Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.
Jó bele az NGK cpr8e, én is azzal használom már két éve (Bárdinál csak ez volt és gyorsan kellett, aztán benne is maradt) és nem volt gondom vele, de a Champion jobb. (csak drágább).

G.
2000 sr-en hol találom a motorszámot.
Milyen szám és betűsort keressék?
Az ngk cpr8e jó a piaggio blokkos ditechbe is? Melyik a jobb választás?
Sziasztok

Piaggio blokkos ditechbe szeretnék gyertyát venni. Most champion rg6yca van benne. Viszont ebből is sok félét látok. Mindegyik végére oda van írva , hogy /t10*KJ, stb. Pontosan milyen kell bele? Ami benne van gyertya azon csak annyi van, hogy rg6yca.
Sziasztok!
Az létezik hogy a kilóméter állás lenullázódott nekem azért mert széthúztam a szívató csatlakozóját vagy az lehet a hiba hogy nincs benne akku? ( a napi számláló nem ment el)
Előre is köszi!!
Injektoros gép tankjába nem szabad olajat önteni! Kinyírhatja az üzemanyagpumpát és az injektort is...
(Kár, hogy nincs utólagos szerkesztés)

Az olaj. Injektorosnál érne valamit az olaj a tankba? Mert ugye az injektor fecskendezi be az égéstérbe, amit ugye azonnal el is éget. Érzésem szerint az olaj onnan sehová nem jutna el, csak azonnal elégne.
A Gianellibe kb. csak hangtompítás miatt.
Nagyjából azt próbálnám elérni, amit a mostani átalakított gyári kipufogó tud. Csak utóbbi már eléggé oda van. Sok helyen meg van ütve, horpadt és van, ahol ki is van lyukadva. Ezért próbálnám meg a Gianellit átalakítani. A Gianelli úgy, amire való, az itt nem jó. A régi jetforce-on próbáltam, nem működött. Érzésem szerint talán olyan fordulatszám tartományhoz lett tervezve, amit ez a motor nem képes elérni az ecu miatt, mert még előtte tilt.
Karbison biztos működne, de itt nem.
Nyilván amikor tervezik a gépeket, akkor nem a legkihegyezettebb üzemmódot faragják, tehát biztos az van amit tapasztalsz, hogy nő a teljesítmény, itt akkor már csak az utolsó szempont lehet, amit viszont nem tudsz mérni, az pedig a futásteljesítmény. Olajat tudsz, ha töltesz a benzin mellé a tankba. Én is így járattam be és még gondolom sokan mások is.
A Gianellit meg nem értem, miért szeretnél berakni perforált csövet a teljes hosszban? Csak a hangtompítás miatt?
Annyira nem volt gond. Ez most is 70ccm. Mondhatom, hogy nem optimális, mert csak az üzemanyag mennyiségét tudom bizonyos határok között szabályozni. Ez mondjuk mázli, hogy pont jó. A kenéshez az olaj mennyisége nem beállítható, tehát többlet olajat nem tudok adni neki, de a másik Jetforce-om ezen a téren hiba nélkül elment 6000km-t. Ami hiba akkor előjött, annak nem volt köze a kenéshez.
Az, hogy itt volt egy full gyári és egy átalakított gyári dob. Nos. Ez annyit hozott, hogy a régi Jetforce-om soha nem ment úgy sem 50-esként, sem 70-esként a gyári kipufogójával, mint az újabbik jetforce-om az átalakított kipufogóval. Ezzel a kipufogóval vettem meg, így nem is tudtam, hogy át van alakítva. Mikor ráraktam a régebbi jetforce-om kipufogóját az újra, rögtön romlott a teljesítmény kb. a réginek a szintjére. Tehát erőtlenebb lett és nem is volt képes rendesen sem felpörögni, sem fordulatszámban kipörögni
Ebből le lehet vonni, hogy az átalakított kipufogó jobb a gyárinál. Többlet teljesítményt hozott és fogyasztásban sincs nagyon érezhető különbség.

És itt lenne a Gianelli kipufogó. Én szívesen megcsinálnám a belsejét olyanra, mint az átalakított kipufogó. A hangtompító meg tényleg hangtompító lenne, ott nem fojtana semmit. Itt a probléma a hossza. Ok, beletennék egy perforált csövet a rezonátor teljes hosszában. Viszont hosszabb, mint a gyári kipufogó.
Én mindig arra gondolok, hogy kipufogót éppen úgy kell illeszteni a rendszerhez, mint... vagyis legjobban ezt. Felrakok valamit, ami a gyáritól teljesen eltérő, de ahhoz kellene kicsit hozzáállítani a karbit, ekkor csak a maga a motort állítottam, de hogy a haladáshoz is passzoljon, át kell görgőzni. Ez mondhatni alaptétel. Lehet a kipukkal teljesen megváltoztatni a motorkerékpár karakterét, ott mind a három részbe én -tól -ig határig belenyúlhatok, de mindenképpen az optimális akkor lesz, ha egyszerre a hármat együtt változtatom. Aztán ez vagy sikerül, vagy nem, vagy +50% benzinnel elérem a +20%teljesítménynövekedést, ez már értelmezés kérdése, hogy ezt így minek nevezzem.
Az injektoros rendszerben viszont egy fontos kimarad a háromból. Biztos van olyan, aki képes erre, ez talán egy-két ember az országban, vagy annyi sem, aki a ECU-ba bele tud nyúlni. Na, ez az, ami számomra homályos, hogy Ditech esetében mennyire érdemes vackolni, amikor tudható, hogy a gyári beállításoktól eltérően szinte biztos, hogy nem lesz optimális. És kezdődik a szopóroller.
Mire gondolsz?

Itt három kipufogóról beszélünk. Vegyük alapnak a gyárit, ami labirintusos kialakítású és katalizátoros. Ezzel mondjuk, hogy 7500 környékén adta le a legnagyobb nyomatékot.
Aztán ott van az átalakított gyári, amiből mindent kipakoltak. Egy perforált cső van benne körbebélelve fémszövettel és az egyetlen dolog, ami útját állja a gázoknak, az a kipufogó vége, ami egy szűk cső. Viszont ezzel majdnem 9000-nél adja le a legnagyobb nyomatékot és érezhetően erősebb is a motor.
Végül itt a Gianelli Extra V2, amivel sztenderen sem hajlandó 8000 fölé pörögni. A moci erölködik és iszonyatosan gyenge..
Sziasztok!
Valami csörög a variátor részből mi lehet az, ha jobbra döntöma motort teljesen elhallgat.
https://drive.google.com/file/...
Új malossi multivar van benne. Komplett variátor és kontrasztrugó.
Hello, szerintem kezd a legegyszerűbbel. Nézesd meg a kontrasztrugót. Nekem egyébként karbis van, de hasonlót csinált, hogy hidegen tök jól ment, viszont amint bemelegedett, lomha lett, 40-50 km/h körül meg kínkeservesen gyorsult. Elvesztette a kontrasztrugó a feszességét, kicseréltettem és voálá. De mivel a gyárinál 10%-al erősebb ment bele, hozzá kellett igazítani a görgők súlyát. Ha nem ez akkor nem tudom, injektorost nem vágom.
Sziasztok! Sr Factory ditech miért csinálhatja azt hogy hidegen elindulva vele nagyon jól megy de csak másfél utcányit. Utána gyorsításkor kb. 7000-res fordulatig nagyon lomha és dadogva gyorsít. 7000-től meg megindul rendesen.
Aprilia SR 50 Factory bontás

06204822625
honda4022@gmail.com

Még megvan mindene. Egyben nem eladó, bontásra vettem.

Árlista: https://www.bmotor.hu/sr-50-factory

Az alkatrészek feltöltése folyamatos, hétvégére minden fent lesz.
Szia,

ez mindig is erdekes problema volt, szamomra legalabbis. A kipufogoban a gazlengesek nagyon is sokat szamitanak. Karbisnal plane. Negyutemnel is. Mindenhol. De erdekelne akar szubjektive, akar meresnel, hogy az injektoros rendszer hogyan viselkedik. Szerintem rosszabul mindenfelekeppen, a merteke az ami erdekel.
Jahh. Ebben egyébként csak annyi az érdekesség, hogy így a kipufogónak szinte nincs is más szerepe, csak a hangtompítás. Az egyetlen "fojtás" és kipufogógáz szabályzás az, hogy mekkora a lyuk a kipufogóvégen.
Volt a héten némi érdekességem. Ez inkább Ditec-eseknek lehet érdekes, mivel továbbra sem SR-ről, hanem Jetforce-ról van szó.
Történt ugyanis, hogy kb. 3 hete alig akart menni a gép. Full gáz közelében már fulladt. Észrevettem, hogy a kipufogó vége ki van égve. Nosza, előkaptam a régi jetforce-om kipufogóját és ráraktam. Elindultam vele haza a munkahelyemeről. Kicsit más hangja volt, mint a másiknak és nem is ment annyira vele. Aztán elhalkult és lámpától alig tudtam vele hazajönni. 15-20 km/ó. Másnap besántikáltam vele dolgozni, majd munka után néztem, hogy valaki keresztbeállt a kipuff vég csövében. Levágtam a kipufogó végét és a végénél tele volt katalizátor darabokkal. Kiszedegettem a darabokat, visszahegesztettem a véget. Ment, de fura volt, hogy az eredeti kipufogójával 9-10 ezreket pörgött, ezzel meg max 8000. A fura az, hogy a régi jetforceom is csak 8000-ig pörgött mindig ezzel a kipufogóval. Ma az újabbik jetforce-om kipufogó végét is levágtam, hogy megnézzem, miben más a kipufogó. Rögtön észrevettem, hogy hegesztve volt. Levágtam a másik kipufogó végét is (újra). Kiderült a turpisság. A régi jetforce kipufogója még eredeti. A bele katalizátorral és labirintussal van. A másikat kipakolták és elejétől a végéig egy 40-es perforált cső fut végig, és körben ki van tömve fémszövettel. Na akkor a régi kipufogó végét ráhegesztettem az újabb kipufogóra. Most úgy megy, mint akit valagba rúgtak. Szép a hangja, nem hangos és nagyon egyenletesen adja le a teljesítményt.
nos...sikeresen leszedtem ütögetés és csavarlazító segítségével.Köszönöm a tanácsot!!!!! :)és semmi sem sérült. :)
Ha nagyobb a feszegetés ereje, mint amit a fém bír.
Be kell áztatni a csavart csavarlazítóval, akár több napra is. Engedni fog. Ha viszont feszegeted, akkor garantált hogy eltörsz, elcsavarsz valamit. A melegítés meg.... kilágyul, stb.. na mindegy.
Fordítsd meg a lapokat és ne húzd meg annyira erősen, inkább menetrögzítőzd le a csavarjait. Ha továbbra is eláll, akkor komplett membránt vegyél, ne csak lapokat.
Ha ennyire akarnad felmelegiteni, akkor ugy is megette a fene.
:-)
A feszegetestol meg eltorhet vaalamelyik tengelyen a fog, lattam en mar hasonlot, amikor vegattetelt akartam venni cserere.
Fujjad, kopgtasd, egyszer meg kell indulnia.