Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Autóval lett mérve a mala!
Az én ditech-em halál gyári nincs rajta sportprogi se tettünk bele 1 másik kuplungot sárga malossi rugókat picit jobban gyorsul meg erősebb lett 1 picit!
Annyit mondok erre h a ditech erősebb hogy van 1 ismi areája van 2000km-es area a srác 100kg igy meg birom enni de sztem ha ráülne a 50kg tesója akkor szarrá abálni a 70es ditech-ről meg annyit hogy 1 jól behangolt Fekete top-os karbis gömb sr szarrá abálja a ditech tuningot mentem már sok motorral kipróbáltam már tuning ditech-et is azon mallosi szett volt meg zx kipu a variót nem toom de nem veri magát ugy kerékre mint a top-os sr! Tuti h jók a ditech tuningok is ha jó eltalálják és l be van lőve!
szerintem te rosszul tudod,mert gyári motorok közül a ditech a legerősebb,neked akkor elég lomha lehet a diteched,ha 40-el nem bírsz előzni,érdkekes nekem mikor 50-es volt akár mikor előztem vele és nem 40-él hanem 60-70-énél is.
A másik fele az meg,hogy a malaguti 105-öt megy,óra szerint esetleg,az jó ha van valós 75-öt
a 111 akkor behülyült az óra!
engem nem érdekel a fogyasztás csak menjen elvileg nyomatékosabb mint a karbis h injectoros de a karbis akkor is erősabb jó volt 1-2 széria robogo ami halál gyári volt és megettem a pirosnál de van 1 ismim ak robesz tuningal foglalkzik 50es f-12est hozom fel példának 100as főfúvóka sárga malossi nagy nyomórogó sárga kisrugók 5g görgő meg a 3pofás kuplung halálra kömmyitve és a malának 105volt a vége és gyorsult is mint az álat ditech-el nem voltam ellenfél szal a karbis jobban tuningolható a ditech arra jó h elmenj vele a boltba fokrémért 2l-es fogyasztással de aki szeret hajtani annak nem ajánlom!nekem az a bajom a ditech-el h lomha meek az autó mögöt a kocsi megy 40el kiteszem az indexet melléérek és kiszol az ablakon h "húzzadneki!" és elkezdni nyomni ditech-el lemaradok mint a sz.r de ha pl a reszelt malával lettem volna akkor meglepődött volna a srác h ott vagyok mellete és nem bir lenyomni csak 90-100körül
ha gyorsan akarok menni akkor ott van fater cbr-e
jobbklikk tulajdonságok, fényképezőgép tipusa: és kiírja
Nem tipp volt ... Szoval nem "talált" .... Tudás és kész
Talált!
Én is láttam h 111 ? amugy miért bántad meg h di-tech et vettél hiszen kevesebbet is eszik sőt állitólag erösebb is, mint a karbis.
K800i

Még akár a telefonod expozíciós idejét is megmondom neked
És a 111 km/h-át lejtőn hoztad ki belőle?
87 a vége!
Kösz a tartalmas leírást csak az a baj hogy nekem már nincs robeszom.......(holnap megyek a cbr 125-ösömért)
De remélem nem közúton, hanem forgalom elől elzárt helyen nyomod a kerót! Nálunk kezdenek szaporodni a robogós hülyegyerekek, lámpa nélkül, 30-as táblánál nyélgázon közlekednek, és csodálkozn akl ha elbasszák őket! Ezért télleg csak ésszel!
És még 1x ügyes vagy! Havernak van aeroxa ő sztem próbálkozik ezekkel a dolgokkkal, majd felhasználom a leírásodat és elolvastatom vele
Kicsijoe te tudsz vmi boltot ahol lehet redfiltert meg ilyen karbon membránt venni?
Te motorodnak mennyi a vége? (km/h)
De én ugy toom h a tuning ditech-eknél ha nagyobb teljesítményt akarunk kicsavarni belőle akkor a kompresszort is ki kell cserélni nagyobbra! Igaz ez tejobban benne vagy a ditech tuningban
Ez lemaradt
2 féle képpen lehet vele kerezni vagy állóhelyből felveszed kerékre és mész előre gyetyába ugy hogy lent a lábad de az nem olyan látványos
A másik módszer ha menetközbe 1 laza hátsó satufék a fordulat visszaesik elengeded a féket(ilyenkor ránt 1et a motor, a szíj az szereti ) és rávered a gázt és ilyenkor megrántod az elejét először csak próbáld meg ha fekezl 1et és h érezd h mekkorát ránt a motor és szokj hozzá sok szerencsét csak vigyázz magadra meg a moccra ha kipróbálod
Köcce az elismerést
Csak a hátsó kuplungba vannak sárga malossi rugok meg rózsaszin nagy nyomórugó meg redfilter van még benne, az injector szereti 5 év gari
Majd teszek fel még képeket ezek márc. 15-én készültek azóta már picit jobban took figurázni
Hááát az incejtor nem naon szokot meghalni! Multkor láttam a vaterán 25ért zsír újat!Ha takarítod a légszűrűt akkor nem szabad meghalnia!Bár 1ik ismerősnak 25ezer km után valamiért ugy megált h nem indult be és nem nyomott semmi benzint a hengerbe!Sztem javítható lett volna de mivel morini volt az sr azért jó alá az aerox blokk és 40ért vettek alá 1 blokkot!De ha motor vásárlás előtt áltok sztem karbisat vegyetek én már bánom h nem az lett!Nem s igazán az injectorral szokott baj lenni hanem hogy köpködi vagy elégeti a gyertyát!Hoztak olaszból ismiék valami speckó Denso 4pólusú gyertyát az birja a 70es hengereket is!
Van itt valaki aki tudna nekem sportporgit tenni a sr-emre? Békés megyei vook
Nem nehéz vele 1ső kerekezni az idom alá a lábtartó elejénél beakasztod a lábad megemelkedsz h már ne ülj az üllésen és 1ső fék de vigyázz mert szeret megcsúszni a gumi és lehet szépeket fikázni lekopogom nekem még nem volt problémám teszek fel 1 képet azon meglátod h hova rakom a lábam meg h mennyire emelkedek meg az üllésről Hopsz kicsit hosszú lett
Injektorral soha semmi baj... A kompresszor a ditech gyenge pontja.
kicsijoe! Láttam az adatlapod, hát nem nyomod gyengén az sr-el Ügyes vagy, csak vigyázz magadra! Amúgy nehez jön fel kerékre az sr? A tied valami tuningoltabb darab?
hello! érdekelne h akinek sr di-tech je van annak volt már e baja az injektorral ? ( én csak rosszat hallok róluk ) kössz
A képméretről derült ki sztem
Pontosan mien tállad is van Nekem k750em van
Köszi! Ha vki tud pontos címethogy honnan lehet ilyet venni az írja meg mert én nem találok semmit...
Köszi az infót.Tervbe van véve még egy használt SR vásárlása a családban,még igénybe venném a segítséged évjárat megállapításához.Miböl derült ki,hogy SE telóm van?
MI a véleményetek a Vasárnapi motoros balesetről
Huh régen nem olvastam a fórumot
Na szóval ha teszel bele redfiltert és adsz neki több kaját akkor jobban és hamarabb felpörög és magasabb is a fordulatszám szal h gyorsabban felpörög jobban is gyorsul meg h magasabb a forsulatszám jobban is megy végre!a karbonmámbrán az jobb mert a vákum jobban fel birja emelni meg könnyebben mint a gyárit a karbon membránt is táblába lehet venni és azt is ki kell vágni méretre de van ami pont pászol bele nézz szét a www.egumotors.hu -n de sztem ott csak robeszra vanna cuccok de membrán is van táblába és ki tood vágni szal hajrá
ha valami nem megy kérdezz stoopie-ra ne halgass nem ért hozzá na csak vicc volt ő is motorbuzi hihi
És ezeket honnan tudom beszerezni?
Mert nem nagyon találok semmit.
Ugy értem hogy azt irtad hogy a twin air a karbira megy, és a gyári légszűröt leveszem. Azt kérdezem hogy akkor az mivel jobb mint a gyári?
És ez gyorsulást fog adni ha megcsinálm mind kettöt vagy jobban kipörög a motor(nagyobb lesz a végsebesség) vagy mind kettő?
Egy ilyen membrán az minden motorra jó vagy mindegyikhez külön van?
Az hogy a karbon membrántól jobban megy a gép az miből fakad? Többet ad neki (többet zabál) vagy csak egyszerűen jobb a szelep?
Ilyet használok jaja.
A lényeg: be kell olajozni !
És akkor por se megy bele, nemhogy más koszdarab ...

Több benzint kell neki adni.... Vagy nagyobb fúvóka, vagy feljebb rakni a tűt...

Ezt a karbiban lévő dolgot "És az miért jobb a gyárinál hogy ha a karbiba van a légszűrő?" nem értem ...

Tuningmembrán?
Karbonos, és jobban megy tőle a gép ...