De ha ráklikkelsz a nevemre akkor az adatlapomon ki vannak irva az adataim és az msn-em is meg 1-2 prófi foto rólam meg ahogy motorozok a kis Ditech Racing-el
Ez ugy megy mint a telefonoknál! Minden hónapba kijön 1 újabb szoftver frisebb és nem olyan sűrűn vagy le a tella! Vagy olyan mint a Windiws annak is mindig jönnek ki újabb verzióji ami stabilabbá teszi a rendszert! Ez a sportprogi 1 program ami felülirja a gyári szoftvert! Ez a szoftver vezéri hogy mennyi legyen a fordulatszabályzás és ez vezérli az Injectort és minél frissebb a progi annál pontosabbban fecskendez be az injector és kevesebbet eszik elvileg de jobban fog menni!Ha felülírod a gyári progit akkor eltünik a fordulatszabályzás elvileg 11700at kéne h forogjon de olyan 10ezernél nem nagyon szokott többet foroni! Szal ha felteszed a progit akkor jobban fog gyorsulni és 5el többet fog menni végre és ELVILEG kevesebbet kell h egyen
Heh!Látom nrm csak én vook ilyen bagoly!Gratula a géphez, sok balesetmentes km vele! A lámpát a sárvédő felett az idomba fel birsz nyulni 1 csavarhúzóval és ott tudod állitani bár nem tuti de az új SR-eknek igy van! Teszek fél 1 képet h érhetőbb legyen
Már múltkor írtam ide a kis történetemet meg kérdéseimet, stoppie biztos emlékszik mert ő válaszolt hosszan. Na lényeg a lényeg vettünk egy SR-t. 210.000 ft volt, ha minden igaz 8-9 éves (most nincs itt a papír elöttem) fekete színü, 23700km van benne. Karburátoros, Minarelli blokkos, pöccintésre indul, nem kell gázt se húzni neki ha öninditózik az ember. Műanyagok egyben vannak rajta nem lötyög, leffeg semmi, minden csavar megvan és szinte minden csavar megyegyezik. Egyik oldalán van kisseb csúszásra utaló jel de nem veszélyes, meg a tulaj rakott rá egy matricát mióta utoljára voltunk megnézni szóval egyenlőre el van tüntetve. A múltkor kipróbálthoz képest egy erőgép :) Nagyon jól gyorsul és az órája szerint 90 km/h val megy ez a vége (mondjuk majd egyik nap megnézzük az autó órájához mert nagyon sokat csalnak ezek sztem). Különben gyári rajt minden semmi tuning nincs benne. Majd gumikat kell venni rá mert azok elég halványak. Egy szerelő emberkétől jött a motor, robogókat hoz be olaszból, szervizel rak össze, aztmondta hogy átnézte, a motorja jó állapotba van és vállal rá fél év garanciát a nagyobb bajokra. A próbakörnél pont ki is gyulladt az olaj jelző lámpa, úgyhogy ott egy dobozzal bele is ment (1L) arra egy darabig nem lesz gond. Majd holnap rakok fel róla képet, aztán akinek van kedve hozzá lehet szakérteni, véleményezni.
Viszont van itt még egy kérdés. Mentem vele most este és a lámpája nagyon fel van állítva. Gyakorlatilag semmit nem lát vele az ember. Mondjuk túl lennt se kell lennie mert nem árt ha belevirít az autós tükrébe hátulról, jobban felfigyelnek az emberre a forgalomba nappal is, de egy kicsit akarok lejjeb rakni rajt mert így meg nem látom magam elött az utat hogy épp milyen gödörbe megyek bele.
A kérdés az lenne, hogy hogy lehet ezt megoldani? Van valami állító csavar ? Hogy jön le az első lámpabúra ? Vagy az egész első burkolatot le kell szedni ?
Illetve ki van égve a műszerfalba az üzemanyag jelző felőli oldalon belül az égő. Milyen égők vannak benne? Hogy lehet lebontani hogy ki lehessen cserélni ?
A válaszokat előre is köszönöm, a képeket meg majd holnap mellékelem!
Üdv.: Márk
Háát a sportprogi az olyan 300pacit tesz rá
Ha felteszed akkor minimálisan 1 picivel jobban fog gyorsulni és többet fog menni végre 5 max 10el mert otvább bír forogni
Sziasztok.lenne egy olyan kérdésem hogy most van a gépemben 4000km és vettem olajat hozzá rátölthetem a tartályban lévő olajhoz mert még van benne vagy 3dl?Meg az nem gond hogy amit vettem olaj az más szinü mint ami benne van,ami benne van az kék amit vettem az meg piros szinü de teljesen szintetikus szóval rá tölthetem?
Köszönöm a választ.
Bocsi.Félreértettük egymást.Azt írtam hogy a benzinpumpa rossz volt ezért szedtem le az idomot, annak új ára 40 ezer én vettem használtat 8 ezerért. Ez a mondat után áttértem az olajpumpára és arról mondta a szerelő hogy a blokkban van a kenés miatt. Félreértettük egymást.
A kérdésem az lenne hogy hány literes az olajtaartály?Egynél több?
Nem töltök utána mert többször volt szétszedve a benzinpumpa miatt de nem foglalkoztam ekkor még az olajjal de már elég sok kilóméter van benne anélkül hogy töltöttem volna utána.Azért nem töltök utána mert még van benne valamennyi.De annak a fogyását nem szeretném megvárna mert ki tudja hány száz km míg látom hogy fogy.Ha meg tényleg nem fogyaszt nincsen kenés bármikot tönkremehet,ezért nem szeretném megvárni hogy fogy - e.
Nagy szerelő lehet ha azt mondta, hogy a benzin pumpa a blokkban van. A fasz. Ha leszeded az oldalsó idomot a baloldalit akkor látod, hogy van egy fém henger ez az ac. Ez benzinpumpa és ez nyomja a benzint. Ennek a hangját hallod mikor elfordítod a kulcsot. Ha néha öntenél hozzá olajat akkor látnád hogy fogyott-e valami. Egyébként ha megkeresed az olajcsövet és lehúzod, majd indítózol abból kék jönnie valaminek...
Van még egy kérdésem.Azon gondolkodtam hogy ha a users-ben az van írva hogy 2000 km-hez kell egy liter olaj, én 2800 km óta nem töltöttem bele olajat nem lehet az hogy 1,5 literes az olajtartály és kb. 3500-nál ürülne ki teljesen? Mert ha egy liternél nagyobb az olajtartály akkor lehet hogy én tudtam vele menni úgy 2800-at hogy méh megvan az egyharmada is. Lehetséges ez? Hány literes az olajtartály?
Többször szedtem már le az idomokat mert a benzinpumpa rossz volt.Onnan láttam hogy mennyi olaj van még benne. 2000 km-enként 1 liter olaj. Nem tudom, 2800 km óta egy csepp olajat sem tettem bele és az 1/3-a megvan még. Szerelő azt mondta hogy egy új pumpa 10 ezer forint, de a blokk belsejében van ez a olajpumpa és egy embernek egy napi munkája szétszedni teljesen a motort. 3600 forint/óra a munkadíja, tehát 30 ezer forint környékén lenne a megcsináltatása + a 10 ezer forintos pumpa. Ezért gondolkodom hogy tényleg rossz lehet-e vagy csak ilyen keveset eszik. Olajpumpát tudok venni bontóból 5 ezerért de sajnos megcsinálni én nem tudom.
Azt honnan látod, hogy megvan a tartály 1/3-ada? Én nem látok bele csak látom mikor felöntöm akkor, hogy mennyi megy bele. Sajnos nem tudom mert 1 dobozzal két motort etetek és így nem tudom mennyit megy el 1 l-rel. Ezt a user manualból másoltam ki. Ezek szerint 2ezrenként kellene fullra tölteni.
Top up the 2 stroke oil tank every 500 km
(312 mi),IE 2000 km (1240 mi).
The vehicle is provided with a separate mixer
that makes it possible to mix petrol with oil
for the lubrication of the engine, p. 77 (LUBRICANT
CHART).
Le tudnád írni hogy mi ez a sportprogi pontosan?
Nem tudtok valahol eladó sr alex de angelis factory hátsó idomot?Ha valaki tud irja mán le az oldal cimét !
Már múltkor írtam ide a kis történetemet meg kérdéseimet, stoppie biztos emlékszik mert ő válaszolt hosszan. Na lényeg a lényeg vettünk egy SR-t. 210.000 ft volt, ha minden igaz 8-9 éves (most nincs itt a papír elöttem) fekete színü, 23700km van benne. Karburátoros, Minarelli blokkos, pöccintésre indul, nem kell gázt se húzni neki ha öninditózik az ember. Műanyagok egyben vannak rajta nem lötyög, leffeg semmi, minden csavar megvan és szinte minden csavar megyegyezik. Egyik oldalán van kisseb csúszásra utaló jel de nem veszélyes, meg a tulaj rakott rá egy matricát mióta utoljára voltunk megnézni szóval egyenlőre el van tüntetve. A múltkor kipróbálthoz képest egy erőgép :) Nagyon jól gyorsul és az órája szerint 90 km/h val megy ez a vége (mondjuk majd egyik nap megnézzük az autó órájához mert nagyon sokat csalnak ezek sztem). Különben gyári rajt minden semmi tuning nincs benne. Majd gumikat kell venni rá mert azok elég halványak. Egy szerelő emberkétől jött a motor, robogókat hoz be olaszból, szervizel rak össze, aztmondta hogy átnézte, a motorja jó állapotba van és vállal rá fél év garanciát a nagyobb bajokra. A próbakörnél pont ki is gyulladt az olaj jelző lámpa, úgyhogy ott egy dobozzal bele is ment (1L) arra egy darabig nem lesz gond. Majd holnap rakok fel róla képet, aztán akinek van kedve hozzá lehet szakérteni, véleményezni.
Viszont van itt még egy kérdés. Mentem vele most este és a lámpája nagyon fel van állítva. Gyakorlatilag semmit nem lát vele az ember. Mondjuk túl lennt se kell lennie mert nem árt ha belevirít az autós tükrébe hátulról, jobban felfigyelnek az emberre a forgalomba nappal is, de egy kicsit akarok lejjeb rakni rajt mert így meg nem látom magam elött az utat hogy épp milyen gödörbe megyek bele.
A kérdés az lenne, hogy hogy lehet ezt megoldani? Van valami állító csavar ? Hogy jön le az első lámpabúra ? Vagy az egész első burkolatot le kell szedni ?
Illetve ki van égve a műszerfalba az üzemanyag jelző felőli oldalon belül az égő. Milyen égők vannak benne? Hogy lehet lebontani hogy ki lehessen cserélni ?
A válaszokat előre is köszönöm, a képeket meg majd holnap mellékelem!
Üdv.: Márk
köszi
Ha felteszed akkor minimálisan 1 picivel jobban fog gyorsulni és többet fog menni végre 5 max 10el mert otvább bír forogni
Nyugodtan rá öntheted. Érdekes színek jönnek így ki.
Köszönöm a választ.
Biztos, hogy fogy az olaj, mert 2800 km-t nem lehet elmenni kenés nélkül. Megszorulna a dugó.
TANK RESERVE: 0.5 l
Ez a válasz. user manual...
A kérdésem az lenne hogy hány literes az olajtaartály?Egynél több?
Nem töltök utána mert többször volt szétszedve a benzinpumpa miatt de nem foglalkoztam ekkor még az olajjal de már elég sok kilóméter van benne anélkül hogy töltöttem volna utána.Azért nem töltök utána mert még van benne valamennyi.De annak a fogyását nem szeretném megvárna mert ki tudja hány száz km míg látom hogy fogy.Ha meg tényleg nem fogyaszt nincsen kenés bármikot tönkremehet,ezért nem szeretném megvárni hogy fogy - e.
Hány literes az olajtartály?
Top up the 2 stroke oil tank every 500 km
(312 mi),IE 2000 km (1240 mi).
The vehicle is provided with a separate mixer
that makes it possible to mix petrol with oil
for the lubrication of the engine, p. 77 (LUBRICANT
CHART).