Ezt én sem értem. Ahogy variálod a motorodat változik a teljesítmény leadás maximumának fordulata. (Általában emelkedik). Ezért úgy kell beállítani a variót, hogy ezen a fordulaton pörögjön addig még teljesen el nem érik a pályájuk végét a görgők. Vagyis ha egy motor 8000-ren adja le a max teljesítményt úgy hangolod, hogy 8000-nél kapcsoljon össze a kuplung és gyí. Így végig 8000-res fordulaton tartod induláskor és sokáig ott is marad....
Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem hogy vettem egy Leo Vince Zx kipufogót és ehhez kicseréltük a görgőt 3.8g-osra és most már kajak jól húz csak most tartsa végig a fordulatot ez tesz valami kárt benne
Nincs mit. Nem néztem meg eléggé ez nem purejet mert van berugó kar. Ha nem kopottak a gumik és nem estek vele megvannak a gyári matricák rajta jó vétel.
Ez sem rossz vétel. Nézd meg az évjáratot a felniben találsz beütést (ha jól gondolom). Nézd meg a fékkarokat, hogy csúsztak-e vele. Ha minden ép akkor király vétel, és persze ne legyen purejet. Szerintem.... Elég rossz minőségű a kép.
És ha jól látom a tunigoson az egy gianelli reverse ami eleve 40k körül mozog. Új gumik persze kellenének rá ami 20k (pirelli evo). És gyí. Nem értem mindenki sajnálja gumira a pénzt mikor azon van az élete. Nekem az első dolog volt a csere, két új pirelli evo-ra na nincs is gond a tapadással.
Én a tuningosat venném meg. Ha van egy jó szerelőd akkor be lehet állítani, és nem lehet olyan baja amit ne lehet megcsinálni. Plána ha minarelli blokk van benne. A tuningot nem fizetik sohasem, de nagyon drágák a tuning cuccok. Nekem igaz ditech van de mire bejefeztem a tuningot 120-140-ben állt meg csak a tuning. Ha valami nem jó mikor elmész már rájössz. Nincs alapjárat, nem indul, egyetlenül jár, lehörög stb.... Persze a 260ezres sem rossz az is jó vétel.
azért ide írtam, mert gondoltam, hogy Apriliás berkeken belül maradjon a mocim, mert nem akarom egy analfabéta gyökérnek eladni, aki nem is érdemli meg.
98as a váz és az idomok, de 2000-es évjáratú 6 sebességes blokk van benne , 70es pollini hengerfejjel. Nagy karbi van rajta, és levegőből is többet kap, mint a gyári. Alattam az órát gond nélkül kiakasztja, ami 120as végsebességet jelent. ami új rajta: lánc+ fogaskerekek, olaj, kuplung bowden, gáz bowden. Ezeket 2-300km óta cseréltrem, úgyhogy még nagyon friss a dolog. a Kasznit is nekiálltam felujítani, de elfogyott a kedvem, és az időm, úgyhogy feketével le van alapozva, de egy szép fényezés még ráférne.
Robogóra akarom cserélni+ értékegyeztetéssel a külömbözet kellene kp. Vagy 220-as alkuképes áron elvihető.
Hőgomba lex a nyerő ismét csak irja kifele service meg mutatja h nmagas a hőmérséklet közbe a viz nem is főtt fel és van is benne bőven.gariba csinálják? és ha nem akk mennyi egy ien?
Ha tudja vaki akkor irja már le
előre is kösszi