A TPS rosszalkodott, de kicseréltem és azóta jó. Hibakód törlés után sem jött elő új hiba A hőmérséklet jelzőt és a Check engine lámpát viszont nem értem. A hőmérsékletet rendesen mutatja, a hibakódokat pedig a lámpával villogtattam ki, szóval az sincs kiégve. Na mindegy... :-)
Connectors
-Check the connection between the temperature sensor and dasboard connection
Temperature reader wires
Check the voltage (12V) between the green/red wire and negative pole of the battery. Check the continuity (R 0 Ohm) of the white/blue wire between the temperature reader and the ECU. Check the continuity (R 0 Ohm) of the pink wire between the temperature sensor and the ECU and the green/red wire between the temp reader and the ECU
Demaged temperature reader
-Replace the temperature reader
Demaged ECU
-Check ECU
ECU 21
Injection System -faulty bulb
Can be read using external control instruments
-Check the voltage (12V) between the two terminals of the injection control led connector.
-If the voltage is normal : replace the injection control led
-If there is no voltage reading: check the connector and/or red/black wire between the led and ECU
Üdv.
Valaki tudja, mi lehet a 20-as és a 21-es hibakód? Ezt villogta ki ma a kis Purejet, meg egy rakás másik számot, amiket megtaláltam már, de ezt a kettőt nem.
Szép Napot!!!
Az alábbi hibára vagy jelenségre valakinek lenne e ötlete hogy hol kezdjem el az átnézést ?? Aprilia sr50/70..... a hiba jelensége: hirtelen gázadásnál megindul ahogy kell majd egyszer csak megtorpan egy pár másodpercre majd is mént gyorsul tovább.ez a jelenség csak a hirtelen indulásnál van kb 50km/h tól nem észlelhető. Előre is köszönöm szépen!!!
Annak idején én elvittem homokfúvatni, amint kész lett, fél órán belül ráfújtam a valamilyen hőálló festéket amit még hőkezelni is kellett, a motor saját hőjét nem mertem, így elvittem a cimbihez, aki egy helyi porfestő műhelyben dolgozik, ő ráhőkezelte, szinte pont azon a hőértéken, amit a festék gyári ajánlása írt.
És... még így sem lett örökös. A második idény végén megjelentek a rozsdapöttyök mindenhol, de kívánom, neked legyen örökös.
A képeken látszik, hogy mennyire volt alapos a homokolás, mert ez nem a festett kipu, hanem ez közvetlenül a homoklás után készült. És mégis, ha egyszer benne van a rozsda, akkor megette a fene.
Elkészült a kipufogó, nagyon szépen hegesztették a kivágott darabokat és le is csiszolták a varratokat. Igaz meg is kérték az árát, de nem volt más lehetőségem. Lefújtam hőálló festékkel ( MOTIP ) , majd 1,5 óra száradás után felszereltem a helyére és mentem vele úgy fél órát. Mintha most jött volna a gyárból, olyan jól sikerült a festés rámelegítése. A kipufogó hangja érdemben nem sokat változott, talán kissé ércesebb lett, viszont a gázreakciója jobb lett, illetve úgy tűnik a végsebesség is növekedett. Gondolom a fogyasztás is csökken valamelyest, hiszen nem kell a katalizátor ellen küzdeni a motornak. Röviden ennyit szerettem volna megosztani a katalizátor eltávolításával kapcsolatban.
Sziasztok érdeklődnék aprilia areával szívok olyan hibát csinál hogy induláskor lefullad ,max fordulatrol visszaengedem a gázt és még gurulás közbe leáll és félre kell álnom ujrinditani,akkor csak szívatóval indul
Vákumpumpa kicserélve ,fúvókák kitisztítva most az erektronika kicserélés a következő
Köszönök mindenfajta segitséget
Na én is szétszedtem a gyári kipufogót. Ilyen egy szar szerkezetet még nem láttam. Nem is maga a katalizátor esett szét, hanem az illesztésnél vált le.
Egyszerűen csak rá van peremezve a cső végére, semmi hegesztés.
Üdv.Régen jártam a fórumon, de most hozzám került egy factory valós 5ezer párszáz km-rel.Hibája pedig, hogy hidegen szunte pöccre indul melegen viszont kisbgázt kell neki húzni a beinduláshoz, és így is kell neki jópár sec az életrekeléshez.Hidege-melegen hibátlan az alapjárat, nyomástartó csészében nincs benzin, kompresszornyomás rendben. Mi lehet a gond,merre keressem a hibát.Ha karbis lenne azt mondanám dús az alapjárati keverék, és az alapjárati levegőcsavarral szegényíteném.Itt viszont?
A képeken amit lehet látni, azt a perforált lemezt, mögötte az üveggyapottal, nyugodtan kiveheted, én is kiszedtem. Hangosabb egyáltalán nem lett, kicsit "pattogósabb" lett a hangja.
Üdv!
Valaki égetett már ki giannelli reverse kipufogót illetve a végén a dobban cserélt e gyapotot??Ha igen egy kis szerelési segítséget szeretnék kérni hogy a végén a dobot csak szétvágással lehet e szétszedni?
Köszönöm a lehetséges válaszokat!!!
A TPS rosszalkodott, de kicseréltem és azóta jó. Hibakód törlés után sem jött elő új hiba A hőmérséklet jelzőt és a Check engine lámpát viszont nem értem. A hőmérsékletet rendesen mutatja, a hibakódokat pedig a lámpával villogtattam ki, szóval az sincs kiégve. Na mindegy... :-)
G.
Cooling Liqude temp fault
Connectors
-Check the connection between the temperature sensor and dasboard connection
Temperature reader wires
Check the voltage (12V) between the green/red wire and negative pole of the battery. Check the continuity (R 0 Ohm) of the white/blue wire between the temperature reader and the ECU. Check the continuity (R 0 Ohm) of the pink wire between the temperature sensor and the ECU and the green/red wire between the temp reader and the ECU
Demaged temperature reader
-Replace the temperature reader
Demaged ECU
-Check ECU
ECU 21
Injection System -faulty bulb
Can be read using external control instruments
-Check the voltage (12V) between the two terminals of the injection control led connector.
-If the voltage is normal : replace the injection control led
-If there is no voltage reading: check the connector and/or red/black wire between the led and ECU
Valaki tudja, mi lehet a 20-as és a 21-es hibakód? Ezt villogta ki ma a kis Purejet, meg egy rakás másik számot, amiket megtaláltam már, de ezt a kettőt nem.
Az alábbi hibára vagy jelenségre valakinek lenne e ötlete hogy hol kezdjem el az átnézést ?? Aprilia sr50/70..... a hiba jelensége: hirtelen gázadásnál megindul ahogy kell majd egyszer csak megtorpan egy pár másodpercre majd is mént gyorsul tovább.ez a jelenség csak a hirtelen indulásnál van kb 50km/h tól nem észlelhető. Előre is köszönöm szépen!!!
Annak idején én elvittem homokfúvatni, amint kész lett, fél órán belül ráfújtam a valamilyen hőálló festéket amit még hőkezelni is kellett, a motor saját hőjét nem mertem, így elvittem a cimbihez, aki egy helyi porfestő műhelyben dolgozik, ő ráhőkezelte, szinte pont azon a hőértéken, amit a festék gyári ajánlása írt.
És... még így sem lett örökös. A második idény végén megjelentek a rozsdapöttyök mindenhol, de kívánom, neked legyen örökös.
A képeken látszik, hogy mennyire volt alapos a homokolás, mert ez nem a festett kipu, hanem ez közvetlenül a homoklás után készült. És mégis, ha egyszer benne van a rozsda, akkor megette a fene.
Elkészült a kipufogó, nagyon szépen hegesztették a kivágott darabokat és le is csiszolták a varratokat. Igaz meg is kérték az árát, de nem volt más lehetőségem. Lefújtam hőálló festékkel ( MOTIP ) , majd 1,5 óra száradás után felszereltem a helyére és mentem vele úgy fél órát. Mintha most jött volna a gyárból, olyan jól sikerült a festés rámelegítése. A kipufogó hangja érdemben nem sokat változott, talán kissé ércesebb lett, viszont a gázreakciója jobb lett, illetve úgy tűnik a végsebesség is növekedett. Gondolom a fogyasztás is csökken valamelyest, hiszen nem kell a katalizátor ellen küzdeni a motornak. Röviden ennyit szerettem volna megosztani a katalizátor eltávolításával kapcsolatban.
Vákumpumpa kicserélve ,fúvókák kitisztítva most az erektronika kicserélés a következő
Köszönök mindenfajta segitséget
:-P
Egyszerűen csak rá van peremezve a cső végére, semmi hegesztés.
Mondjuk magamnak is feltehettem volna a kérdést, hogy mit keresek egy Jetforce-al egy SR topicban.
Valaki égetett már ki giannelli reverse kipufogót illetve a végén a dobban cserélt e gyapotot??Ha igen egy kis szerelési segítséget szeretnék kérni hogy a végén a dobot csak szétvágással lehet e szétszedni?
Köszönöm a lehetséges válaszokat!!!