valami másra. Bármindenki maga érzi, hogy mennyire barkács kedvű.
Ez nem úgy megy, hogy veszel bele egy minarelli blokkot. Teljesen más a motor felfogatás attól függetlenül, hogy látszólag a kaszni ugyanolyan. Ha nem jó add el inkább. A gányolással rosszabbul jársz.....
nem lesz semmivel se lassabb sőt méf sokkal erősseb lesz!ez csak úgy kivitelezhető ha veszel alá 1 komplett minarelli blokkot 30-50ezer ft körül mozog 1 komplett blokk
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Van egy Aprilia SR 50 di-tech motorom, amit át szeretnék szerelni karbisra, mert már egy csomó pénzt ráköltöttem, de még mindig nem jó.javascript:smile(document.frmmsg.body,"05");document.frmms
g.body.focus()
Látott-e már valaki ilyet, és mennyivel lesz lasabb? Most ha pont nem rossz, akkor 90-95-öt megy. Köszönöm!
Sziasztok. A következőben kérnék segítséget vagy tapasztalat megosztást. Aprilia sr50 carb. motornak a fogyasztása vegyes használatban (város, és városon kívül) sebesség 50-60 km/h mennyinek kellene lenni? Én nem szoktam teljesen kiűríteni a tankot, általában 5,5 litert szoktam tankolni Shell V-Power Racinget és ezzel a mennyiséggel 170km tudok elmenni. A motorba 600 km van most és állítólag már minden folytást kivettek, bár én ebben sem vagyok biztos, mert nem nagyon láttam pl. a kipufogónál szerelési nyomokat a csavar éppen olyan fekete a menetnél mint gyárilag (mert festve van valami hőállóval). Az 500km szervízig max. 45-50 km/h sebességgel mentem, szóval betartottam a bejáratási időt. Mikor megvolt a szervíz, megpróbáltam egyszer, hogy mennyi a végsebesség, az óra szerint 80km/h volt, de lehet hogy még pörgött volna, de nem akartam kínozni. Várom válaszotokat előre is köszi.
Bence amihez nem értesz ne szolj bele! maradj az rs topicba:D na csak vicc volt!
Ditech tulajok szerintetek ez mi lenne leszedtük a szívócsonkot és a membrán fölött volt 1 kis lemezke amin 1 picike kis lyuk volt én kivettem ezt a lemezt de a mocc ugyan oan 1 picit 50fölött is erősebb de akkor ez folytás lenne vagy mi a sz.r? lefényképeztem azt a kis lemezt nézzétek meg!
Én malossi párti vagyok. És van 1 srác, aki a Pollini csúcs kategóriás hengeréről váltott a Mallossi csúcs kategóriás hengerére. És a malossival szebben muzsikál. Amúgy a legdúrvább lkatrészekből 1 full tuning az 3500-4000 € köztt mozog (magyarul 850"000 - 1 milla között). Persze ha valakinél otthagysz ennyi pénzt az már ad kedvezményt. Erre jön még rá az alapmotor. Lehet használtból is építkezni, de tuningból csak az új az igazi ...
Csak úgy példaképen:
-Malossi MHR Team II-es henger : 100 rongy
-Malossi MHR Team II-es főtengely: 100 rongy
-Malossi MHR Team II-es kipufogó: 100 rongy
-Malossi belsőrotoros gyújtás: 100 rongy
-Karbi: 50 rongy
-Varió: 100 rongy
Főtengelycsapágy, légszűrő, fúvókák, görgők, végáttétel és egyéb dolgokra is lazán elgurul a pénz ....
Összerakni, beállítani, blokkot marni, hengert reszelni még (ha lehet még .... )
És ez mind csak motorikus.
Ezután jön a futómű:
-Első, hátsó teló : min. 100
-fékek : alaphangon 50
-gumi : 50 körül
És még mindíg ott a kimeríthtetlen optika
-Festés, világítgatások, mérőórák, kormány, blokk marás, idom módosítás ....
Rengeteg pénz kell hozzá
Egy igazi High End gép összerakása télleg a nagyon-nagyon milliomosok szórakozása ....
üdv. mindenkinek. vettem egy aprilia sr-50-robogót. Azt szeretném kérdezni, hogy hol találom a motoron a motorszámot. ha valaki tudja, írja meg. Köszi.
Akkor az tényleg jó. Szerintem végáttét is van benne ha egy zx-el mentél 115-töt. Lehet, hogy nem is vashenger van benne. A 115 nagyon jó. Mennyiért vetted?
g.body.focus()
Látott-e már valaki ilyet, és mennyivel lesz lasabb? Most ha pont nem rossz, akkor 90-95-öt megy. Köszönöm!
Spórolós üzemmódba 50-60 km/h elmegy 3,5 literrel...
Ditech tulajok szerintetek ez mi lenne leszedtük a szívócsonkot és a membrán fölött volt 1 kis lemezke amin 1 picike kis lyuk volt én kivettem ezt a lemezt de a mocc ugyan oan 1 picit 50fölött is erősebb de akkor ez folytás lenne vagy mi a sz.r? lefényképeztem azt a kis lemezt nézzétek meg!
Csak úgy példaképen:
-Malossi MHR Team II-es henger : 100 rongy
-Malossi MHR Team II-es főtengely: 100 rongy
-Malossi MHR Team II-es kipufogó: 100 rongy
-Malossi belsőrotoros gyújtás: 100 rongy
-Karbi: 50 rongy
-Varió: 100 rongy
Főtengelycsapágy, légszűrő, fúvókák, görgők, végáttétel és egyéb dolgokra is lazán elgurul a pénz ....
Összerakni, beállítani, blokkot marni, hengert reszelni még (ha lehet még .... )
És ez mind csak motorikus.
Ezután jön a futómű:
-Első, hátsó teló : min. 100
-fékek : alaphangon 50
-gumi : 50 körül
És még mindíg ott a kimeríthtetlen optika
-Festés, világítgatások, mérőórák, kormány, blokk marás, idom módosítás ....
Rengeteg pénz kell hozzá
Egy igazi High End gép összerakása télleg a nagyon-nagyon milliomosok szórakozása ....
Remélem kimerítő választ adtam
Mert még nem sikerült találni motorozó társat...
Egyedül nem jóóó...
Malossiból és poliniből is létezik vas, alu, és sokféle választék van. Ditechre kevesebb. Csak vas. 9-10 le.
vagy egy malossi 70 ccm henger ?
melyik a jobb a malossi vagy a polini?
köszi a segitséget