Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A varióhoz mekkora görgőt kaptál?Az szíj tuti akkora mint a gyári?mert ha 1 naon picivel rövidebb már akkor kevesebbet megy végre mert nem bír a varión teljesen felcsúszni!milyen kis rugók vannak a hátsókuplungba?Amugy honann irsz?Hol raktátok össze ? Aprilia szervíz vagy sufni tuning?
Ja és a variátorszett polini eco (ékszij, fehér kontrasztrugó meg maga a variátor van benne)
Sziasztok
Azt akarom kérdezni h van egy 2006 os aprilia di-tech em vettem rá egy sportpufót meg a görgöt kicseréltem 4.5 re és fasza volt minden 92 t ment most vettem bele egy variátorszettet a gyorsuláson dobott sokat a végsebesség meg alig éri el a 82 t szerintetek mi lehet a baj? légyszi segitsetek
előre is kössz
Szevasztok!
Érdeklödni szeretnék mennyibe kerülhet aprilla sr 50 rally-hoz szivato kar?
kösz elöre is
Nem vagyunk azért ennyire advanced userek. Ezt a szervíztől kérdezd. VAgy amit leveszel mérd meg és olyat rendelj.
Sziasztok! A multkori segítségeteket szeretném megköszönni. Lenne még egy kérdésem a főtengelyre milyen számú szimering kell az önindító felől az Aprilia di-techre? Előre is köszönöm!
köszi a választ , te jól értesz a motorokhoz mert lenne egy pár kérdésem ha felveszel msn-re akkor megtudnám őket kérdezzni
msn címem: poripisti16@hotmail.com
hali
Jók bizony. CSak minél fiatalabb, és minél kevesebb km legyen benne... Ez a legtöbb dologra igaz. Meghogy ne legyen a motor törött stb...
nem tudja valaki hogy most én használtan venni akarok egy Gilera Runnert és az lenne itt a kérdés hogy érdemes megvenni? jó mocik a gilerák?
köszi a segitséget
mert még nincs de a tied nem kell
akkor minek keresel?
kössz nem kell a motorod
Sr t! de karbisba ui. eladom én is vedd meg lásd lejebb...
hello megtudnátok mondani hogy aprilia sr-t vegyek v. di-tech-et? köszz
Van egy eladó Simson Star és egy Romet. Mind a kettő üzemképes és jó állapotba vannak. A Simsonon 2 db uj terepgumi van és vannak hozzájuk vadi uj alkatrészek pl.dugatyú stb.
Eladó mind a két motor együtt 85 000 ft-ért
Érdeklődni :06 20/9125748 számon vagy pistuka2@freemail.hu címen.
Gondolom a többszöri gyertya cserén, és a levegőszűrő takarításon túl vagy. Gyertya ngk cpr8e.
TE miről beszélsz? Hol nikasilos egy gyári henger egy sr-ben? A ditechez még tuning hengert sem tudsz veni aluban. A ditech másképp működik egy picit mint a karbis. AC nyomja a benzint, a kompresszor porlaszt, injektor spriccel. Annyira csak nem lehet minden ha leáll és nehezen indul. Megnézném még a membránod is.

Egyébként, hogy képben legyél a motor miről beszélünk aprilia sr 50 ditech 2003.
de van, rsata asszem :P
en is eleg kozel vok :) 90 km :) masfel ora alatt ottvok :)
sziasztok. nincs itt közülettek oylan aki közel lakik debrecenhez?
ezeket nem lehet már csak úgy furkálni mivel nicasilosak.. am meg mien kompresszorrol beszéltek ti itt?sztem nem nagyon vagy tisztába ezzel a kompresszor dologgal.
A kompresszió rendben van és motor is szépen jár ha nagynehezen beindult ezért nem értjük mi a baj. A szervíz azt mondta, hogy nemsokára fel kell újítani. Nem tudom miért kell szerintük felújítani, mikor a henger és a dugattyú, főtengely tökéletes.
A kompresszort és a kompressziót kellene ellenőrizned. Ha leszeded a deknit és forgatod a vario külső tárcsáját nehezen kell, hogy átforduljon ha könnyen átfordul akkor furatás lesz. Mondjuk én a helyedben megfuratnám. Persze nem az aprilia szervízben.
Sajnos az aprilia szervízben sem minden esetben értenek hozzá. Mindig a befecskendező fejet cserélik ami a legritkább esetben romlik el. A ditech leggyengébb pontja a kompresszor. Ennek 5-6 bar nyomással kell, hogy porlasszon amennyiben nem, nem indul, durrog, köpi a gyertyát. Ezen kívül mivel a ditech érzékeny jószág a szimering és kompresszió számít sokat. A nagyszervíz 100-ért rengeteg. 15 a fúrás, 20 a kompresszor, csapágycsere fúrással, szimeringcserével max 25-30e. Hol van itt a 100e. Rablók ezek nem normálisak biztos kivertem volna a balhét, hogy megvetettek velem egy 40ezer forintos alkatrészt és továbbra sem jó a motorom. Persze a régit nem adták vissza gondolom... szintén eladják valakinek 40 ért. Az injektor nem szokott elromolni még nem is halottam róla.
Volt már Aprilia szervízben ahol befecskendező fejet cseréltek 40 ezerért. 200 km után kiégtek a befecskendezőfejnél a gumitömítések, amit garanciálisan 7000 - ért cseréltek és azt mondták 1-2 ezer km -er után nagyszervíz 100 ezerért, de a garanciális gumitömítések csak egy hétig birták.
Elvittem egy másik szerelőhöz aki szétszedte teljesen és ekkor vette észre, hogy el van törve az egyik gyűrű amit kicserélt és hozattunk bele gyári gumitömítéseket. Sajnos még mindig nagyon nehezen indul ha hideg. Ha egyszer nagynehezen elindult utánna 3 óra elteltével újból nem akar beindulni. Nem tudjuk, hogy mi lehet a baja? Szerintetek mi lehet vele?
Mi a baj? Se aprilia szervíz se semmi? Senki sem tudja megcsinálni lehetetlen.