Igen polini vario. De már elötte rajta volt ugy vettem...
Haveromnak runnere malossi multivario2000 -vagy mi a szar a neve- tettünk és nemért lófasse szal drasztikusabb hatast vartunk. Persze ha vesze hozzá valami speckó szijjat meg 1 kuplungot akkor már azért durvan javul nekem ugy volt...
Hello DaniSr !
Jaja én is bevittem hogy van hogy leáll alattam a motor meg nagyon szarul indul, kipróbálják 3an meg berúgják=- "nincs semmi baja"
Aznap délután meállt alattam a motor a belvárosba ugy hogy azóta se indul haza kelllet tolnom
polini variod van ugye? hengerrel együtt került fel, vagy később, esetleg előbb? az érdekelne mennyit dobott rajta, mert gondolkozok rajta h veszek bele még 1 tuning variot, csak nemtom h malossi legyen-e vagy polini.
Amikor bemész az apriliába hogy moccot akarszz venni és van pénzed, kinyalják a se.gedet de amikor kitoltad a kapun a motort utánna már le vagy szarva és ez mindenhol igy van
Háj!Én nemtudok semmilyen fojtásrol sem benne. Nekem elég durván valtozott ,de csak akkor éreztem igazan amikor visszatettem a gyárit Görgök is szoktak problémát okozni kipucserénél...
Nekem már 8000 nél cseréltek szijat most akkor átbasztak? tiszta buzik az apriliába én má nem is viszem többet oda
most is csörgött valami a motorba bevittem azt elment vele 10 métert azt azt mondta nincs semmi baja szarnak rá a motorra az a lényeg h lóvé legyen
nekem is reverse van mikor meghozták nekem nem volt benne fojtás , de felraktam végre nekem is ugyanugy ment (talán + 1-2km/h) csak a gyorsulásán dobott
hali! gianelli reverse kipuban van folytás? 70es ditechem van, malossi hengerrel, először 1hónapig gyári kipuval mentem, óra 100volt a vége, felraktam a reverset, és semmi változás. ha vki tudja h van e benne folytás, lécci irja meg!
8ezres szervíz:kitakaritják a légszűrőt meg kifujkálják kompresszorral a deknit ne meg gyertyacsere de a gyertya árát kifizettetik veled na meg arról nem beszélve hogy én redfiltert használok és semmi kösz nincs a gyári légszűrűn szal azon sokat kell takarizani a deknit meg én is ki birom takaritani a 12ezres a legdrágább mert akkor görgő,rugók,szíj és gyertyacsere szal olyan 20as körül és minden alkatrászt kifizettetnek veled szal akkor ebbe mi a gaari
Ez a cumi! Erre jó az 5 év garancia. 5 évig csak vámolnak. Egyébként kíváncsi lennék mire van az 5 év garancia... Bármi gondod lesz, természetes elhasználódás nem rendeltetés szerű használat lesz, vagy addig már kiszedik belőled a csere alkatrész árának 2szereresét korábban. Te tudod. 4000 után már nem vinném szervízbe. De ez csak én vagyok. A 8000res szervíz 13e valakitől halottam. Miért? Mert kitakarítják a levegőszűrőt meg a gyertyát kicserélik? Ugyanmár.
De ez a hivatalos aprilia szervíz a szegedi, és nekem ide kell járnom a garanciáér
Bár mondjuk légszűrőt máshol is tudok venni! De itt nem találtam az én modellemre légszűrőt, tudsz vmi helyet? (net shop)
A másik a karbon membrán az is kurvadrága tényleg?
Keményen kamuzik a szerelőd... Ennyi. Jó shopban vagy és hamar rájöttél, hogy lehet táblában is kapni meg készre vágottat is. És nem 5000 csak 1300-1700 között mozog. Hagyd rá a szerelődet, mert ha mindennel így át akar tolni hamar szegény leszel.
Vki mondjon egy boltot legyen szives ahol megnézhetem az árakat!
A szerelőm azt mondta hogy redfiltert nem lehet táblába kapni, minden modellre külön van és kb 5000ft.
Ugyanezt mondta a karbon membránra is csak arra azt hogy 9000-15000ft között lehet majd megnézni!
Nem kurvadrága ez? Ki ért hozzá?
De láttam mondjuk egy ilyet http://shop.unas.hu/shop_searc... ahol 1400ft egy redfilter, és nem 5000 akkor hogy van ez?
Haveromnak runnere malossi multivario2000 -vagy mi a szar a neve- tettünk és nemért lófasse szal drasztikusabb hatast vartunk. Persze ha vesze hozzá valami speckó szijjat meg 1 kuplungot akkor már azért durvan javul nekem ugy volt...