Én egyszer sima autópumpával (amin van nyomásmérő) mértem meg a nyomástartót. Addig pumpáltam, míg el nem érte a 2,5 Bárt, onnantól nem ment feljebb, tehát esetemben jó volt.
Meg az az ogazság hogy már belefáradtam a bütykölgetésbe. Inkább elvinném valami szakihoz, aki ezzel foglalkozik, és rábíznám ezt a feladatot. Nézzen át mindent, és amit kell cserélni jegyezze fel, és erretud kéne nekem árajánlatot adni,hogy mennyiért szokták vállalni?
gaudi köszi a segítséget. De most egyenlőre félre kellett raknom a motoromat és az autómmal kell foglalkoznom. Minenkép mérek mindent és fotózom, amint lesz rá kapacitásom.
A nyomástartó elenőrizni sztm ..úgy lehet ..le a viszamenő csővet... és .gyujtást rá benzinszivatyú megy ..2.5 nél engedi vissza a benzint a tankba ha szar folyamatosan kell hogy menjen a benzin mert átszakadt a membrán ..gondolom én
Szöcsy a teflongyűrűt nézted már.? Mert nekem ez csinálta a nehéz indulást és hogy nem volt alapjárat.. a rángatást szagatott kihagyott menet közben az meg a höérzékelő volt a hiba ..
Szöcsy mérj nyomást, kompresszor min. 5 bar, nyomástartó 2,48 bar-nál kell hogy nyisson, benzinpumpa min. 10 bart kell hogy nyomjon. Rakj fel képet a nyomástartóról.
mumtaz thx! Még van kérdés bennem. Honnan tudom meg hogy a nyomástartóm nem működik megfelelően?. Beindítom neezen a járgányt, és pár másodperc múlva leáll.
Gyújtás ráad, fojtószelepről dugasz lehúz. Pár mp múlva gyújtás le, dugasz vissza, gyújtás ráad és párszor nem túl hirtelen csumagáz, majd vissza alapra. Gyújtást levenni.
Utána hibakódot törölni.
Nem szeretnék hülyeséget írni, azért kérdezem hozzáértők véleményét hogy szerintük rakjak e bele.. csak azt írtam amit mondtak nekem. de köszönöm a választ!!
Azért hülyeségeket ne írjunk már, hogy a fenébe ne lenne "túlhűtve" a rendszer ha egyszer nyitva van a kör ergo folyamatos a hűtés. Lassabban fogja elérni az üzemi hőfokot és a többletfogyasztás garantált hiszen dúsítva van a keverékképzés.
nos megin kezdődik az injektoros szivatás... Injeltorfejet levettem,gyönyörűen porlaszt, kompresszor nyomás 5,2 bar, szikra van, de még csak egy pöffenést se ad. Hibakód szerint hő érzékelő hibát jelez. Ettől még el kellene indúlnia? Más hibát nem jelez. Javaslat? Nálam okosabb ember hátha tud valami megoldást a problémámra.
Utána hibakódot törölni.
Természetesen azt akartam írni, hogy rossz, ha nincs benne.