Szerintem azért nincs berugókar mert az injektornak fel kell termelni a kb.6at nyomást a kompresszorral hogy működőképes legyen. A berugó karral nem lehetséges.
Mert túl nagy a kompresszió benne
Amúgy szerintem valami olyan oka lehet hogy nem a főtengelyt hajtja, vagy nem csak a főtengelyt, hanem valami más kis fogaskereket is meg az a sok elektronika is....
Egy ilyen agyon elektronikázott robogót mechanikus indítani milyen szégyen Biztos ezért nincs berugó kar....
Huh szégyen de én se Tudtam hogy pontosan mi is az az LC
A factory az apriliánál a Injectoros motorok Sr50 Factory,RSV1000 Factory, Mert az új SR-ek neke nem ditech hanem factory!A ditech-en nincs berugó!A 650ezer Ft-ból nem futotta berugókarra De hogy miért nincs rajta azt már én se toom
És a Factory mit takar?Az igaz,hogy a di-tech-eken nincs berugókar?Láttam olyan SR-t aminek a első lámpa alatti idom alsó részén van csak egy kis légbeömlő nyílás,de amúgy ugyanúgy néz ki mint a többi.Ez csak design beli különbség,vagy különbözik másban is a többitől?
Jó lenne az ha karbis lenne. Én is eladnám, de már milliókat költöttem rá (140e) és annyit nem kapnék érte mint amennyiért vettem. Így marad. Én ha vennék csakis újat és karbisat. Én mondjuk mindig költs rá motorokat fogok ki. Kezdtem a fékbetétekkel, gumikkal, akksi, fejidom, görgő, gyertya ez ami kötelező volt erre jött a tuning az mondjuk nem volt kötelező.
A következő motorom ha lesz egy új aprilia karbis változat. Teszek rá egy top trophyt megy egy zx-t és búcsú.
Eggyet nem értek hogy hogy tudták elkúrni ezt a gyönyörű motort hogy alátettek 1 piaggio blokkot A régi minarellis SR-ek a világ legjobb robeszai ISTENKIRÁLY ROBOGÓK
Na ennyit a ditech technológiárol
Mai nap kitoltam a moccot a garázsból szépen pasztával átpolíroztam és mentem vele 1 kört!
Délután mondom megyek 1 kört , beindítom a gépet nagy csörgő hang leállitom és újra beindítóm erre lehalkult a hang a sarokig jutottam el vele..... visszafordultam 40nél jobban nem ment és valami vsörgőtt a moccból hagytam állni egy fél órát mostmár be sem indul!Nem bír kiemelni az önindító!
650ezerért ennyit tud a ditech
Pedig ezen a 7végén nagyon szükségem lett volna rá és megállt!
Amugy 7főn szervíz és eladó a motor!
Ennyi pénzből kaptam volna 1 aeroxot meg még bukta volna rá a sportkipu is és az örök élet meg 1 nap
elis felejtettem kérdezni hogy a kipufogót érdemes e kiégetni mert szerintem van benne olajlerakódás ha kiégetem jobban fog majd menni hengert felfúrmi + dugó mostanában mennyibe van
helo tegnap vettem 1 sr 50 et fekete 99 es szép moci apróbb hibákkal lenne pár kérdésem
ma mocizni akartam jó sokat épp toltam neki mikor elszált a szíj szétszedtem dirid darabba volt akitől vettem azt mondta hogy 3 hónapja cserélte a szíjat
a kérdésem az lenne hogy miért szakadt el
a főtengelyen lévő kölső ékszíjtartó amin a levegő forgató izén az " alátét " 6 ponton csatlakozik ehez a tárcsához beindításkor csörög a hibát megtaláltam 6 izéhől csat 2 tartotta az ékszíjtárcsát és elkoptt mozog jobra balra szerintetek emiatt szakadt el a szíj
a tárcsából és a szíjból is szeretnék újat venni 10 e ből kijöjön + tömítés a deknihez
mijen szíjat és tárcsát ajánlotok
választ előreis köszi
Mondd mennyit szánsz rá, és mi az elképzelésed