Azzal azért vitatkoznék, hogy nem tudom tartani a karbis gépekkel az iramot. Teljesítményben nincs különbség a karbis és ditech gépek között. Tuning szempontjából a karbishoz több hengert lehet kapni, alut is ezáltal jóval több lóerő hozható ki belőle. Ha köpi gyertyát ott probléma van. Jónak kell lennie a morini gyári cpr8e-vel is. A piaggioba nem tudom mi való. Igaz drágábbak az alkatrészek és sokat is lehet szívni. Sajnos nem egyszerű a diagnosztika a ditechnél. Én sem vennék már ditechet. Nekem is nagy nehezen beállt a 70-es hengerrel puffal, stb... és láss csodát pöcc röff, nem eszi a gyertyát stb...és húz is elég rendesen.
sztem karbisat vegyél én beleugrottam a ditech csabdába már nagyon bánom mert nem jó igaz h keveset eszik de nem megy ha arra akarod használni h munkába bejárj vele akkor tökéletes de ha azért veszed h motorozz vele a haverokkal akkor karbis mert nem birod majd tartani a lépést a karbis gépekkel bár én megettem multkor a pirosnál 1 gyári f-12est:D meg ha valami problem van a ditech-el akkor zsebbenyúlós bár az újnál ott az 5év gari szereti enni a tyártyát is! amit itthon kapsz azok szar minőségüek nekem olaszból hoztak 3pólusú densot és azzal semmi problem
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy melyiket érdemesebb megvenni a carbisat v az injektorosat.
Azt hallottam, az injektorosokkal van probléma és drága a javítása.
Véleményeket várok.
Üdv.
Mindbe annyi km van csak vissza van tekerve az óra. Nincsen 80 vagy 100ccm-es sr. 70-es tuning vagy 125, vagy 150 van. Fogyasztás a ditech esetében 2-2,5 l sima sr esetében 3,5-4l beállítás és hajtástól függően illetve egy tuning moci elérheti az 5-6l-tert is hengertől és teljesítménytől függően.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy énis Aprilia SR 50-est néztem ki megvételre, de nem tudom hogy mennyire megbízható a moci.
Nektek milyen gondjaitok szokott lenni vele? Ja és amit én kinéztem az egy 2002-es asszem és 25.000 kilométeres, de nincs leharcolt állapotba!
Én a kilométert egy picit sokallom, de azt mondják hogy nem vészes.
Ja és erre azt mondta a faszi hogy 80, vagy 100 ccm-is. Mondjuk jól megy az igaz!
Ja és ha valaki tudna fogyasztást mondani azt nagyon megköszönném!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Helló!
Sziasztok!
Egy szerencsés megveheti a robogóm.
2002 es Ditech, 8380 km, gyári állapot, teljesen megkímélt, mindig garázsban tartott, ajéndék pár 2006-os visszapillantó vagy egy egyszerhasznált Grex Gr1-es, m-es, matt fekete bukósisak.
230 E Ft. Motor
Aki a sportmotor oldalra hívatkozik, kap grátiszba egy csokit! :)
Szűcs Ádám 20/235-8878
Ha csak 70-et megy akkor töltess rá a szervízben sportprogramot (10e) ha 85-töt megy akkor pedig cseréld a hengert (malossi 70ccm) és vegyél rá egy pufót, esetleg variót, szíjat, levegőszűrőt és gyorsabb lesz a motorod.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy melyiket érdemesebb megvenni a carbisat v az injektorosat.
Azt hallottam, az injektorosokkal van probléma és drága a javítása.
Véleményeket várok.
Üdv.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy énis Aprilia SR 50-est néztem ki megvételre, de nem tudom hogy mennyire megbízható a moci.
Nektek milyen gondjaitok szokott lenni vele? Ja és amit én kinéztem az egy 2002-es asszem és 25.000 kilométeres, de nincs leharcolt állapotba!
Én a kilométert egy picit sokallom, de azt mondják hogy nem vészes.
Ja és erre azt mondta a faszi hogy 80, vagy 100 ccm-is. Mondjuk jól megy az igaz!
Ja és ha valaki tudna fogyasztást mondani azt nagyon megköszönném!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Helló!
Egy szerencsés megveheti a robogóm.
2002 es Ditech, 8380 km, gyári állapot, teljesen megkímélt, mindig garázsban tartott, ajéndék pár 2006-os visszapillantó vagy egy egyszerhasznált Grex Gr1-es, m-es, matt fekete bukósisak.
230 E Ft. Motor
Aki a sportmotor oldalra hívatkozik, kap grátiszba egy csokit! :)
Szűcs Ádám 20/235-8878
Előre is köszi