Sr Factory ditechnél elképzelhető lehet az hogy azért dadog kis melegedés után mert a folytószeptől jövő rózsaszín vezeték ami megy az ecuhoz részlegesen szakadt és nem tökéletes? Multiméter szakadás vizsgálóval a vezetéket mozgatva más értéket mutat, hol szípol hol nem. Ez a vezeték ha jól tudom a hőgombától és a folytószeleptől jön valahol össze van kötve és egy szál meg az ecuba. Lehet ha egy picit melegszik a motor a és nem megfelelő értéket kap az ecu, vezeték probléma miatt akkor másként vezérli az üzemanyag mennyiségét. Ez csak az én elméletem és nem tudom jól gondolom-e.
Ha nem ég a féklámpa, az önindító sem fog működni! Vagy mindkét féklámpa kapcsolód egyszerre ment tönkre (fékkar tövében), vagy szakadás van valahol a vezetékek között... Meg kell vizslantani. Amúgy világít a hátsó helyzetjelző lámpád, amikor az első ég, vagy totál sötét?
Sziasztok!
Vettem egy Aprilia SR 50 OLD-ot, és vannak vele problémáim: Az önindító nem teker, és a hátsó egyik fékre sem világít (égő új)
Szeretném segítségeteket kérni.
Előre is köszönöm! Norbi.
Az gáz, ha a lendkerék alól mágnesdarabok esnek ki? 8-O
Tesóm Pigi blokkos Runnerét a hétvégén egy hónapos állás után megpróbáltuk beindítani. Mivel az akksi lemerült és karbis gépről van szó, berugóval indítottuk, de elötte 15-20alkalommal berugtam a gépet, hogy feltöltődjön a karbi. Majd gyújtás ráad és a 21.-ik rúgás már nem ment. Egyszerűen nem lehetett lenyomni a berugókart. Gondoltam szétesett a berugó mechanika, vagy valami hasonló. Szétszedéskor viszont minden rendben volt vele, viszont maga a főtengely nem forgott. Itt kezdtem kétségbeesni, hogy gyűrűtörés, meg széthullott főtengelycsapágy és hasonlók. Kis mozgatás után azonban ismét körbeforgott a főtengely. Nosza újabb próba, berugódekni vissza, majd indítás. Egyet tudtunk rugni, majd megint beállt. Ekkor kezdtem el gondolkodni, hogy lehet a blokk másik oldalán van a gond. Leszedtem a gyújtás fedelét és a lendkerék egyik kör alakú nyílásából egy kis fekete micsoda lógott ki. Kipiszkáltam és egy kis mágnesdarab volt. Később kiesett még egy. Kb 1 centis darabok.
Sajna nincs lendkeréklehúzóm, így egyelőre csak találgatok ,mit tehetett még tönkre a mágnesdarab odabent...
Jó esetben csak egy új lendkerék kell majd, rosszabb esetben.... :-(
Nem a variátortól kivettek valami távtartót, meg a kipufogóról is levágták a vakcsövet, sőt még a szekunder levegőt is kiiktatták. Akkor még ez a karburátoros lemezke van benne. Bár nem tudom, hogy ki kell-e vennem, mert így is akasztja az órát. Bár lehet, akkor anélkül lendületesebb lenne. Nem tudom.
Hali, nekem a piaggio blokkos van, újan vettem, most van benne 27500 km. Szerintem jó blokk. Fotengely szimmering a gyengeje. Gyári is, után gyártott is 4000 km után csere.
Viszont ha ez a fojtás benne van a karbiban, könnyen lehet hogy a többi fojtás elem is benne van. Pl varional. Pontosan mm tudom hol van még ezen kívül és mennyi.
Üdv mindenkinek. Tanácsokat szeretnék kérni, hogy melyik SR50 típust érdemes a leginkább megvenni, ha a tartósság és a megbízhatóság a szempont? Gondolom karbis, de gőzöm nincs, hogy blokkban vannak-e eltérések pl, illetve, hogy melyik évjárat lenne alkalmas stb. Nagyon köszi!
Ha arra gondolsz, ami a levegőszűrő felől van, az a fojtás miatt van benne. Ehhez hasonló igaz (képen)?
Ki lehet venni, csak annyi a szerepe, hogy lefojtja a levegő áramlást. Viszont ha kiveszed hangolni kell a karbit.
A karburátorban az a bizonyos lyukacsos lemez kell vagy nem? Az enyémben benne van, a haveroméban nincs. Mire jó egyébként? Ezen tanakodtunk. Ha tudtok segítsetek ki minket! Köszi
Szép. Bár ez nekem '99-ben volt Tábori hengerrel. Gyári megszakítós gyújtással. Pont ez volt a baj, mert a csapágy miatt kotyogott a főtengely, ami befolyásolta a megszakítót, ami ugye össze-vissza gyújtást eredményezett.
De imádtam, míg le nem nyúlták. :(
Én koyo-t raktam bele nem olcsó de már 5 éve bírja a nyüstölést és nem kímélem enyém 13e-es órát kifekteti 4 felömlő membrán 19-es karbi ducati gyújtás egyedi elektronikával rezó megspékelve egy 5-ös váltóval
Na azt tudom. Simóm 70-es hengerrel 9000 fölé pörgött. Csak az volt a baj, hogy nem kaptam hozzá olyan főtengely csapágyat, ami 1000 km-nél tovább bírta volna. :)
Hát akkor meg próba cseresznye nekem van egy tuning simson-om ott 6 ezres fordulat felett beutál teljesítményt hozott a rezó ha a motorhoz való és összeáll minden akkor elképesztő teljesítményt tud hozni
Ez érthető, de ezzel most így nem is lenne gond, mert az üzemanyagot bizonyos mértékig tudom szabályozni. Most is 70-es henger van fent és hozzá van igazitva az üzemanyag.
Injektorosra felesleges a sportkipufogó mivel a gyári kipufogóhoz van a befecskendezés hangolva egy nyitottabb kipufogótól jobb lesz a henger öblítése amihez nyilván több üzemanyag is kellene de nem lesz mert a gyári adatokkal fecskendez így még megkockáztatom gyengébb is lesz a motor
Még mindig töröm a buksimat a Gianelli kipufogón. Hogy nekem anno nem jött be a másik motoron, az egy dolog. Inkább kérdeznék tapasztalatokat Ditec tulajoktól, hogy egy sportkipufogó (esetleg pont Gianelli Extra) felszerelése milyen eredményt hozott? Kellett-e esetleg az ECU-t is piszkálni és kb. mennyivel könnyebb görgőt kellett betenni? Utóbbi nyilván inkább az Extrára vonatkozik, más kipufogók esetén nem biztos, hogy mérvadó, de kiindulásnak jó lehet.
Köszi, akkor inkább a championt veszem, az volt benne maradjon is ez. Amúgy milyen időközöként kell cserélni? Pl x km után? Az enyém nem néz ki túl jól szerinten még a gyári lehet benne. Valós 13 ezer km van benne, még a gyári 2005-ös gumik vannak rajta, a hátsó az már nagyon kuka. Már vettem hozzá continentalt, csak nem jutottam még el addig hogy felrakassam.
Köszönöm a választ. Rálesek a vezetékre.
Vettem egy Aprilia SR 50 OLD-ot, és vannak vele problémáim: Az önindító nem teker, és a hátsó egyik fékre sem világít (égő új)
Szeretném segítségeteket kérni.
Előre is köszönöm! Norbi.
Tesóm Pigi blokkos Runnerét a hétvégén egy hónapos állás után megpróbáltuk beindítani. Mivel az akksi lemerült és karbis gépről van szó, berugóval indítottuk, de elötte 15-20alkalommal berugtam a gépet, hogy feltöltődjön a karbi. Majd gyújtás ráad és a 21.-ik rúgás már nem ment. Egyszerűen nem lehetett lenyomni a berugókart. Gondoltam szétesett a berugó mechanika, vagy valami hasonló. Szétszedéskor viszont minden rendben volt vele, viszont maga a főtengely nem forgott. Itt kezdtem kétségbeesni, hogy gyűrűtörés, meg széthullott főtengelycsapágy és hasonlók. Kis mozgatás után azonban ismét körbeforgott a főtengely. Nosza újabb próba, berugódekni vissza, majd indítás. Egyet tudtunk rugni, majd megint beállt. Ekkor kezdtem el gondolkodni, hogy lehet a blokk másik oldalán van a gond. Leszedtem a gyújtás fedelét és a lendkerék egyik kör alakú nyílásából egy kis fekete micsoda lógott ki. Kipiszkáltam és egy kis mágnesdarab volt. Később kiesett még egy. Kb 1 centis darabok.
Sajna nincs lendkeréklehúzóm, így egyelőre csak találgatok ,mit tehetett még tönkre a mágnesdarab odabent...
Jó esetben csak egy új lendkerék kell majd, rosszabb esetben.... :-(
G.
Ki lehet venni, csak annyi a szerepe, hogy lefojtja a levegő áramlást. Viszont ha kiveszed hangolni kell a karbit.
De imádtam, míg le nem nyúlták. :(
Köszi az infókat. :)