Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Ma megejtettük a műtétet. Mit mondjak,ilyen túlbonyolított kipufogót még nem láttam mint ez volt. 2 katalizátor volt bent, az egyik leszakadt ( ez a diffúzor végén helyezkedett el eredetileg , a másik összeolvadt ( ez pedig a kipufogó dob végén levő összekötő dobon volt átvezetve ) , azért nem ment át rajta a kipufogógáz és emiatt nem ment a motor. Sajnos a szerelési útmutatóban feltüntetett metszeti ábra a közelében sincs a valóságos felépítéshez, emiatt volt némi felesleges vagdosás. Az összeolvadt katalizátort eltávolítottuk és nem maradt más mint keresni egy szakembert aki visszahegeszti a kivágott lemezdarabokat. A dob végét is le kellett vágni, mert nélküle a katalizátor eltávolítása nem volt lehetséges. Készítettem pár fotót a beavatkozásról ha érdekel feltöltöm.
mumtaz ugyan így szivatottaz enyém is. És a biztosíték volt kontaktos. De mire rájöttem.....cíííívtam olyat mint a torkos borz. Má majdnem mindent kicseréltem rajta.
Ha találsz szólj nekem is legyszives.ha nem és van affinitasod megprobalkozhatunk mi is a javítással.attol függ mekkora a baj.
Sziasztok! Azt tudja-e valaki esetleg, hogy a morini-s kör sr ditech injektor háza (fekete bakelit blokk) megegyezik-e a faktoryhoz valóval? Ránézésre csak a csőcsatlakozókban van különbség. Köszi a választ!
A minap elkezdett hülyülni a Jetforce. Elektromos gond, így most Diteches párhuzamban kérdeznék?

A jelenség az, hogy menet közben gondol egyet és leáll, de úgy, hogy minden elektromosság elmegy. Mivel a Ditech - is - akksis rendszerű és nincs külön világító/gyújtás/töltés tekercs, ezért itt van a párhuzam.
Úgy megy el, hogy a műszerfal is "lefagy", tehát teljesen eltűnik a "betáp", tehát nem lehet gyújtáskapcsoló hiba, mivel nulláza az órát is a műszerfalon, illetve a immo ledje sem villog. Tehát totálisan elmegy az áram.
Ha autós hasonlatból indulok ki (mert ugye ez inkább ahhoz hasonló és nem a karbis robogókhoz), akkor, ha mondjuk az akkusaru lazul le, akkor azért menet közben nem szabadna leállnia, maximum megszalad az áram. Ha viszont a "generátortól" száll el valamelyik vezeték, akkor meg a töltés menne el, de az akksiról akkor még tovább járna motor, míg le nem merül az akksi.

Az érdekesség az egészben az, hogy váratlanul áll le, tehát nem mondjuk egy kátyúba hajtáskor, vagy ilyesmi. Ha elmegy, totálisan elmegy. Leállok, majd magától egy kis idő múlva - anélkül, hogy bármit csinálnék - visszajön az áram. Zárlatra nem tudok gyanakodni, mert akkor kiverné a biztosítékok, amiből kettő is van (egy az önindító felé, és egy az összes többi "fogyasztó" felé) innentől valóban inkább csak valami szakadásra tudnék gondolni, de akkor is fura, hogy egy idő után jön vissza és nem azért, mert mondjuk megütögetem az akksifedelet, vagy a burkolatot.

Tanácstalan vagyok.
Szia,

sajnos nem arra készült, hogy igazán jó legyen a javításhoz, inkább csak arra, hogy kép legyen róla, hogy kb. hogyan is néz ki belül saccra.
Szia!
Köszönöm a képek feltöltését.
Várom a segítséget, tanácsokat, tapasztalatokat továbbra is.
A gyári piaggio-s street-en lecseréltem a kipufogót giannelli extra-ra.
A gyorsulással és a végsebességgel is meg vagyok elégedve. A gond az, hogy bemelegedés után, a gázadáshoz képest, fél-egy másodperccel később jön meg a fordulat. Hidegen nem teszi ezt. Sejtésem az, hogy szegény lesz a keverék, nem kap elég üzemanyagot mikor már meleg a motor. Amikor még megy a szívató, akkor megfelelő ez a mennyiség nincs is ilyen késés. Nagyobb fúvóka kéne, vagy emelni a súberen, vagy a kis csavarok valamelyikével lehet ezt állítani?
Sajnos nem vállal már javítást. Kérdeztem ☹️
Hári Sanyi Makón?
Sziasztok! Szeged vonzáskörzetében keresek Ditech-hez értő szerelőt. Tudna valaki segíteni? Szerelő ugye rengeteg van, tisztelet nekik is.
Sziasztok!
Régebben váltottunk pár hozzászólást a gyári kipufogó belső kialakításával,katalizátor eltávolításával kapcsolatban. Sajnos az akkor feltöltött képeket már nem tárolja az oldal így megköszönném ha újra feltöltené akinek van fotója a megvágott dobról. Azért kérném, mert a gyári kipufogó eldugult és jó lenne iránymutatásnak, hol vágjunk bele anélkül, hogy helyrehozhatatlan károkat okoznánk. Igaz más típusú a robogó, de emlékeim szerint nagyjából azonos a szerkezeti felépítése a kipufogóknak. Annyi hozzátartozik a történethez, hogy a katalizátor is töredezett lehet, mert a kipufogót mozgatva zörög a dobban az elszabadult darab. Előre is köszönöm ha tudna segíteni valaki.
Nagyon szépen köszönöm, ez így nekem tökéletes adat. Sajnos úgy tűnik, egy kicsit nagy lesz. Még egyszer köszi szépen: Csokis
Azt hozzáteszem, hogy ezek a gyári Aprilia méretek. Lehet az utángyártott vackok már nem kúpos kialakításúak...
+ - 5mm mert kéznél csak foncsor rész és búra van... Kúpos a házrész! Alul 10cm, felül 8cm, búra 7,5cm.
Azt remélem tudod, hogy a felfekvő felület nem sík, hanem kb. az 1/3 része szögben törve van!
Sziasztok! Bocs' a bugyuta kérdésért, de sehol nem találok méretet az Aprilia SR hátsó lámpákra. (98 utáni, kerek, dupla) Igazából az átmérőre lenne szükségem. Máshová -autóhoz- használnám, és mindenhol megrendelős, de nem venném meg, ha túl nagy nekem. Ha egy mérettartományt tudtok mondani, nekem már az is nagyon jó. Pl. 5-7 cm, vagy 7-10 cm, stb. Előre is köszi: Csokis
Másoltak kulcsot 7000ezer Ft volt..Beindult vele,tehát nem immos.A kulcsa meglett az ülés alatt.Holnap valakit pofán verek.Legalább mondta volna meg hogy belerakta aztán becsukta az ülést.Akkor szétszedem és kinyitom.
De mondom :) Csak ha már ilyen vicces gyerek vagy gondoltam én is szórakozom egy kicsit. :))
"Azért nem indul el egyből, mert nem is kezd felpörögni és a fordulat késik a gázra." kb így ahogy írtad, ez történik
Ha megjön a fordulat utána már nincs gond. Nem is akarok én neki állni, eddig is szervizbe vittem, jobb az úgy a motornak is meg nekem is. :)
Az eddigiek alapján nem tudod úgysem megoldani. Vidd el hozzáértőhöz...
Adni kell neki valamit, vagy elvenni, vagy tűt pozícionálni, vagy tűprofilt cserélni, vagy a súber letörése nem megfelelő...de lehet még más is.
Látni, hallani kell és belenézni
"Hajtásszíj van rajta, nem lánc."

Nem mondod
Szóval hülyének akarsz nézni, mert Te nem tudod, hogy mit nevezünk hajtásláncnak
Hajtaslánc = főtengely és a hátsó kerék közti erőátviteli alkatrészek összessége
A lánc lánc az ékszíj meg ekszíj. Pont.

Még mindig nem jó a kérdés!
Mi az hogy nem történik semmi ?
Felpörög, de nem megy egyből? VAGY azért nem indul el egyből, mert nem is kezd el felpörögni és a fordulat késik a gázra? VAGY, VAGY, VAGY
Ilyet senki nem írt, hogy a görgő meleg motorban nehezebbé válik.

Karbin mit kell állítani, hogy jó legyen?
Meghúzom a gázkart, nem történik semmi, majd egy kis késéssel megindul.
De ha megindult, teljesen jó a gyorsulás is meg a végsebesség is.
Olyan mintha egy zongorán leütnéd a billentyűt, de a hangot kis késéssel hallod.

Hajtásszíj van rajta, nem lánc.
"Ez így lehet akár egy 100-as is, szóval nem olcsó móka"
Egy ALAP !!! főtengely, henger, karbi, csapágy + szimering szett talán belefér
200alatt ne gondolkodj tuningoláson, mert csak a baj lesz vele és mások levetett ganéit pakolod a blokkba
Szívesen! Látom neked is lehet segíteni.
Egyszerűbb lenne, ha azt írnád, hogy max egy 20asid van és mi a legjobb alternatíva, mert a szót nem érted