Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs félrenéztem. Ha új kasznis sr-k 4 körül vannak.
nemértelek használtan kínálom 400 az ára
Azzal azért vitatkoznék, hogy nem tudom tartani a karbis gépekkel az iramot. Teljesítményben nincs különbség a karbis és ditech gépek között. Tuning szempontjából a karbishoz több hengert lehet kapni, alut is ezáltal jóval több lóerő hozható ki belőle. Ha köpi gyertyát ott probléma van. Jónak kell lennie a morini gyári cpr8e-vel is. A piaggioba nem tudom mi való. Igaz drágábbak az alkatrészek és sokat is lehet szívni. Sajnos nem egyszerű a diagnosztika a ditechnél. Én sem vennék már ditechet. Nekem is nagy nehezen beállt a 70-es hengerrel puffal, stb... és láss csodát pöcc röff, nem eszi a gyertyát stb...és húz is elég rendesen.
400+50shell=450 rugó= régi kasznis új sr. 450e+50 shell=500 rugó= új kasznis sr.
400
hát szerintem 5 kilót nem ér meg de mind1.én inkább használtan venném.
ma kérdeztem a boltban 500.000 + adnak 50.000ft értékbe benzin kártyát szerinted?
6 kiló szalonnáért már viheted!
Mit kérsz érte?
vedd meg haver eladó és 2006 os és Karbis!
Karbisat tessenek venni már régebben mondtam itt! de senki nem hallgat meg engem!
köszi szépen
sztem karbisat vegyél én beleugrottam a ditech csabdába már nagyon bánom mert nem jó igaz h keveset eszik de nem megy ha arra akarod használni h munkába bejárj vele akkor tökéletes de ha azért veszed h motorozz vele a haverokkal akkor karbis mert nem birod majd tartani a lépést a karbis gépekkel bár én megettem multkor a pirosnál 1 gyári f-12est:D meg ha valami problem van a ditech-el akkor zsebbenyúlós bár az újnál ott az 5év gari szereti enni a tyártyát is! amit itthon kapsz azok szar minőségüek nekem olaszból hoztak 3pólusú densot és azzal semmi problem
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy melyiket érdemesebb megvenni a carbisat v az injektorosat.
Azt hallottam, az injektorosokkal van probléma és drága a javítása.
Véleményeket várok.
Üdv.
Az ára 190.000 Ft
Az árat is írhattad volna, hogy véleményt lehessen mondani.
Mindbe annyi km van csak vissza van tekerve az óra. Nincsen 80 vagy 100ccm-es sr. 70-es tuning vagy 125, vagy 150 van. Fogyasztás a ditech esetében 2-2,5 l sima sr esetében 3,5-4l beállítás és hajtástól függően illetve egy tuning moci elérheti az 5-6l-tert is hengertől és teljesítménytől függően.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy énis Aprilia SR 50-est néztem ki megvételre, de nem tudom hogy mennyire megbízható a moci.
Nektek milyen gondjaitok szokott lenni vele? Ja és amit én kinéztem az egy 2002-es asszem és 25.000 kilométeres, de nincs leharcolt állapotba!
Én a kilométert egy picit sokallom, de azt mondják hogy nem vészes.
Ja és erre azt mondta a faszi hogy 80, vagy 100 ccm-is. Mondjuk jól megy az igaz!
Ja és ha valaki tudna fogyasztást mondani azt nagyon megköszönném!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Helló!
Sziasztok!
Egy szerencsés megveheti a robogóm.
2002 es Ditech, 8380 km, gyári állapot, teljesen megkímélt, mindig garázsban tartott, ajéndék pár 2006-os visszapillantó vagy egy egyszerhasznált Grex Gr1-es, m-es, matt fekete bukósisak.
230 E Ft. Motor
Aki a sportmotor oldalra hívatkozik, kap grátiszba egy csokit! :)
Szűcs Ádám 20/235-8878
köszi szépen
2 vagy 3 pólusú NGK R - t ajánlom!
Az Sr 50 R factory milyen nevű gyertyát szereti a legjobban?
Előre is köszi
nah eladtam az sr-t:S:(
kösz szépen
Ha csak 70-et megy akkor töltess rá a szervízben sportprogramot (10e) ha 85-töt megy akkor pedig cseréld a hengert (malossi 70ccm) és vegyél rá egy pufót, esetleg variót, szíjat, levegőszűrőt és gyorsabb lesz a motorod.