Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igaz nekem ditech volt 50es henger+ sportkipufogó+malossi varió és 1gr al könnyebb volt benne a gyári Gergőnél. Kipufogóból én gianelli reverset tennék rá.
Szia.Van javaslatod a tenni valókra_?
Te jó ég itt már a víz is belemegy a motorba csoda hogy nem indult el
Sziasztok.Szerintetek egy ilyen állapotban lévő hengerfej tömités okozhatja a kompresszió teljes hiányát és a motor nem beindulását?
Off:

A HD-nél van egy olyan lehetőség, hogy pár kiválasztott ember kap két hétre 5 ezer eu-t és egy szabadon választott HD motort, ezért azt kell tenni, hogy egy szabadon választott útvonalon ezen a két alatt fel-alá megy a motorral és fényképes beszámolót ír, gondolom ez egyfajta reklám lesz.
Feltétel nem különösebb volt, a jogsi meg útiterv az alap, de hát... Az ismi lett az egyik kiválasztott, de NEM MENT EL a megbeszélésre, mert akkor éppen esett az eső!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

On.
Az övé... ;-)
De nekem a sok elolvasott problémával (és szerintem nem is került ide mindegyik) ellentétben elsőre és azóta is napi rendszerességgel megy. Igaz, a trafókkal futottam párt kört, amire a végleges meglett, de - kopp-kopp - azzal aztán...!
Szóval nem lehetetlen a dolog, de a te helyedben lehet, hogy egy bontott motorból megvenném a komplett gyújtást és kész. Vagy az említett cégtől.
Köszi a választ átböngészem.Tudom kire gondolsz régóta olvasom a fórumot,megértem én is a kollégát.
Neked melyik elektronika van benne?
Szia, ha itt a fórumon nem találsz gyártót, mert van, én is tőle vettem, de azt mondta már egy jó ideje, hogy nem csinál többet érthető okból, akkor a Müller electronics-nál a neten ezerfélét vehetsz. A felesleges kábeleket meg szedd ki, én is azt tettem, amikor átalakítottam a Ditech motoromat.
Sziasztok.Aprilia sr 50 ditech em van de át van alakítva karbisra.Aki csinálta belebuherált egy számomra nem beazonosítható gyújtáselektronikát.Na ez tönkrement benne.Tudnátok segíteni mivel tudnám pótolni ?A szaki szépen megvagdosta a kábelköteget is sajnos de eddig ment a moci.
GTO köszi a választ erre lettem volna kíváncsi, nem meg bántani akartalak ha igen akkor bocsi de kicsit lekezelő volt a válasz. Egyébként meg szeretném őrizni a gyári tartosságát amennyire csak lehet. Nekem egy kicsivel jobb gyorsulás lenne a cél hogy jobban fel tudjam venni a tempot a városban és ha át megyek egy másik településre ki birom pár km-t 70-nel is. Illetve gondolom van itt olyan akinem volt gyári sr-je és csak annyit csinált hogy rakott rá egy sportkipuffot és egy varió szettet, na ez érdekelne még hogy kinek milyen konfiguráció jött be. Kinek milyen varió szett milyen kipuffal esetleg van-e olyan aki példáúl fel tett egy LeoVince TT kipufot és egy malossi multivár 2000 szettet valamilyen görgővel és jó meg van vele elégedve.
No ma beszereztem egy shot-ot a motolinében le volt árazva 32000. Ajándék volt. Valószínű polini henger lesz, mert az van raktáron, és a kérdés az, hogy jobb e a polini variátor mint a gyári? Valamint a tűgörgő méretben nem vagyok otthon, mert több fajta is van. Gondolom a szélessége más. Valamint van valami fordulatszám tiltás, vagy tuning progi a factoryra?
Ledőlök előtted, de nekem is van nagyobb, én is konyítok a lemezmunkahoz, szereléshez, stb...
Nekem ezért egyértelmű is a dolog, hogy ha betesznek egy dyno diagrammot/ igaz ez minarelli...pigi kicsit erősebb/ amin tisztán látszik, hogy a csövek cca. duplázzák a teljesítményt+emelik a végfordulatot, akkor több mint valószínű / értsd. biztos / javul a gyorsulás és a végsebesség.
Kérdezni te kérdezted, hogy próbálgatni kell-e...ebből nem következett, hogy szerlovel csinaltatnad. Ebben az esetben nem is kell erdekeljen, hogy miből mi kell, mert felesleges belemenni. Jobban fog gyorsulni, jobb lesz végre, a multivar meg jobban fogja hasznosítani a kapott többletet.
GTO egyébként köszi a választ eddig csak 600-1000 cm3 motorjaim voltak azon sokat nem kellet mokolni az ment. Ez meg egy szaladgálós motor lessz és csak hogy valamennyire tisztán láss karosszériás vagyok ugy hogy van fogalmam a szereléshez nem is kicsi csak a robogozást most kezdem így csak ebben vagyok kicsit tapasztalatlan.Azt hogy mi kell hozzá meg mi nem biztos van egy keret hogy milyen kombinációval, mit lehet el érni. Én erre lennék kíváncsi hogy kinek mi vált be egy ilyen kisebb tuning által! Az hogy mi kell hozzá pontosan azt majd úgy is az dönti el aki be szereli én csak arra lennék kíváncsi egy varió szett és egy spotkipufogó tud nekem olyan változást produkálni hogy 70-80km/h tudja de érezhetően jobban gyorsuljon!
Aha, akkor a kép beszúrása után nem.lehet írni...
Karbizni, görgőzni, kuplungozni, hátsótarcsazni kell egy kipufogóhoz. Recept nincs...
Minden blokk egyedi beállítást igényel;)
Akinek nincs fogalma, hogy mit mivel tud változtatni, az bele se kezdjen, mert kihullik a haja + rengeteget fog költeni potyára, ha nincs legalább egy hangoló szett a birtokában.
"Na ezek a kis mododosítások érezhető változást hoznának nekem vagy nem."

Szerinted?
A multivar-hoz / ez a neve, nem 2000 / kapni fogsz görgőt, kontraszt rugót, de 90%, hogy nem lesznek jók
Sziasztok.
Help.
Hoztak egy sr ditech et hogy villog a chek lámpa folyamatosan.de nem látok rendelenetes dolgot.indul jönn megy meg Minden.elöreis köszi mindenkinek.
Ez lenne az új szerzemény, és erre utaltam eggyel lentebb hogy egy kis fürgeséget kellene bele varázsolni :)
Sziasztok kellene egy kis segítség !!! Napokban vettem egy Apriliasr 50 factoryt 2011-es karburátorost . Óra szerint 3500 km van benne és megy 80-at GPS-el is szinte annyit mutat és csak a szervíz által kivett folytás lett csak ki véve belölle. Tehát nekem elég lenne ez a végsebesség csak egy kicsit fürgébbé szeretném tenni mert nekem kicsit lomha. Nem akarok hengert cserélni csak arra gondoltam hogy egy sportkipufogót vennék és egy görgő szettet Malossi vario 2000 gondoltam illetve szerintem a karburátort is hozzá kellene hangolni. Na ezek a kis mododosítások érezhető változást hoznának nekem vagy nem. Gyorsulás szempontjából és meg maradna-e ez a sebesség? Ezek a modosításokra van-e valami bevált recept hogy milyen kipufogó milyen sulyú görgő szettel felelne meg nekem vagy probálgatni kell? Előrre is köszi a válaszokat!!!
küldtem üzenetet
egyben mennyi???
Sziasztok,

kör sr-es ditechem bontódik!

Ha bárkinek szüksége lenne bármire akkor jelezzen itt vagy a ditechbontas@gmail.com mailon!

Saját robogómat bontom el sok jó használható alkatrész van benne!
Bazz az a facsavar viszi a pálmát.
Ez gyönyörű!!! Láttam már életembe egy pár kókány megoldást, de ez vetekszik velük. Szerintem jobban jársz ha egyben eladod, mert így még kapsz valamennyit érte.
Így néz ki