Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még annyit, hogy a hengert is ki kell cserélni. Ennek az átalakításnak semmi értelme sincs. El kell adni és venni egy karbisat. Azért megtanulhatnál, egy kicsit helyesebben írni.
na de hogy még egy szer okos legyek!Egy Di-techet átlehet alakitani karbisra!
CSak ahoz kikell cserélni az egész gyujtásrendszert tenni kell rá egy karbit az inyektort meg kikell kötni!
Csak ez egy vagyonba kerülne!
És ijjen idökbe kinek van erre piinze az már máskérdés nooo!
Mer nemlene occso mulatság
_Na többet igérem nem okoskodok csao csao:D:D:D:D


háá nééz oda!Dik mit oltogatnak engem a népek
háá jovan!nyajjátok meg a hangomat aranyaim
MEgprobálok okos lenni erre lefikáznak!
háá ájjon már meg a világ nooo!
Na mind1 erre is eccer lákellet jönöm!
Na kijön gyorsulni?
Megvan az ujj henyom
na Puszi Peace emberek és köszi a felvilágositást!
Te annyira okos vagy Lantos hogy alig bírj el a sportmotor szervere!
Köszönjük szépen az értelmes hozzászólásodat!
Aprilia SR50 R--Karbis
Aprilia SR50 Factory (Di-Tech)
Máskor is szivesen várjuk ez ilyen hozzászólásaidat
Hát lantos komám te nagyon rosszul tudod a factory az azt jelenti hogy injektoros de bocs!De ha rosszul tudom akkor légyszives a heverodnak segits fúvókát cserélni az injektorba!
Pedig a factory az ditech. Te tudod rosszul.
Te az hogy Factory az nem azt jelenti hogy di-tech!Semmi köze nincs hozzá
Háát gondolom az NRG-re kell a kippány Én is holnap akarok venni 1 csövet! Sztem gianellit vegyél azok közül is egy revers-et szerintem ár/teljesítmény arányben jó kis kipuk A leo-val az a baj h már azok se a régik a ZX-ek jók voltak de a rezóba van valami folytás és nem az igazi ismimnk van 1 ZX-e gyárilag kevesebb 1 kippal mint az újak és annak szép hangja van és jól megy neki 1 70es TOP hengerrel! Vagy még esetleg egy technigas RS70 az elmegy 50es hengerre és jó 70esre is és aránylag jó hangja van nem ügy mint a többi technigas kiunak
Sziasztok! a robeszomra holnap sportkiput akarok venni ..

szerintetek loe vince v giannelli legyen?
megtudnátok mondani h mi lehet a külömbség a kettő között...?
De ha SR50 R a motor vagyis karbis akkor az más! Sok neki a levegő vagy adsz neki több kaját nagyobb fúvókával vagy elveszed a levegőt a levegőcsavarral de ha az utóbbit csinálod akkor nem ért semmit! De az új Karbis sr-ektől ne várjatok annyira sokat mert már ezek a HYPER II-es piaggio blokkok folytottak! A régebbi piaggio blokkok nagyon erősek voltak, a robogók közt szinte a legerősebb a minarelli után de sajna ezeket a HYPER II-es blokkokat a hengernél folytották le! Kisebb felömlők vannak a hengerbe! Ezt vagy felreszeled nagyobbra vagy másik hengert teszel rá de ha felreszeled akkor ára ugyanott vagy mintha vennél 1 másik hengert mert te otthon a körömreszelőddel nem fogod felreszelni szal jobban jársz ha veszel egy 70es henert szal ha az 50es gyári hengerre vesztek kiput meg másik variót adtok neki kaját akkor se fog menni 100-110et! A rébi piaggio blokkok tudták 50esen is a 100at de ezek már nem csak henger csere után! Szal semmi értelme hogy kiveszed azt a csövet és szarakocc a karbival mert nem fogsz seggre ülni a külömbségtől és lehet h nem is tudod beállítani tökéletesen szal szerintem ne gyúlj hozzá!
Jah bocs elnéztem
A felső cső megy a hengerre!
ha SR50 Factory a motor akkor injectoros szal azon nehezen fog állítani!
Szerinted miért nem tud állítani rajta?
Ha factory-d van akkor a karbin hogy szeretnél állitani?
Sziasztok!
A következő lenne a kérdésem (sr50 factory):a légszűrő csonkjánál (ahonnan a karbihoz megy a gumicső) van bent egy szűkító müanyag cső!
Ez folytás? Ha kiszedem akkor kb. már fél gáznál fulladozik a motor! Gondolom több levegőt kap és nem megfelelő a levegő-benzin arány.
Mi a megoldás rá? Nagyobb fúvóka vagy csak a karbin kell valamit állítani? Mennyivel fog nőni a fogyasztás?
Sziasztok, az a problémám h szétszedtem a hűtőrendszert és nem jegyeztem meg h a vizpumpa felső v alsó kivezetése megy a hengerre, ha valaki tudja lécci segitsen! Köszi ui.: minarelli engine
Énse a hussar-ra szavaztam de jól megcsinálták az tuti a benee aeroxja az meg egyenesen gyönyörű!
Jo igazatok van!Nem kellet volna ijen paraszt modon leszolni ezt a Hussárt mer télleg szépen megvan csinálva!És nincs jogom hozzá hogy leszoljam bárki motorját...
CSak elég furcsán érintett a dolog...Csaoo
Hali!
Itt a kép a hussar-ról!Sztem nagyon is szép motor lett és azért nyerte meg mert szarból várat épített!
azt a robeszt meg tudnád mutatni ami három fos színből volt?
bács-kiskun megyében tudtok helyet ahol rá tudják rakni a sportprogit?
Nagyon nagy volt Egü scooter weekend!Hatalmas volt!Csak egy baj volt hogy a szépsegversenyen sokak szerint csaltak!És én is ezen a véleményen vagyok!Akik ott voltak tudják miröl van szo akik nem voltak ott azoknak elmondom hogy egy ojan Hussár nyert ami 3 fos csunya szinböl ált ösze semmi xtra nem volt rajta (már elnézést) és akkor berakják utolso helyre Győr egyik legszebb motorját!http://www.egumotors.hu/index....
Eladó: Aprilia SR50 Di-Tech, 2004-es, 8200km, 70ccm Polini hengerszett, Polini variátorszett, Leo Vince TT kipufogó, új gumikkal, frissen szervizelve. 370.000 Ft. Álmodozók kíméljenek, pénz nélkül ne gyere info: ogre-orange @ freemail.hu