Sziasztok! Nekem 1997-es Aprilia Sr 50 Lc-m van és mi lehet a baja annak hogy az első tompított izzóm kiég egy pár óra után! Most 15W-os izzó van benne! Ha kicserélném 35W-osra akkor lehet jobb lenne? Amúgy a gyári izzó hány vattos?
cső conair elektonikatuning helyett a sportprogramra gondoltam de már értem és köszz......Bazz hallotam olyat akinek 4000ért rakták bele valakinek 6000ért hát bementem mekérdezni menyii 10000forint ...:D
Kicsit a helyesíráson javítani kellene. Szerintem a leghamarabb célt érsz egy aprilia motorkereskedésben (szervízben) ott biztos hoznak neked amilyet akarsz.
csőőőőőő! újfajta, 06-os sr-emhez kellene az első idom mindkét része, ha walaki tud mindenképpen szóljo;, akár törötten, karcosan, hiányosan is jaúú lenne!
kökke
Az olaszból behozott motorok mind nyitott elektronikásak (folytatlanok elektronikusan) míg a mo-i ditechek mind folytva vannak elektronikusan is. Ezért töltik rá a sportprogramot. Nem elég a vakcsőtöl, a hézagoló gyűrűtől... és egyéb dolgoktól megszabadulni, kell egy program csere is. Pont úgy mint egy telónál a szoftver frissítés. Te kis IQ minusz.....
Drága barátom nem igen hallottál még a chip tuningról ugye? Tudod mit csinálnak konkrétan ott? Ugyanez van itt is, bár a motort jobban fojtják. Tehát rádugnak egy gameboyt kocsi esetében bármi mást és rátöltik (flashelik az epromot ami tárolja ezeket a beállításokat) a sportprogramot. Gondolom még nem láttál gameboyt ditech programmal. Azt sem tudtad igaz, hogy van egy kiolvasó része a kilóméter óra alatt? A hibákat is így olvassák ki. Így bizonyos fordulat esetében nem szabályoz és több üzemanyagot nyom. A ditech esetében nem szoktak cserélni elektronikát még tuningolás esetében sem minden esetben (polini nem). A malossi tuning ad hozzá komplett elektronikát.
Persze más motor esetében nincs ilyen számítógépes technologi és ha tuning elektronikát akarsz akkor komplett gyújtás, cdi-t kell cserélned.
Hello!Akit érdekel a képen látható 2003/7-es Aprilia Sr50Ditech,(ami teljesen felújítva van,rengeteg extrával),az hívjon a 06-30-481-0101-es számon vagy írjon a simoviki@vipmail.hu e-mail címre.
Köszi
Hali, tudna nekem segíteni valaki? Mikor indítottam az SR em nem volt semmi baja, aztán később indítottam megint és elszállt az első-hátsú világítás +a visszajelző lámpák. Féklámba jó meg az index is. XD Aztán lebontottam az elejét , és a kapcsoló az jó , meg a biztosítékok is rendben vannak. Valaki tudja h mi lehet a baj?
A polininek nincs injector feje hanem különböző vastagságú alátétekkel lehet variálni a befecskendezett benzin mennyiségét. Ilyen nincs, hogy elbírja a motor levegőszűrőt... Tuningolt motorok esetében mindig több üzemanyagra van szükség amit levegővel is kompenzálni kell ezért van szükség nagyobb légáteresztő képességű szivacsra vagyis sportlégszűrőre. A motor beállításakor, gyertyaképből rá fogtok jönni hogy ez kell-e vagy nem. Általában kell. A malossihoz és a polinihez is. Nekem polini hengerem van.
Szijasztok 07"es sr-ditechemmel az a probléma néha a kijelző nem jön be beinditáskor de van amikor bejön nem tudjátok mi lehet a baj szerintem érintekéssel lehet v.mi:S
06-os diktim van és a múltkor felfőzte a vizet nem tudjátok mi lehet a baja?
illetve ha cserélném milyenre érdemes? Köszi!
kökke
Persze más motor esetében nincs ilyen számítógépes technologi és ha tuning elektronikát akarsz akkor komplett gyújtás, cdi-t kell cserélned.
Köszi
irj mailt: pisti217@gmail.com
szeretnék venni egy aprilia sr-t a régebbi tipusut, és az lenne a kérdésem azokhoz akiknek ilyen van hogy ezaz sr nem-e fő meg nyáron ha léghűtéses?