Végre rászántam magam és vettem egy 2008-as Factory ditech-t, 10000 km-t futott. A motor tökéletesen működik, de szeretnék beépíteni egy vízleválasztót a gépbe, az a biztos ha benne van. Amúgy az előző tulaj Debrecenben az Aprilia szalonba leszervizeltette. Miofan te melyik fajtát ajánlanád?
Visszaolvastam picit és látom nem csak nekem nem megy fel üzemi hőfokra a hőmérséklet.
Kimozdul sőt majnem fel is ér a mutató közép állásba. De ekkor gondolom kinyit a termosztàt és onnantól visszaesik és max alapállásától fél vagy egy cm re dekkol bàrmennyit is megyek vele?
Vélemènyetek szerint érdemes foglalkozni vele vagy ez ilyen? :)
2007 es motor 16.000.km rel
Előre is köszi!
Új észrevétel a nem induló Factory-val kapcsolatban. Ki van véve a gyertya ráadom a gyújtást és a hengerből a gyertya nyílásán némi benzin csurog ki. Nem indítózok csak a gyújtást adom rá. Gondolom ez nem normális dolog.
Sziasztok 2010-es sr50 Faktory karburátor és a levegőszűrő közti gumit hol lehet jó árban beszerezni?Vagy más típuséval meg egyezhet?Köszi a választ. Zsolti
"Primer oldalon 1,3 ohm holott a gyári értek 0,7 ohm." Ez nem hiszem hogy nagy gond lenne. "Szekunder oldalon a gyertyapipa csatlakozó és a test (vasmag) között semmi ellenállás nem mérhető." Miért lenne az neked jó ha ott ellenállás mérnél? A vas és bármely kivezetés között (végtelen ellenállást) szakadást kell mérned, másképp testzárlatos lenne a trafó. A nagyfesz (szekunder) kimenet és bármely primer bemenet közt kell lennie 5-10 Kohm-nak.
Miofan gyönyörű szépen levezette a trafó mérését és az adatokat. Az a gond hogy amit vettem bontott trafót ugyanaz a mérési adatai mint ami benne volt. Primer oldalon 1,3 ohm holott a gyári értek 0,7 ohm. Szekunder oldalon a gyertyapipa csatlakozó és a test (vasmag) között semmi ellenállás nem mérhető. Ezért gondolom hogy továbbra is gyújtótrafó gondom van.
Hat az ngk gyertyákkal az utóbbi időbeb sok a gond ès sok a hamis inkább vegyèl denso-t ha nem jó helyen szikrázik az nem a trafó baja hanem a gyertyáè
Kimozdul sőt majnem fel is ér a mutató közép állásba. De ekkor gondolom kinyit a termosztàt és onnantól visszaesik és max alapállásától fél vagy egy cm re dekkol bàrmennyit is megyek vele?
Vélemènyetek szerint érdemes foglalkozni vele vagy ez ilyen? :)
2007 es motor 16.000.km rel
Előre is köszi!
Mennyi fékfolyadékot igényel egy SR50 Factory,cserélni szeretném.
https://citybike.hu/spd/AP8220...
https://www.hasznaltauto.hu/motor/babetta/babetta_207-11460314