Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sr Factory ditechnél elképzelhető lehet az hogy azért dadog kis melegedés után mert a folytószeptől jövő rózsaszín vezeték ami megy az ecuhoz részlegesen szakadt és nem tökéletes? Multiméter szakadás vizsgálóval a vezetéket mozgatva más értéket mutat, hol szípol hol nem. Ez a vezeték ha jól tudom a hőgombától és a folytószeleptől jön valahol össze van kötve és egy szál meg az ecuba. Lehet ha egy picit melegszik a motor a és nem megfelelő értéket kap az ecu, vezeték probléma miatt akkor másként vezérli az üzemanyag mennyiségét. Ez csak az én elméletem és nem tudom jól gondolom-e.
A helyzetjelző világít, azzal nincs gond.
Köszönöm a választ. Rálesek a vezetékre.
Ha nem ég a féklámpa, az önindító sem fog működni! Vagy mindkét féklámpa kapcsolód egyszerre ment tönkre (fékkar tövében), vagy szakadás van valahol a vezetékek között... Meg kell vizslantani. Amúgy világít a hátsó helyzetjelző lámpád, amikor az első ég, vagy totál sötét?
Sziasztok!
Vettem egy Aprilia SR 50 OLD-ot, és vannak vele problémáim: Az önindító nem teker, és a hátsó egyik fékre sem világít (égő új)
Szeretném segítségeteket kérni.
Előre is köszönöm! Norbi.
Az gáz, ha a lendkerék alól mágnesdarabok esnek ki? 8-O

Tesóm Pigi blokkos Runnerét a hétvégén egy hónapos állás után megpróbáltuk beindítani. Mivel az akksi lemerült és karbis gépről van szó, berugóval indítottuk, de elötte 15-20alkalommal berugtam a gépet, hogy feltöltődjön a karbi. Majd gyújtás ráad és a 21.-ik rúgás már nem ment. Egyszerűen nem lehetett lenyomni a berugókart. Gondoltam szétesett a berugó mechanika, vagy valami hasonló. Szétszedéskor viszont minden rendben volt vele, viszont maga a főtengely nem forgott. Itt kezdtem kétségbeesni, hogy gyűrűtörés, meg széthullott főtengelycsapágy és hasonlók. Kis mozgatás után azonban ismét körbeforgott a főtengely. Nosza újabb próba, berugódekni vissza, majd indítás. Egyet tudtunk rugni, majd megint beállt. Ekkor kezdtem el gondolkodni, hogy lehet a blokk másik oldalán van a gond. Leszedtem a gyújtás fedelét és a lendkerék egyik kör alakú nyílásából egy kis fekete micsoda lógott ki. Kipiszkáltam és egy kis mágnesdarab volt. Később kiesett még egy. Kb 1 centis darabok.
Sajna nincs lendkeréklehúzóm, így egyelőre csak találgatok ,mit tehetett még tönkre a mágnesdarab odabent...
Jó esetben csak egy új lendkerék kell majd, rosszabb esetben.... :-(

G.
Nem a variátortól kivettek valami távtartót, meg a kipufogóról is levágták a vakcsövet, sőt még a szekunder levegőt is kiiktatták. Akkor még ez a karburátoros lemezke van benne. Bár nem tudom, hogy ki kell-e vennem, mert így is akasztja az órát. Bár lehet, akkor anélkül lendületesebb lenne. Nem tudom.
Hali, nekem a piaggio blokkos van, újan vettem, most van benne 27500 km. Szerintem jó blokk. Fotengely szimmering a gyengeje. Gyári is, után gyártott is 4000 km után csere.
Viszont ha ez a fojtás benne van a karbiban, könnyen lehet hogy a többi fojtás elem is benne van. Pl varional. Pontosan mm tudom hol van még ezen kívül és mennyi.
Igen erre gondoltam! Köszi!
Üdv mindenkinek. Tanácsokat szeretnék kérni, hogy melyik SR50 típust érdemes a leginkább megvenni, ha a tartósság és a megbízhatóság a szempont? Gondolom karbis, de gőzöm nincs, hogy blokkban vannak-e eltérések pl, illetve, hogy melyik évjárat lenne alkalmas stb. Nagyon köszi!
Ha arra gondolsz, ami a levegőszűrő felől van, az a fojtás miatt van benne. Ehhez hasonló igaz (képen)?
Ki lehet venni, csak annyi a szerepe, hogy lefojtja a levegő áramlást. Viszont ha kiveszed hangolni kell a karbit.
A karburátorban az a bizonyos lyukacsos lemez kell vagy nem? Az enyémben benne van, a haveroméban nincs. Mire jó egyébként? Ezen tanakodtunk. Ha tudtok segítsetek ki minket! Köszi
:D
Először nekem is megszakítós volt de szétrepült a lendkerék pár hónap alatt
Szép. Bár ez nekem '99-ben volt Tábori hengerrel. Gyári megszakítós gyújtással. Pont ez volt a baj, mert a csapágy miatt kotyogott a főtengely, ami befolyásolta a megszakítót, ami ugye össze-vissza gyújtást eredményezett.
De imádtam, míg le nem nyúlták. :(
Én koyo-t raktam bele nem olcsó de már 5 éve bírja a nyüstölést és nem kímélem enyém 13e-es órát kifekteti 4 felömlő membrán 19-es karbi ducati gyújtás egyedi elektronikával rezó megspékelve egy 5-ös váltóval
Na azt tudom. Simóm 70-es hengerrel 9000 fölé pörgött. Csak az volt a baj, hogy nem kaptam hozzá olyan főtengely csapágyat, ami 1000 km-nél tovább bírta volna. :)
Hát akkor meg próba cseresznye nekem van egy tuning simson-om ott 6 ezres fordulat felett beutál teljesítményt hozott a rezó ha a motorhoz való és összeáll minden akkor elképesztő teljesítményt tud hozni
Ez érthető, de ezzel most így nem is lenne gond, mert az üzemanyagot bizonyos mértékig tudom szabályozni. Most is 70-es henger van fent és hozzá van igazitva az üzemanyag.
Injektorosra felesleges a sportkipufogó mivel a gyári kipufogóhoz van a befecskendezés hangolva egy nyitottabb kipufogótól jobb lesz a henger öblítése amihez nyilván több üzemanyag is kellene de nem lesz mert a gyári adatokkal fecskendez így még megkockáztatom gyengébb is lesz a motor
Még mindig töröm a buksimat a Gianelli kipufogón. Hogy nekem anno nem jött be a másik motoron, az egy dolog. Inkább kérdeznék tapasztalatokat Ditec tulajoktól, hogy egy sportkipufogó (esetleg pont Gianelli Extra) felszerelése milyen eredményt hozott? Kellett-e esetleg az ECU-t is piszkálni és kb. mennyivel könnyebb görgőt kellett betenni? Utóbbi nyilván inkább az Extrára vonatkozik, más kipufogók esetén nem biztos, hogy mérvadó, de kiindulásnak jó lehet.

Köszi az infókat. :)
Köszi, akkor inkább a championt veszem, az volt benne maradjon is ez. Amúgy milyen időközöként kell cserélni? Pl x km után? Az enyém nem néz ki túl jól szerinten még a gyári lehet benne. Valós 13 ezer km van benne, még a gyári 2005-ös gumik vannak rajta, a hátsó az már nagyon kuka. Már vettem hozzá continentalt, csak nem jutottam még el addig hogy felrakassam.
Jó lesz. A T 10 talán a furatátmérőt jelzi, a többi meg ki tudja mit. :-) A lényeg az rg6yca!
Illetve találtam championt, így van a megnevezése : rg6yca/T10 * KJ . A / után az mit takar? Az én gyertyámon csak rg6yca van.
Nem találok itt a közelben championt. Unixba vajon lehet kapni?