Nagyon nem szeretném feszegetni én sem,mert kárt nem szeretnék tenni a hajtásban amúgy 99-es vizes sr 50-ről lenne szó. A melegítésen gondolkodtam még de félő hogy a másik oldalt a csapágyaknak és szimeringnek,az alukereknek nem tenne jot.Minden esetre holnap meg pihent aggyal,fejjel ujraprobalkozom.
Szerintem igenis lehet a hajtásban kárt tenni, ha feszegeted.. Én biztosan beáztatnám csavarlazítóval az anyát, akár egy éjszakára is. Este befújnám, ütögetném, kopogtatnám, megint fújnám.
Amúgy most hirtelen én sem emlékezem semmilyen biztosításra az anyánál, de ez nem jelenti azt, hogy nincs is. Az oem-parts -nál évjárattól függően jelöli meg nem.
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy a hátsókerék csavarja rá van gyógyulva a tengelyre (nagy teherautós légkulccsal) sem jött le.. ha meg melegítem nem e lehet baj tőle a hajtásban??? Vagy valakinek valami ötlete hogyan tudnám leszedni mert vinnem kéne gumiztatni a hátsó kereket,de így esélytelen. :( Köszönöm a lehetséges válaszokat!!
Sziasztok! Fekvőhengeres minarellim van karbis. Membrán lapokat szeretnék cserélni mert az egyik eléggé elállt és a légszűrő felé nyomta vissza a benzint. Vettem is malossi karbonit membrán lap szetett de az a gondom hogy meghúzom a csavart és eláll a membrán,nem zár. Járt már így valaki? Mi lehet a probléma?
Sziasztok!
Szenvedünk iszonyat a karburátorral, állandóan csöpög a túlfolyón, cserélve lett már úszó és tűszelep is, ki lett takarítva teljesen.
Sr 50 old 94-96 léghűtés.
MOTIP matt fekete hőálló festékspray. Tisztítás,rozsdamentesítés,zsírtalanítás után több menetben lefújni,majd fél-egy óra száradas után felszerelni a helyére és legalább fél órás üzemszerű tekergés elég a végleges kikeményedéshez,ha nincs lehetóség szárítókemencére.
Ilyen gyertyaképből mire gyanakodjak? Vízleválasztó nincs.
Ahol van szikra, ott fehér (sok levegő?), máshol fekete kormos (vízleválasztó hiánya, vagy sok benzin?).
Sziasztok! Olyan problémám lenne 2011 es sr 50 factory indul szépen, de ahogy indulnék vele ledadog nem megy kb 30 másodpercig aztán semmi baja. De ezt csak akkor mikor hidegen inditom! Valaki tapasztaltmár ilyet?
Az vajon mennyire jelenthet gondot, ha átereszt az AC? Vissza irányban nem, csak az injektor felé. 2 AC-m van, amiből az egyik motorikusan halt meg, de abból csak akkor folyt benzin, ha ment. A másik motorikusan jó, de amikor nem megy, akkor is átfolyik rajta a benzin, visszafelé viszont nem ereszti át.
Üdv!
Olyan problémával szembesültem hogy az alapjárati csavarom nem reagál semmi állításra hiába tekerem ki illetve be az alapjárat semmit nem változik.Valakinek lenne valami ötlete mi lehet a hiba?Köszönöm a leendő válaszokat!!! A karburátor egy dellorto 17.5 kézi szivatós változat.
Amúgy most hirtelen én sem emlékezem semmilyen biztosításra az anyánál, de ez nem jelenti azt, hogy nincs is. Az oem-parts -nál évjárattól függően jelöli meg nem.
Olyan problémám lenne hogy a hátsókerék csavarja rá van gyógyulva a tengelyre (nagy teherautós légkulccsal) sem jött le.. ha meg melegítem nem e lehet baj tőle a hajtásban??? Vagy valakinek valami ötlete hogyan tudnám leszedni mert vinnem kéne gumiztatni a hátsó kereket,de így esélytelen. :( Köszönöm a lehetséges válaszokat!!
De akkor a karburátort kell cserélni?
Szenvedünk iszonyat a karburátorral, állandóan csöpög a túlfolyón, cserélve lett már úszó és tűszelep is, ki lett takarítva teljesen.
Sr 50 old 94-96 léghűtés.
Ahol van szikra, ott fehér (sok levegő?), máshol fekete kormos (vízleválasztó hiánya, vagy sok benzin?).
Nem bont valaki rakétalámpás sr-t?Vízhűtőre lenne szükségem!Lehetőleg Budapesten.
Olyan problémával szembesültem hogy az alapjárati csavarom nem reagál semmi állításra hiába tekerem ki illetve be az alapjárat semmit nem változik.Valakinek lenne valami ötlete mi lehet a hiba?Köszönöm a leendő válaszokat!!! A karburátor egy dellorto 17.5 kézi szivatós változat.