Nekem nem volt hanem van. Én csak tanácsot szeretnék adni azoknak akik legkevesebb pénzből szeretnének minél nagyobb teljesítményt elérni. Tőlem mindenki azt vesz a gépébe amit akar. Ha nem akarsz tuningolni a te dolgod. A 70es ditech fogyasztása 2,7l. Az rs 125 nem épp a legolcsóbb motor és persze, hogy nem lehet összehasonlítani a nikasilos fordulatra tervezett egész motort egy robogóval. Befejeztem mindenki tegyen belátása szerint, én már leírtam a véleménye.
Ha ne essünk már hanyatt hogy neked volt egy 70-es Robogód ...
Henger-henger-henger-henger-henger-henger-henger-henge
r ... Állandóan ezt hajtodatod ...
Nem kell feltétlenül hengert cserélni hogy 100 felett menjen a gép ...
Haverom Areája halál gyári volt. Ment óra szerint 87-et. Vett egy ZX-et (20 rugó) meg talált 14-es karbit szívócsonkkal a gyári 12-es helyére. Átfúvókázták, sportszivacs a légszűrőbe, fúrtak rá 1-2 lyukat, és láss csodát 105-öt megy neki ... Természetesen a varióba is belenyúltak. 35E Ft-jába került ez a dolog. Lehet nem gyorsult olyan brutálul, de azért nem 5km kellett neki. Az én gyári Areám verte végig amikor neki gyári volt. Beállítások után gyorsulásra is otthagyott, végre meg méginkább ...
Erről ennyit.
Szerintem attól hogy még saját 70-es gépem nemvolt, lehet fogalmam arról hogy mi hogy működik, mivel hetetne több mint 10 motort látok szétszedve
Egyszerűen nem fektetek pénzt a robogózásba (tuning), mert ha motorozni akarok akkor 125ccm, ha meg a városba elugrani ide-oda bőven jó az 50-es gép, és mellette eszik 3 litert, míg egy 70-es eszik annyit mint az RS 125, és közbe a mentetdinamika nem épp egyforma
Az MHR Aerox meg bír fogni, de az meg 12-14 litert eszik
Srácok, vegyetek csak kiput! Nem a henger a 2T lényege, hanem a kipu és a membrán
Ditech-en nem dob annyit, de karbis gépen jóval észrevehetőbb lesz a külömbség.
Én aztmondom hogy ha tuningolni akarsz akkor karbis, ha olcsón motorozni akkor Ditech
Persze kíváncsi lennék erre 115-ös végsebességű motorra, hogy ilyen véggel 10 lóerővel hogyan gyorsul, és meddig tölt. Persze elképzelhető és örüljön a gazdája.
hmm.. 2003.07-ig a morinit gyártották utána a piaggio-t de mindegy. Az mhr hengert ne keverd a vas hengerrel. Az nem 10 ló. Egy normális motoron nagyon keveset dob egy sport puff szerintem. Az én véleményem, hogy ne várjatok sokat ha jól be van állítva az 50es motor. Persze ha el van lustulva, rosszul van hangolva megy 70-et és utána teszel rá egy sport puffot és belövöd és megy 95-töt 5km-en gyorsulva akkor ha így nézzük dob 25-töt. De általában egy jól belőtt 50 es 85-90-et megy óra szerint amire egy 70-es (vas) henger + puff max 10-15 töt dob. A ditech esetében biztosan. Csak erőben teljesen más. Én nem akarom elvenni senkinek a kedvét, sem okoskodni mindenki mit jónak lát, de ezen én már mind túl vagyok. Nem a haverom ,meg annak a kisöccse, meg annak az unokatesója hanem én éreztem a teljesítmény/pénztárca összhangot. Vehettek puffot, de ne várjatok sokat attól még a henger teljesítménye nagyon keveset változik, de ez csak az én véleményem.
Csalika te újonann vetted meg a szettet?
Amugy csak 1 kipu van ami sokat dob 1 ditech-en az pedig a Polini Super Race ezt a kiput ditech-re fejlesztették a ZX-et meg TT-t meg gianellit a karbis gépcsodákra!Nem is fognak sokkal jobban menni ezekkel a kipukkal mert ezek más fordulattartományban dolgoznak mint a többi kipu
nah de a ditech meg a karburátoros gép külön fogalom
Ég és föld a 2! Egy ditech sose lesz olyan mint 1 karbis
A vashengerekről meg annyit hogy az 1ik legjobb a Fekete TOP (top trophy) 10ló és ha van hozzá 1 minimum 19es karbid,normális szívócsonk,karbonmembrán,normális kipu meg valami normális vario akkor egész komoly a gép Akad 1-2 ilyen tuningos csörös SR a városba és elég szépen lépnek olyan 115öt mennek GYÁRI VÉGÁTTÉTELLEL!
Volt szerencsém kipróbálni 1-2 ilyen gépet!
Aki még nem ment normális tuning motorral az nem tudja h mi a jó
2003.09 hóig gyárottak minarelli blokkos sr-eket utánna jött a piaggio
Ismimnek volt 1 f-15öse 70et ment le volt ustulva meg göckára kopott görő meg ienek
kapott 1 technigas RS70 kiput köcserélték:görgő,kisrugó, nagy nyomórugó,szÍj,redfilter,90es főfúvóka és láss csodát 90-95öt megy
na a végáttétről annyit hogy havernak van 1 aeroxa MHr henger,MHr kipu, 24es karbi stb. ás 135öt megy végre a gyári végáttételell
A hengert erőltessétek, ne a variot meg a puffot. A henger az első ha nem akarsz csalódni. Veszel rá egy zx puffot azt hiszed jaj milyen jó lesz mikor rárakod elborzadsz, hogy alig változott valami és 25-30 rugóval könnyebb a pénztárcád. Persze ha cserélsz hengert akkor megváltozik egy két dolog a motornak előnyére.
Tudom mire gondolsz, de az csak egy 20-22 lovas evo hengerrel menne egy karbis gépre. Attól el lennél ájulva. Ez ennyi. Persze minden kevés, de próbálnál visszaülni egy gyengébb gépre rájönnél, hogy mégsem olyan kevés ez. A jót könnyű megszokni. Hidd el...
25töt? Érdekes nekem a kipuff+ 70-es henger nem dobott 25töt. Szerintem egy zx max 5-töt dob rajta, picivel jobb gyorsulással. El ne higgyétek már, hogy veszel rá egy puffot és sugárhajtású gép lesz belőle. Kicsit jobban fog gyorsulni a végét szinte észre se veszed ennyi.
benne van nekem a malossi henger+elektronika, egy malossi fly kuplung, meg gianelli reverse kipu. 5g.os görgök. nemmegy rosszul, de nemvok elájulva. óra 100 a vége. szal 90körül. és az zavar főként, h megvettem rá a reverse kiput, és lófaszt se ér. közbe meg a szar tt-k meg zx ek dobnak 15-20at a végseben...
UUUU!Az a 25 azz jo lenne!A hengerem gyari,meg a motorom is az teljesen!
Nem akarok nagy tuningot,csak azert megis egy kicsit mennyen jobban!
Es ha ra akrom tetetni akkor az osszesen mennyibe kerul?
SZERELES stb!
Es ez nem oli meg a gyari hengert?
Csasztok!
Gyári hengered van?
Attól függ hogy milyen rugók vanak a kuplungodba!
Meg a kipuhoz hozzá kell lőni a karnit a Zx-hez 5% nagyobb fúvóka kb.
ha jól belövöd akkor olyan 25öt is dobhat rajta a gyársulás az változó ha erős nyómórugó és kisrogókat teszel bele akkor 6-7ezernél nyit a kuplung és onann tol folyamatosan
Sziasztok!Most vettem egy sr 50-es mocit Full malossi tunningal!4 éves és van benne 13ezer kilóméter.MIt kell rajta megnézettetnem illetve milyen olajat használjak?
Aprilia sr 50 motorgenerál után iszonyatosan lassan gyorsul, és nem megy 70 nél többet, pedig jól lett összerakva. fúrva lett, kapott új dugót, gyűrűt, főtengelycsapágyat, és szimeringet. tud valaki segíteni?
A henger dobja legtöbbet, attól lehet drasztikust változást remélni. Végre nekem most 102 míg 50-esen is mentem vele 95-töt. Igen csak másképp tölt... Odarántod és nem pöcsöl. Malossi szíjat mindenképp érdemes rávenni talán szélesebb 1-2mm-rel és jobb lesz a vég. Nekem közel 10-et dobott, bár talán egy kicsit vesztettem a gyorsulásból.
Ott van Szalai Sr-je fekete TOP meg 19es karbi meg a nardo cső 110 a vége és gázból jön kerékre(mikor ott voltunk Ferenczinél)