Autóval lett mérve a mala!
Az én ditech-em halál gyári nincs rajta sportprogi se tettünk bele 1 másik kuplungot sárga malossi rugókat picit jobban gyorsul meg erősebb lett 1 picit!
Annyit mondok erre h a ditech erősebb hogy van 1 ismi areája van 2000km-es area a srác 100kg igy meg birom enni de sztem ha ráülne a 50kg tesója akkor szarrá abálni a 70es ditech-ről meg annyit hogy 1 jól behangolt Fekete top-os karbis gömb sr szarrá abálja a ditech tuningot mentem már sok motorral kipróbáltam már tuning ditech-et is azon mallosi szett volt meg zx kipu a variót nem toom de nem veri magát ugy kerékre mint a top-os sr! Tuti h jók a ditech tuningok is ha jó eltalálják és l be van lőve!
szerintem te rosszul tudod,mert gyári motorok közül a ditech a legerősebb,neked akkor elég lomha lehet a diteched,ha 40-el nem bírsz előzni,érdkekes nekem mikor 50-es volt akár mikor előztem vele és nem 40-él hanem 60-70-énél is.
A másik fele az meg,hogy a malaguti 105-öt megy,óra szerint esetleg,az jó ha van valós 75-öt
a 111 akkor behülyült az óra!
engem nem érdekel a fogyasztás csak menjen elvileg nyomatékosabb mint a karbis h injectoros de a karbis akkor is erősabb jó volt 1-2 széria robogo ami halál gyári volt és megettem a pirosnál de van 1 ismim ak robesz tuningal foglalkzik 50es f-12est hozom fel példának 100as főfúvóka sárga malossi nagy nyomórogó sárga kisrugók 5g görgő meg a 3pofás kuplung halálra kömmyitve és a malának 105volt a vége és gyorsult is mint az álat ditech-el nem voltam ellenfél szal a karbis jobban tuningolható a ditech arra jó h elmenj vele a boltba fokrémért 2l-es fogyasztással de aki szeret hajtani annak nem ajánlom!nekem az a bajom a ditech-el h lomha meek az autó mögöt a kocsi megy 40el kiteszem az indexet melléérek és kiszol az ablakon h "húzzadneki!" és elkezdni nyomni ditech-el lemaradok mint a sz.r de ha pl a reszelt malával lettem volna akkor meglepődött volna a srác h ott vagyok mellete és nem bir lenyomni csak 90-100körül
ha gyorsan akarok menni akkor ott van fater cbr-e
Kösz a tartalmas leírást csak az a baj hogy nekem már nincs robeszom.......(holnap megyek a cbr 125-ösömért)
De remélem nem közúton, hanem forgalom elől elzárt helyen nyomod a kerót! Nálunk kezdenek szaporodni a robogós hülyegyerekek, lámpa nélkül, 30-as táblánál nyélgázon közlekednek, és csodálkozn akl ha elbasszák őket! Ezért télleg csak ésszel!
És még 1x ügyes vagy! Havernak van aeroxa ő sztem próbálkozik ezekkel a dolgokkkal, majd felhasználom a leírásodat és elolvastatom vele
De én ugy toom h a tuning ditech-eknél ha nagyobb teljesítményt akarunk kicsavarni belőle akkor a kompresszort is ki kell cserélni nagyobbra! Igaz ez tejobban benne vagy a ditech tuningban
Ez lemaradt
2 féle képpen lehet vele kerezni vagy állóhelyből felveszed kerékre és mész előre gyetyába ugy hogy lent a lábad de az nem olyan látványos
A másik módszer ha menetközbe 1 laza hátsó satufék a fordulat visszaesik elengeded a féket(ilyenkor ránt 1et a motor, a szíj az szereti ) és rávered a gázt és ilyenkor megrántod az elejét először csak próbáld meg ha fekezl 1et és h érezd h mekkorát ránt a motor és szokj hozzá sok szerencsét csak vigyázz magadra meg a moccra ha kipróbálod
Köcce az elismerést
Csak a hátsó kuplungba vannak sárga malossi rugok meg rózsaszin nagy nyomórugó meg redfilter van még benne, az injector szereti 5 év gari
Majd teszek fel még képeket ezek márc. 15-én készültek azóta már picit jobban took figurázni
Hááát az incejtor nem naon szokot meghalni! Multkor láttam a vaterán 25ért zsír újat!Ha takarítod a légszűrűt akkor nem szabad meghalnia!Bár 1ik ismerősnak 25ezer km után valamiért ugy megált h nem indult be és nem nyomott semmi benzint a hengerbe!Sztem javítható lett volna de mivel morini volt az sr azért jó alá az aerox blokk és 40ért vettek alá 1 blokkot!De ha motor vásárlás előtt áltok sztem karbisat vegyetek én már bánom h nem az lett!Nem s igazán az injectorral szokott baj lenni hanem hogy köpködi vagy elégeti a gyertyát!Hoztak olaszból ismiék valami speckó Denso 4pólusú gyertyát az birja a 70es hengereket is!
Van itt valaki aki tudna nekem sportporgit tenni a sr-emre? Békés megyei vook
Nem nehéz vele 1ső kerekezni az idom alá a lábtartó elejénél beakasztod a lábad megemelkedsz h már ne ülj az üllésen és 1ső fék de vigyázz mert szeret megcsúszni a gumi és lehet szépeket fikázni lekopogom nekem még nem volt problémám teszek fel 1 képet azon meglátod h hova rakom a lábam meg h mennyire emelkedek meg az üllésről Hopsz kicsit hosszú lett
kicsijoe! Láttam az adatlapod, hát nem nyomod gyengén az sr-el Ügyes vagy, csak vigyázz magadra! Amúgy nehez jön fel kerékre az sr? A tied valami tuningoltabb darab?
Köszi az infót.Tervbe van véve még egy használt SR vásárlása a családban,még igénybe venném a segítséged évjárat megállapításához.Miböl derült ki,hogy SE telóm van?
Huh régen nem olvastam a fórumot
Na szóval ha teszel bele redfiltert és adsz neki több kaját akkor jobban és hamarabb felpörög és magasabb is a fordulatszám szal h gyorsabban felpörög jobban is gyorsul meg h magasabb a forsulatszám jobban is megy végre!a karbonmámbrán az jobb mert a vákum jobban fel birja emelni meg könnyebben mint a gyárit a karbon membránt is táblába lehet venni és azt is ki kell vágni méretre de van ami pont pászol bele nézz szét a www.egumotors.hu -n de sztem ott csak robeszra vanna cuccok de membrán is van táblába és ki tood vágni szal hajrá
ha valami nem megy kérdezz stoopie-ra ne halgass nem ért hozzá na csak vicc volt ő is motorbuzi hihi
És ezeket honnan tudom beszerezni?
Mert nem nagyon találok semmit.
Ugy értem hogy azt irtad hogy a twin air a karbira megy, és a gyári légszűröt leveszem. Azt kérdezem hogy akkor az mivel jobb mint a gyári?
És ez gyorsulást fog adni ha megcsinálm mind kettöt vagy jobban kipörög a motor(nagyobb lesz a végsebesség) vagy mind kettő?
Egy ilyen membrán az minden motorra jó vagy mindegyikhez külön van?
Az hogy a karbon membrántól jobban megy a gép az miből fakad? Többet ad neki (többet zabál) vagy csak egyszerűen jobb a szelep?
Az én ditech-em halál gyári nincs rajta sportprogi se tettünk bele 1 másik kuplungot sárga malossi rugókat picit jobban gyorsul meg erősebb lett 1 picit!
Annyit mondok erre h a ditech erősebb hogy van 1 ismi areája van 2000km-es area a srác 100kg igy meg birom enni de sztem ha ráülne a 50kg tesója akkor szarrá abálni a 70es ditech-ről meg annyit hogy 1 jól behangolt Fekete top-os karbis gömb sr szarrá abálja a ditech tuningot mentem már sok motorral kipróbáltam már tuning ditech-et is azon mallosi szett volt meg zx kipu a variót nem toom de nem veri magát ugy kerékre mint a top-os sr! Tuti h jók a ditech tuningok is ha jó eltalálják és l be van lőve!