Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de hogy hejileg honnan,azt nemtudom megmondani mesterúr!
jófogásról
Szabad tudni, hogy honnan van a nyomástartó?
Cr9ek van benne és az kormos csak gőzöm nincs mitől
Az simán okozhatja. Ott el tudja ereszteni a nyomást. Viton gyűrű kell belle.
Én NGK CR7EKC-vel jártam. Az teljesen jó volt. Most is az van benne. EKA és EKB nem volt jó.
Sziasztok

Van egy piaggio blokkos ditechem. Egyszer csak menet közben leállt. Itthon vettem észre, hogy az injektort ahol a hengerfejre kell csavarozni ott le van lazúlva. Meghúztam a csavart, egyből, könnyen beindult, de ingadozott az alapjárat, menet közben darált, fuldoklott és nem ment jól. Leszedtem az injektort és láttam, hogy a hengerfejben lévő levegőinjektor egyik O gyürűje el van szakadva. Ez okozhatja ezt a hibát? Ez valami spéci O gyűrű vagy ahol árulnak tömítéseket az is jó hozzá?
ecu hibakódot nem ír
ez az alapjáraton is látszik, másrészt hallani is a járásán, és menet közben meg- meg torpan gyújtótrafó? Ecu? Másra nemtudok gyanakodni.
a másik kérdés mi a vihartú jagyogat ki a gyújtásom? Új gyújtótekercs, és lendkerék vanik benne, és sajnos ngk gyertya. Injektorfejben cserélve a nyomástartó, és vízleválasztó bekötve. Mégis inhadozik a gyújtásom.
Had kérdezzem meg tudtok e javasolni gyertya típust vegyek a jetforce-ba ? Champions ra emléxem csak a típusszámára nem köszi a segítséget.
Sziasztok. Old SR-hez keresnek foncsort, izzófoglalatot, valamint fejidomot. Mindegy, milyen színű.
16
Hello. Gyertyát mekkora kulccsal tudom leszedni?
Üdv! Be szeretném azonosítani a motorom pontos típusát! Aprilia Sr 50. Évjárat: 2000. Keihin karburátoros, fekvő hengeres, Aprilia felirat van a hengerfejen! Két éve javítattam, a szerelő azt mondta japán motoros, drágább az alkatrész hozzá. A motoron van egy gyári matrica egy japán és egy olasz zászló, alattuk TETSUYA felirat. Vízhűtéses. Várom az ötleteket! Mondjuk, ha kipufogót vennék hozzá, hogyan keressem? Előre is köszönöm!
A felújított vízpumpa esete a szakbarbár szerelővel.

Sziasztok. Leírnám az esetemet a "felújított" vízpumpával vásárolt Gilera Runneremmel...
Történt, hogy a tesóm szerzett egy karbis Runnert és egy évig használta is, majd a tavalyi évben kb 2-3x ült rá. A motor előéletéről annyit tudtunk, hogy felújították a vízpumpát. És valószínüleg hengerfúrás is volt, mert amikor egyszer nem indult neki, szétszedtük és víz volt a hengerben. (A dugattyú új volt benne) Aztán az is kiderült, hogy miért. Az új dugót a régi tömítéssel és némi háztartási (átlátszó) szilikonnal rakták össze. Hengerfej tömítés csere és alapos szárítás után ment tovább gond nélkül. A tavalyi évben pihent, majd idén én kezdtem el használni, miután megjavítottam a csöpögő tankot, az eresztő benzinpumpát, az eldugúlt karburátort és az összes benzincsövet lecseréltem rajta. Volt még első és hátsó teleszkóp csere is, mert az első koppant, a hátsó meg meg sem moccant, úgy be vlt rohadva. Ja, és a különolajozás is ki volt kötve rajta, ,mert mint utóbb kiderült, az olajtank is eresztett a csonkjánál. Ez is javítva lett, új olajpumpa került bele és légtelenítés után be is lett kötve.
Ezután megint ment rendesen. Egészen addig, amíg észre nem vettem néhány vízcseppet a motor alatt. Egyből tudtam, hogy sok jót nem jelenthet és ki is derült, hogy valóban ereszt a vízpumpa. Vettem felújítókészletet és amikor ki akartuk szedni a régit, láttam, hogy a vízpumpa tengelye a nagy fogaskerékkel együtt vígan mozog ki-és be úgy 1-1 centit. Ez csak az egyik furcsaság volt, a másik, hogy hiányzott kívülről a nagy zéger, ami a két csapágyat tengelyestűl a helyén tartja. A harmadik, ami a zéger hiányát magyarázza az az volt, hogy valószínüleg rossz felújítókészletet vettek hozzá anno és a két csapágy közti hézagoló szélesebb volt, mint kellene, és ezért nem fért be rendesen a második csapágy a helyére és ezért maradt ki a nagy zéger az összeszerelésnél. A hab a tortán az, hogy elfelejtették felrakni a belső oldalra a csapágy elé a zégergyűrűt, szóval ezért tudott a tengely ki be mozgni...
Természetesen összeszerelénél minden rendesen lett berakva, a tengelyen rajta a két csapágy, két zégerrel biztosítva és köztük a megfelelő méretű hézagoló, hogy a nagy záró zégergyűrű is a helyére kerülhetett a végén (természetesen szimmering csere is volt).

Zs.
Előző nyáron volt forrasztva az injektorhoz menő két vezeték közül az egyik. Elképzelhető, hogy elengedett? Télen volt egy kipufogó felújítás is. De az nem hiszem, hogy befolyásolhatja.
Emlékeim szerint a gyertyát nem tudja figyelni. Az injektornak is csak az ellenállását nézi. Ha kábelszakadás, kontakthiba a csatlakozóknál, injektortekercs szakadás van, arra tud reagálni.
Ha gyertya lenne arra más hibát dobna?
Kontakt hiba az injektornál vagy az ECU-nál. Jobb esetben.
Sziasztok! Eladó sm szett! 28 ezer! 20/3764636
Sziasztok.
Téli álomból ébresztettem volna ma a kör Sr50 Ditechemet, azonban nem indult be. Injektor hibát dob (12). Mi lehet a baja? Egész télen a garázsban volt, és járattam is néha - néha. Utoljára kb decemberben volt indítva. Akkor semmi hiba jelenség nem volt. Valaki járt már így? Akksi feltöltve, üzemanyag, olaj szint rendben. Minden tanács jöhet :D
Sziasztok !
Porosodó kör SR idomok MAJDNEM ajándékba vihetőek ( Ha valakinek számít- Kék :) ) ! 2 sör / darab !
Valakit érdekel ?
Unom a kerülgetését, és különösebb értéket nekem nem képvisel... :)
Telószámom: 06 20 456 25 12 Sajna csak telón értek el, ritkán vagyok gépnél. Helyileg XX kerület - Pesterzsébet
http://www.vatera.hu/gilera-runner-purejet-50-hibas-2614084424.html
Jetforce-nál:
2 = "Speed sensor circuit fault"
11 = levegő injektor
12 = benya injektor
20 = hőgomba
21 = hibajelző LED

Szerintem csekkold le az ECU csatlakozóját. Nekem volt olyan, hogy félig lecsúszott és attól függően, mi nem érintkezett, elég változatos hibákat tud dobálni. Volt, hogy az immo a kulcsot nem fogadta el.
Csekkold az injektorok csatijait is, mert nekem már ment szét mind az injektorok, mind a hőgomba csatlakozója. Előbbiek főként azért, mert rosszul mértem fel a helyzetet, mikor a kábeleket rendezgettem. Főleg a benya injektor. Ugyanis rá kell hagyni gazdagon kábelt, mert amikor a blokk felfelé rugózik, a henger lefelé mozdul és szépen kitépte a vezetékeket a csatiból.