Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"...ha kiveszem a levegőfújtást..." Tedd vissza azt a "levegőfújást".
Sziasztok. Szereték pár dolgot kérdezni. Párom vett magának egy 2000vagy 2002-es sr-t 50ccm morini blokkal.
Első kérdés hogy hol lehet le ereszteni az olajat , hogy újat kapjon.
- nem ismerem az sr-eket. Ez most 50-60köruli vegsebeseggel megy. Ez ennél a típusnál jo?
Vagy elképzelhető hogy van meg benne fojtás?
Fojtás vagy fojtasok hol találhatóak benne?
-A kipufogó nagyon durván melegszik kívülről mar eleg rozsdás es siman lehetne rajta tojást sütni. :D uj kipufogó? Vagy valami mas lehet a problema ? Esetleg milyen kipufogót ajánlanátok? Nem neztem nem is tudom de gondolom gyari még a motor.
Sziasztok.Mi a véleményetek erről a szitetikus olajról,van valakinek tapasztalata?
Mivel roszabb lett, rögtön vissza is tettem ! De akkor mire szolgál?
Azt tedd vissza az nem fojtás
Sziasztok! Miért van az ha kiveszem a levegőfújtást ( négyzet lemez közepén egy kerek lyukkal) akkor fullad gázadásra? Elméletileg jobban kellene hogy menjen, vagy? Köszönöm
Nagyon kínai. Gyakorlatilag egy teljesen nevenincs henger. Annyira kínai, hogy nem tudom elolvasni. :)
Olcsó 70-es öntöttvas. De meglepően jó a kidolgozottsága.
Ha érdekel valakit a pár hsz.-szel előbb témázott Repsol Moto Scooter 2T, akkor beszerzési áron, 1900 Ft-ért tudok belőle adni a keletinél. Vettem belőle annyit, hogy ingyen hozzák ki, de azért ez nekem mégis csak sok. Nem viszem sehova, ide kell jönni. Priviben keressen akit érdekel!
Milyen henger került rá?
Köszi a részletes választ! A kipufogó, akkor biztosan, hogy a ZX lesz. Remélem fel is megy mindenféle átalakítás nélkül :D
Gyári hengeren a ZX erősebb, mint a pro replica...nem utolsó sorban jóval nyomatékosabb.
Jobb választás és később, ha hengert cserélsz, akkor sem sokkal gyengébb / cca0,5le /
Variatorbol inkább Malossi MHR, ha az nem fér bele, akkor Malossi Multivar + MHR külsőtarcsa.
Kuplung nem rossz, de abból is inkább Malossi Delta + harang, vagy Pollini 2G + harang.
Új variohoz kellene egy új szij is, mert más a szög...

Minarelli tulajoknak !
Van nálam okositason egy 97as SR és a tulaj nem volt tisztában azzal, hogy mekkora vegattetel van a blokkban és rendelt egy 13/44-es Malossit...
Ezzel kicsit mellettafalt, mert a 97ben gyártott minarelli SRekben gyárilag ez a "nyújtottkent" árult vegattetel van. Később ez változott, szóval rendelés előtt számoljátok le.
Ugyanekkor készült Aeroxban viszont ugyanezen blokk mellett 13/52 került, ergo aki abba akar végsebességet növelni, annak elég, ha keres egy jó állapotú bontottat egy ekkori SR-bol.
El nem hiszem, hogy egy kis pöts O gyűrű szivatott 2 héten át. Az injektoron a kompresszor csőcsonk tömítése volt a ludas. És vadi új volt. Visszatettem a régit. Most megy állat mód, de még bejáratós.
Némi változás: ha féktisztító kerül a szívótorokba, azonnal beindul és egy darabig gázadásra úgy felpörög, mint a barom.
Ez nem szándékos volt, csak tisztogattam, ráindítottam.
Utána direktbe próbáltam a féktisztítót és azonnal beindult.
Na ilyenkor vajon mi van?
A véleményetekre lennék kíváncsi, ha meg valakinek konkrét tapasztalata van annak meg külön örülök. Kiindulásnak van egy majdnem gyári sr50r, amin jelenleg van egy Leo vince TT kipufogó. Most lenne lehetőségem kicsit "tuningolni" a variátort, kupplungot és másik kipufogót. A kipufogón, azért gondolkodom, mert elvileg az S6-nak [10200] nem sokkal, de nagyobb a végfordulata [Zx-nek 9500], de nem akarok nagyobb hengert, így nem tudom, hogy ki tudom-e használni. Leírom mikre gondolok és aztán várom a véleményeiteket.
Előre is köszi mindenkinek!

Leo Vince Handmade ZX KRÓM vagy Stage6 pro replica
Stage6 Sport Pro variátor
STAGE6 RACING KUPLUNG MKII + új harang
Eltelt 3 hét, mióta lepukkant a kétkerekűm.
Ugye jött a gyengülés, nehéz indulás, majd nem indulás. Egyszer már kiderült, hogy elrepedt a kompresszor fala. Kapott egy bontottat. Akkor ment egydarabig, de nagyon gyenge volt ugyanúgy, majd megint ugyanaz a játék, hogy nem indult be. Szétszedtem az egészet. Kapott új tömítéseket, egy 70-es hengert és Polini nyomástartó okosságot. Pöccre beindult. Járattam több szakaszban. Gázra hirtelen, pörgősen reagált. 2-3 20 perces járatás után megint egyre nehezebben indult be, egyenletlen lett az alapjárat és gázadásra alig, akadozva és durrogva pörgött fel. Majd végül leállt. Onnantól csak pillanatokra indult be.
Csináltam a kompresszorban egy gyűrűcserét.
Beindítottam, bár egy fúróval tekertem, hogy kidolgozza magából az anyagot. Vagy 2 percig tekertem, mire ugyan akadozva, de beindult. Járattam 2-3 percig, majd leállítottam. Pár perc múlva pöccre indult, pörgött is rendesen, vette a fordulatot. Hagytam, hogy bemelegedjen, majd leállítottam. Utána pár perc múlva megint pöccre indult. Járattam megint egy darabig, de megint elkezdett ingadozni az alapjárat és gázadásra akadozva pörgött fel. Leállítottam és megint csak pillanatokra indult be. Aztán beindult nagy nehezen. Húztam neki a gázt fokozatosan. Kb. Fél gázig pörgött felfelé kicsit kihagyósan olyan 4-5 ezerig. Nagyobb gázra nem pörög feljebb, csak durrog (köpködi a szúrólángokat a kipufogón).
Ma megint mérek egy kompresszor nyomást, de azon kívül nem tudom, mi lehet még a gond, hiszen az első járatásoknál hidegen-melegen (mondhatni az átlagos vízhőmérséklethez képes túl melegen) is szép alapjárata volt és úgy vette a fordulatot, mint az álom.

A kompresszor fenékszelepe jó, azt lepróbáltam.
1-000-035-289 Komplett motorblokk (karburátoros)
APRILIA SR 50 R + R FACTORY (IE+CARB.) 04-09
1 825 013 Ft
1db
elég vicces
Ez full szintetikus, viszont a sárga palackos csak félszintetikus "Synthetic Blend, vagyis szintetikus adalékokkal"
G.
http://alkatreszokosan.hu/reps...
Írtam nekik emailt, és egy nő válaszolt. Full szintetikusnak mondta... Egyre bizonytalanabb vagyok.
Én 2T olajból az eni i-ride scooter-t használom vagy az eni i-ride 2t top syntetic, de ez a piaggio blokkosokhoz ajánlott.
Hajtóműolaj pedig eni-agip rotra hy 80w90
Nézd meg az olaj színét. Az ásványi olaj általában "olaj" színű, míg a szintetikusak színezettek, pl piros, kék, esetleg a szagáról is megállapítható, mert sok szintetikus olaj illatosított, pl eper illatú. Ha nem tudod eldönteni és biztosra akarsz menni, akkor leengedheted az olajtartályból a benne lévő olajat és feltöltöd az újjal. Az olajtartály aljáról lehúzod a gumicsövet és szépen kifolyik minden. Feltöltésnél ügyelj rá, hogy a csőben ne legyen buborék, mert elzárhatja az olaj útját az olajpumpa felé és az nem valami jó. A másik megoldás, hogy addig használod a most bennelévő olajjal, míg ki nem fogy (jelez a kis lámpa a műszerfalon) , majd feltöltöd a tartályt az új olajjal. Ezesetben minimális a keveredés aránya.
De elvileg nem szabadna gondot okoznia ha két különböző olajat összeöntessz. Hisz ezért van a mindenféle ISO szabvány.

Üdv G.
Sziasztok!

Vettem egy 2001-es sr 50-t karbisat olajat akarnék belek önteni csak nem tudom hogy jelenleg milyen van benne. Ezt valahogy le lehet engedni vagy lehet baja ha 2 más olajat összekeverek?
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni, hogy ez melyik blokk?Esetleg Minarelli? (SR50 aprilia)
És a hajtóműbe pontosan milyen olaj kéne?
Előre is köszi!
Akinek Giannelli Go kipufogója lenne sreet piaggio blokkoson, érdekelne mik a tapasztalatok vele. Gyári kipufogóm katalizátora már teljesen tönkrement, zörög, ronda hangja van, és ez helyett ebben a kipufogóban gondolkodom. Vélemény?
Félszintetikus!
Ment egy pm!!!