Sziasztok!
Levegős SR50-es csak Minarelli blokkos lehet vagy létezett Morini-ből is levegős?
Az évjáratok nem biztosak (mármint amit a hírdetésekbe írnak a tulajok) és Morini-set nem szeretnék.
Több Minarelli blokkos robogóm volt már, van is hozzá 1-2 cuccom, meg is voltam elégedve a Minarelli blokkal, de a Morini-ről kevésbé jókat hallottam.
Köszi.
Sziasztok!
2001-es ditech, benzinszivattyú hibás volt az cserélve lett, már pöffent is párszor, de most már nem, az injektorok valamiért nem kapnak impulzust.
Változó 11, 12, 13-as hibát hoz.
Van ötlete valakinek?
Lehet rossz az injektor ás letiltja az elektronika? Mennyi ohm-ot kellene azoknak muatatnia?
Köszi!
Üdv Tamás
Üdv!
Szeretném lecserélni a karbit egy 21-es dellorto-ra....csak a jelzéseknél elakadtam....van DS jelzésű, AS, BS és még a PHBG ,PHBN... segítene valaki hogy mik a különbségek ezeknél a típusú karbiknál?Köszönöm szépen!!!
Sikerült megcsinálnom a motort. Az injektornál lévő csatlakozóba két kábel megy be. Az egyik le volt szakadva így nem csoda, hogy nem indult. Már előttem valaki megforrasztotta, de nagyon undorító munkát végzett. Végül sikerült újraforassztani rendesen. Próbakörön minden rendben volt. Holnap megnézem a hibakódokat, hogy hozza-e. Köszönöm mindenkinek a segítséget
Létezik hogy a nyomástartó beragad. A bejövő ágon hiába nyomom akár 5-6 bárral nem jön vissza semmi? A motor működik, csak középgázon bedadod, főleg ha meleg
Pontosabban a negyedik kör után minden hiba törlődik. Ezután próbakör a motorral és ha még fennáll a hiba, akkor azok újra megjelennek a következő kiolvasásnál...
Sikerült kivillogtatni őket. 5, 7, 12, 17, 20. Ezeket dobta. Tudna valaki küldeni egy listát hogy ez miket takar? Eddig kiszedtem a légszűrőt, az rendben van. Merre induljak el?
Sziasztok!
SR50 2003 DiTech Morini blokkos
Ma mentem vele normálisan. Utol értem vele egy autót és visszaengedtem a gázkart, hogy a motorfék lelassítson. Amikor újra elkezdtem húzni nem ment a motor csak dadogott és amikor megálltam vele le is állt. Újra indulni nem akar, kb 5 mp indítózás után kivillan az Ignition Check lámpa. Ezelőtt nem volt vele semmi probléma. Mindig prémium üzemanyaggal használtam, bemelegítem és vissza is hűtöm. 15 ezer km van a motorban. Mi lehet a hiba? Előre is köszönöm a válaszokat
Aprilia LF-DGM 53700 OM
Levegős SR50-es csak Minarelli blokkos lehet vagy létezett Morini-ből is levegős?
Az évjáratok nem biztosak (mármint amit a hírdetésekbe írnak a tulajok) és Morini-set nem szeretnék.
Több Minarelli blokkos robogóm volt már, van is hozzá 1-2 cuccom, meg is voltam elégedve a Minarelli blokkal, de a Morini-ről kevésbé jókat hallottam.
Köszi.
Ditech 235-022 számú ecu van eladó valakinek?
Köszi!
2007-es SR-50 Factory karbishoz valami jó sportlégszűrőt hol tudnék beszerezni?
Köszönöm.
2001-es ditech, benzinszivattyú hibás volt az cserélve lett, már pöffent is párszor, de most már nem, az injektorok valamiért nem kapnak impulzust.
Változó 11, 12, 13-as hibát hoz.
Van ötlete valakinek?
Lehet rossz az injektor ás letiltja az elektronika? Mennyi ohm-ot kellene azoknak muatatnia?
Köszi!
Üdv Tamás
Szeretném lecserélni a karbit egy 21-es dellorto-ra....csak a jelzéseknél elakadtam....van DS jelzésű, AS, BS és még a PHBG ,PHBN... segítene valaki hogy mik a különbségek ezeknél a típusú karbiknál?Köszönöm szépen!!!
12- injektor
17-20-hőfokmérő
SR50 2003 DiTech Morini blokkos
Ma mentem vele normálisan. Utol értem vele egy autót és visszaengedtem a gázkart, hogy a motorfék lelassítson. Amikor újra elkezdtem húzni nem ment a motor csak dadogott és amikor megálltam vele le is állt. Újra indulni nem akar, kb 5 mp indítózás után kivillan az Ignition Check lámpa. Ezelőtt nem volt vele semmi probléma. Mindig prémium üzemanyaggal használtam, bemelegítem és vissza is hűtöm. 15 ezer km van a motorban. Mi lehet a hiba? Előre is köszönöm a válaszokat