Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát eladó.... :-)
És ez mit keres itt???
Sziasztok.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
Sziasztok!

Nemrég vásároltam egy 2008-as SR50 karbis robogót, ami indításnál ER 0006 hibakódót dob. ( Neten mindössze ennyit találtam: "it appears when the speed arrow is not near 0 km/h, that's why it does a full rotation - after that, the dash should act normally. " )
A gép elindul, motorikusan hibátlan viszont az említett hibakód után teljesen elmegy a kijelző és a mechanikus mutató is. Az önindító nem megy, a duda sem, illetve olykor-olykor az index sem.Minden más ok. Szétszereltem itt-ott, a csatlakozók jónak tűnnek kicsit megtisztítottam őket, de az eredmény ugyanaz. Egy-egy döccenőn néha bekapcsol a digitális kijelző de pár mp után megint elmegy. Az akksi állapotáról egyenlőre nem tudok nyilatkozni, a napokban kimérem és feltöltöm hálózatról. Mielőtt szervizbe vinném gondolom megkérdezlek Titeket, hátha találkoztatok ilyennel és van olyan megoldás amit otthon eszközölni tudnék.

Előre is köszi!
Alakítsa át, 25-ből megvan, a duplájáért eladja az injektoros vackokat belőle.
Megint lámpa témában írok. Valaki tudna linkelni az első lámpáról egy robbantott rajzot? Az lenne a kérdés, hogy főbb egységeiben hogy áll össze az első lámpa. Még mindig ez a projektor lencse téma. Köszi előre is :)
Add el a ditechet, vegyél egy karbisat!
most a jelenség a következő: o gyűrűket kicseréltem, megszünt a szivárgás, de továbbra is azt csinálja a motor, hogy kb 5mp ig szépen ketyeg az alapjáraton utánna leáll. Ez mitől lehet?
2003 Aprilia sr50 ditech karbisá alakitása mit kellene cserélnem az át alakitása sorrán?
A 2x15W is kevés, így meg még annyit se ér :D De legalább jól néz ki a fénye
Jó ez így! Ilyen egy igazi "tompított" fényszóró... XD

G.
Szia,

neked nem is pont ugyanaz volt, mint nekem anno. De azért érdekes volt látni ezt is, de én most is azt mondom, hogy én inkább egy másikat műtöttem volna a motorra, mert ezt a szopást amibe te is beleestél...
De ez a típus is úgy látom, hogy golyóálló vastagságú fémlemezből készült.
Ebből túl sokat kellene lecsiszolni hogy újra használható legyen, nem beszélve arról hogy több lépésben kellene tükörre polírozni, ami iszonyat meló. Csere...
Sziasztok! Kiszedtem a túl erős izzót, ami megégette a lámpaburám. Az előző tulaj tette bele én meg nem tudtam róla. Az lenne a kérdésem, hogy ezt meg lehet csinálni? Csiszolni vagy valami hasonló módszerrel esetleg ? Vagy ha van valakinek lencséje arra is vevő lennék.
Szia!

Elnézést, hogy csak most töltöm fel a képeket. Na szóval pár gondolatot a kipufogóról leírok. Kezdődő jelenség az volt, hogy egyre gyengült a motor majd a későbbiek során már csak alapfordulat volt és nem reagált a gázhúzásra. Hibakeresés során derült fény, hogy gyakorlatilag teljesen eldugult a kipufogó és emiatt a keletkező gáz nem tudott eltávozni ezért lefojtotta a motort. javaslom mindenkinek, hogy ilyen jelenség észlelésekor mindenképpen ellenőrizze le, hogy a kipufogó végén megfelelő " ütése " legyen a távozó kipufogógáznak. Próbaképpen, leszerelés után még vízzel is feltöltöttük, hogy egyáltalán látható legyen hol is van dugulás, de sajnos nem jutottunk előbbre így mindenképpen a műtéti beavatkozás került előtérbe. " Altatás " után nekiláttunk a vágásnak. Persze előtte a szerelési útmutatóban talált ábrát figyelmesen átnéztük, mint később kiderült nem sok értékelhető információval szolgált a valós felépítéssel kapcsolatban. ezért ért némi meglepetés. Szóval az első ablaknyitás még úgy ahogy megfelelő helyen volt, bár utólag elég lett volna jóval kisebbet vágni a leszakadt katalizátor kiemelése miatt. Ekkor ért a meglepetés, hogy rátaláltunk a dob végében levő térre, amiről a rajz végképp rossz információval szolgált. Lényeg, hogy ebben a részben volt a dugulás így nem maradt már mint óvatosan kisebb ablakot vágtunk, majd még egyet és lőn megvilágosodás, meglett a dugulás oka is, a 2. katalizátor. Ez rendesen összeégett, így nem csoda, hogy gátolta a motor működését, mivel gyakorlatilag épp, hogy átcsepegett rajta a betöltött víz. Kielemeztük, hogy merre-hogyan haladhat a kipufogógáz és ezután egyértelművé vált, ezt a katalizátort el kell távolítani. Ezt egy vékonyabb fúróval, körbe-körbe fúrva sikerült is abszolválni. Persze előttem a dob végét is le kellett vágni, mert enélkül bajos lett volna, így lett még egy nyílás a dobon. Utólag végig gondolva a beavatkozást a felépítés ismeretében, elég lett volna egy nyílás az első vágás helyén ( természetesen kisebb méretben ) és a dob végén is másképpen kellett volna vágást véghezvinni. Lényeg, hogy sikerült és mára már a lakatosnál van a dob. Kíváncsi leszek persze, hogy milyen hangja lesz a katalizátor eltávolítása után, de hogy jobban fog menni ez borítékolható. Akkor következzenek a képek, először a rajzok, az eredeti és az általam módosított ( a valós felépítést ábrázolja ) , majd a fotók:
Szia,

én is amikor szétvágtam, rájöttem, hogy felesleges ez a műtét, és inkább vettem egy Sito-t. Igaz, az enyém akkor már karbis volt és a karburátoros üzemmódban a több elégetetlen benzin a kipu gázban úgy felmelegítette az egész hóbelevancot, hogy messziről lehetett érezni, hogy sütött a meleg belőle, szerintem ha nem cserélem le, elolvasztott volna maga körül mindent. Ráadásul ebből tényleg nem sajnálták ki az anyagot, mert maga a kipu rettenet vastag anyagból van, ennek megfelelő volt a súlya is.
Persze, hogy érdekel, meg szerintem mást is!
Dettó.
Mindent kimértem, méréskor jónak találtatott, vettem bontott fesszabályzót hátha, bontott komplett generátort hátha, aksit hátha, az új, és végül is a biztosíték szopatott meg engem is.
De most mindenből van tartalék.
Akkor az lesz.Van a melóhelyen bőven.Hozok belőle egy jókora darabot :)
valaki megtudná mondani nekem hogy mekkora méretű o gyűrűt kell vennem az injektor fejbe futó üzemanyagcső csatlakozásaira? Azmiatt nem megy a motorom mert ott spriccel kifelé a benzin.
A klingerit azbeszt alapú és hőálló változata is van nyugodtan vágj bele tömítésnek, max ha kiég teszel bele mást...
Köszi.Akkor rendelek egy belevalót.Találtam az Spd-ben 700 Ft.
Szia csibewer!
Engem nagyon érdekel a kipufogó szétszedése. Most cseréltem le a gyárit 1 hete, giannelli extra-ra. Nekem is le van szakadva a katalizátor benne, zörög mint az állat.
Én is gondolkodom, hogy szétszedjem-e. Töltsd fel a képeket légyszi!
Szia!
Klingerit nem lesz jó, kiég hamar. Oda hőálló tömítés kell.
Van egy ilyen kipufogó a mocin. Kifúj egy kicsit hátul a tömítésnél és buta hangja van.Klingeritből vágok bele az jó lehet? Vagy vegyek egy belevalót?
Szia ! Ne tartsd magadban a tapasztalatot ! :-)