Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van összeállított szett !!!!
Végre rászántam magam és vettem egy 2008-as Factory ditech-t, 10000 km-t futott. A motor tökéletesen működik, de szeretnék beépíteni egy vízleválasztót a gépbe, az a biztos ha benne van. Amúgy az előző tulaj Debrecenben az Aprilia szalonba leszervizeltette. Miofan te melyik fajtát ajánlanád?
Köszi.
Visszaolvastam picit és látom nem csak nekem nem megy fel üzemi hőfokra a hőmérséklet.
Kimozdul sőt majnem fel is ér a mutató közép állásba. De ekkor gondolom kinyit a termosztàt és onnantól visszaesik és max alapállásától fél vagy egy cm re dekkol bàrmennyit is megyek vele?
Vélemènyetek szerint érdemes foglalkozni vele vagy ez ilyen? :)
2007 es motor 16.000.km rel
Előre is köszi!
Helló!
Mivel fèl literes kiszerelèsbe lehet venni elèg lesz legalább kètszer de lehet háromszor is
Sziasztok.
Mennyi fékfolyadékot igényel egy SR50 Factory,cserélni szeretném.
KÖSZI.
Szia! Látom hogy polini original kipufogód van. Mi a véleményed, tapasztalataid róla? Jobb a gyári rendszerhez képest?
Nyomásszabájzó az engem ia érdekelne.
A legjobb h&s tuning ..
Köszönöm a megerősítést erre gondoltam én is. Honnan tudnék beszerezni egyet ami megbízható hely? Tudna valaki ebben segíteni?
Durván sok benzint kap. Nyomásszabályzó kuka.
Új észrevétel a nem induló Factory-val kapcsolatban. Ki van véve a gyertya ráadom a gyújtást és a hengerből a gyertya nyílásán némi benzin csurog ki. Nem indítózok csak a gyújtást adom rá. Gondolom ez nem normális dolog.
Hogy mi a jó ár, azt nem írtad, de a gyári alkatrész 7650 Ft.

https://citybike.hu/spd/AP8220...
Sziasztok 2010-es sr50 Faktory karburátor és a levegőszűrő közti gumit hol lehet jó árban beszerezni?Vagy más típuséval meg egyezhet?Köszi a választ. Zsolti
Új gyertya mind a kettő az ngk és a champion is. Egy métert sem mentem velük.
az injektoros, és a karbis gyujtótrafója között van külömbség?
"Primer oldalon 1,3 ohm holott a gyári értek 0,7 ohm." Ez nem hiszem hogy nagy gond lenne. "Szekunder oldalon a gyertyapipa csatlakozó és a test (vasmag) között semmi ellenállás nem mérhető." Miért lenne az neked jó ha ott ellenállás mérnél? A vas és bármely kivezetés között (végtelen ellenállást) szakadást kell mérned, másképp testzárlatos lenne a trafó. A nagyfesz (szekunder) kimenet és bármely primer bemenet közt kell lennie 5-10 Kohm-nak.
Nagy a szikraköz, repedt vagy kormos a porcelán. Égesd ki a gyertyát izzásig (gázlámpával) vagy vegyél újat. Ha beköpi, akkor sok a benzin.
Hagyjátok már az ótvar ditech-et, nem kell valakinek egy lepusztult Babetta?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/babetta/babetta_207-11460314
Ma vettem egy champion rg6yca gyertyát annak meg éppen csak van valami szikrája indítózásnál. És természetesen azzal se indul be.
Miofan gyönyörű szépen levezette a trafó mérését és az adatokat. Az a gond hogy amit vettem bontott trafót ugyanaz a mérési adatai mint ami benne volt. Primer oldalon 1,3 ohm holott a gyári értek 0,7 ohm. Szekunder oldalon a gyertyapipa csatlakozó és a test (vasmag) között semmi ellenállás nem mérhető. Ezért gondolom hogy továbbra is gyújtótrafó gondom van.
Hat az ngk gyertyákkal az utóbbi időbeb sok a gond ès sok a hamis inkább vegyèl denso-t ha nem jó helyen szikrázik az nem a trafó baja hanem a gyertyáè
Új ngk gyertyáról van szó. Nem sikerült még mennem ezzel a gyertyával egy métert sem. Csak vagy 4szer beindult pár másodpercre.